Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام رضا غلامی قائم مقام بنیاد هدایت در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس اظهار داشت: یکی از بازوهای امام محله در تحقق محله‌محوری و مسجدمحوری، پایگاه‌های بسیج هستند. در این راستا و با هدف همکاری و هم‌افزایی بیشتر دیدارهایی را با مسئولان مختلف سازمان بسیج تاکنون صورت گرفته است.

وی با اشاره به تأکید سردار بابا احمدی رئیس سازمان بسیج مساجد و محلات بر لزوم استقرار پایگاه‌های بسیج در مساجد بیان کرد: در این دیدار بر محوریت امام در محلات تأکید شد و از پایگاه‌هایی که از مساجد خارج شده‌اند، خواسته شد تا در اولین فرصت یا به مساجد برگردند و یا در فاصله ۳۰۰ متری مساجد مستقر شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از بازوهای امام محله در تحقق محله محوری و فعالیت‌‎های مسجد محور پایگاه بسیج است.

غلامی به زمینه‌های گسترده همکاری با بسیج اشاره کرد و گفت: یکی از زمینه‌های همکاری این است که می‌توانیم داده‌های آماری هر دو مجموعه را به اشتراک بگذاریم و بر این اساس تعاملات مشترکی صورت بگیرد؛ بسیج از ظرفیت‌های استانی، اردوگاه‌ها و ‌امکانات رسانه‌ای برخوردار است که می‌توانیم در راستای گسترش گفتمان محله‌محوری از آن بهره ببریم.

قائم مقام بنیاد هدایت عنوان کرد: هر دو مجموعه بنا دارند تا در سرکشی‌هایی که از استان‌های مختلف صورت می‌گیرد از مساجدی که این هم‌افزایی بین امام و پایگاه بسیج در آن‌ها وجود دارد، تجلیل به عمل بیاید.

وی با اشاره به اجرای مهرواره اوج گفت: این مهرواره با هدف اوج گرفتن خدمت‌رسانی مساجد اجرایی شده است و در دو مناسبت هفته بسیج و شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی می‌توانیم به این کار ضریب بدهیم. در این مهرواره بیش از ۲۳ هزار مسجد شرکت کرده‌اند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بنیاد هدایت مسجد رضا غلامی هفته بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۴۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مساجد به عنوان محور همه برنامه‌ها قرار داده شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد ظهر امروز دوشنبه در آئین تجلیل از برنامه سازان معارفی ماه رمضان استان خوزستان اظهار کرد: باید برنامه ریزی مدونی صورت گیرد تا بتوانیم در تمام ماه های