Web Analytics Made Easy - Statcounter

عاشوری گفت: برخی که احساس مالکیت خیبر را داشتند، این توانایی را داشتند تا بقیه را تحریک کنند

محسن عاشوری درباره برکناری اش هدایت خیبر خرم آباد صحبت کرد.

به گزارش طرفداری، محسن عاشوری درباره دلایل برکناری اش از تیم فوتبال خیبر به میزان گفت:

در هر صورت اینطور ذکر کردند که به خاطر عدم نتیجه گیری مناسب و موفقیت در رقابت‌های لیگ دسته اول، این قطع همکاری صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واقع این دلایلی است که در بیانیه باشگاه خیبر برای قطع همکاری با بنده اعلام شد.

باشگاه خیبر منبع درآمدی برای برخی افراد محسوب می‌شد

عاشوری درباره اینکه باید یک سری پیش زمینه‌ها فراهم باشد تا تیم نتیجه بگیرد، آیا این موارد در خیبر فراهم بود یا خیر گفت:

در هر صورت داشتیم همکاری می‌کردیم؛ این در حالی است که مالک باشگاه مدت زمان زیادی نیست که در فوتبال حرفه‌ای فعالیت می‌کند، اما به هر حال درست است که هزینه خوبی صورت گرفته، اما مشکلات هم در این تیم زیاد است هرچند این مشکلات مربوط به مباحث لجستیکی و ساختاری بود؛ با این حال روز به روز و هفته به هفته شرایط تیم و نتیجه گیری بهتر می‌شد.

عاشوری تأکید کرد:

با همه این تفاسیر از روز اولی که آمدم یک موج ایجاد شده و جرقه‌هایی را مشاهده کردم که از آنجایی که باشگاه خیبر منبع درآمدی برای برخی افراد محسوب شده و به گونه‌ای آن‌ها احساس مالکیت روی تیم داشتند، هرچند مستقیم چیزی را مطرح نمی‌کردند، اما این توانایی را داشتند تا بقیه را تحریک کنند، این در حالی است که روند تیمی ما خیلی خوب پیش می‌رفت و برنامه ریزی و تمرینات خوبی را پیش برده، اما در اولین ناکامی این جرقه دوباره زده شد.

۱۱ امتیاز از ۶ مسابقه نتیجه بدی نیست!

سرمربی سابق خیبر یادآور شد:

فکر نمی‌کنم ۱۱ امتیاز از ۶ مسابقه نتیجه بد و ضعیفی باشد، اما در هر صورت مالک باشگاه این تصمیم را گرفت و من به تصمیم او احترام می‌گذارم؛ هرچند که نه جوابی به ما دادند و نه تماس گرفتند، اما به این تصمیم احترام می‌گذارم. البته این موضوع برای من خیلی خوب است که اتفاقاً از من چنین توقعی وجود دارد که باید همه بازی‌ها را ببرم و این نشان می‌دهد که اگر اسم این موضوع را غرور نگذاریم از محسنِ عاشوری همه توقع دارند تا همه بازی‌ها را ببرد؛ هر چند جامعه فوتبالی‌ها می‌دانند که چنین چیزی اصلا امکان ندارد.

عاشوری درباره اینکه چه کسانی روی این تیم احساس مالکیت داشتند و در سایه تصمیم‌گیری می‌کردند گفت:

بالاخره افرادی بودند، بالاخره در غیاب مالک جدید خیبر در سال‌های گذشته، این تیم وضعیت مالی خوبی نداشت، اما این افراد در این تیم ذینفع بودند. با این حال نمی‌توان خیلی مسائل را واضح گفت، اما بخشی از همکاران بومی بنده در این تیم این موارد و شیطنت‌ها را به من انتقال می‌دادند. در هر صورت مالک باشگاه خیبر باید بیشتر مراقب اطراف خود باشد و باید این قضیه را مدیریت کند. این در حالی است که این افراد و همین اتفاقات با اولین شکست فضا را به سمت و سویی بردند که این تصمیم گرفته شود.

نتیجه گرایی در فوتبال ایران چیز جدیدی نیست

پیشکسوت فوتبال ایران درباره اینکه این رشته ورزشی به شدت نتیجه گرا شده است و این اتفاقات یعنی تعویض مربیان در لیگ برتر هم در همین هفته‌های نخست به مراتب دیده می‌شود گفت:

بله درست است. این اتفاقات در فوتبال ما چیز جدیدی نیست و جالب اینکه همه هم به خود حق می‌دهند؛ از لیدر تا بازیکن! ما هم اعتراضی نداریم و جایی که بخواهند کارمان را می‌کنیم و تیم را می‌سازیم. اگر تشخیص دادند ادامه هم دیگر نمی‌دهیم و مشکلی هم وجود ندارد.

اخبار داغ 

فیلم ادرار خانم خواننده روی طرفدارش در کنسرت! / زشت ترین اقدام در جهان! استقبال پوچتینو و تن هاخ از پیوستن به منچستریونایتد در پایان فصل واکنش نامزد متئو گابیا به توهین هواداران میلان تاریخ سازی فیروزجا با گذر از رکورد کارلسن؛ صعود علیرضا به رده دوم جهان گل زیبای مهدی قائدی به النصر (شباب الاهلی - النصر)

منبع: طرفداری

کلیدواژه: عاشوری درباره باشگاه خیبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۴۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یورش صدها شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالاقصی در آخرین روز عید یهودی

صدها شهرک‌نشین تندرو صبح امروز دوشنبه در آخرین روز عید یهودی «پسح» تحت نظارت پلیس اشغالگر به صحن‌های مسجدالاقصی یورش بردند.

به گزارش ایسنا، اداره اوقاف اسلامی قدس اعلام کرد بیش از ۲۰۰ شهرک‌نشین بامداد امروز به میدان الاقصی هجوم بردند و به گشت‌های تحریک‌آمیز و اجرای آیین‌های تلمودی پرداختند.

پیش بینی می‌شود که با سازماندهی یورش جمعی افراط‌گرایان توسط پلیس اشغالگر، تعداد متجاوزان به هنگام عصر نسبت به روزهای گذشته افزایش یابد.

از سوی دیگر، پلیس اشغالگر تدابیر نظامی خود را در دروازه‌های شهرک قدیم و مسجدالاقصی تشدید کرده است و محدودیت‌هایی را برای ورود نمازگزاران فلسطینی اعمال کرده است.

بیش از ۱۲۰۰ شهرک‌نشین افراطی دیروز یکشنبه هم به مسجدالاقصی هجوم بردند. روز پنجشنبه گذشته هم هجوم ۱۶۰۰ شهرک نشین گزارش شده بود که بالاترین آمار از هفتم اکتبر گذشته تاکنون محسوب می‌شود.

سازمان‌های معبد ادعایی سلیمان برای هجوم گسترده به مسجد مبارک الاقصی برای تقدیم قربانی در عید «پسح» فراخوان داده بودند، در مقابل گروه‌های فلسطینی و جنبش‌های جوانان از مردم خواستند به مسجدالاقصی بروند و این مسجد را برای صهیونیست‌ها خالی نکنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حمله صد‌ها شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالاقصی در آخرین روز عید یهودی
  • یورش صد‌ها شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالاقصی در آخرین روز عید یهودی
  • یورش صدها شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالاقصی در آخرین روز عید یهودی
  • تظاهرات صهیونیست‌ها برای برکناری نتانیاهو + فیلم
  • کودتا در کاخ سفید/ تلاش‌های نافرجام برای برکناری سخنگوی دولت بایدن
  • ناکامی سورپرایز شجاعی در کلین‌شیت
  • سیگار چه بلایی بر سر پوست می‌آورد؟
  • لسترسیتی به لیگ برتر انگلیس بازگشت
  • کلهر: در صورت حضور بیرانوند نتیجه بازی با آلومینیوم برعکس می‌شد/ اوسمار تصور می کرد بازی تمام شده است
  • بازگشت روباه‌ها به لیگ برتر با شاگرد گواردیولا!‏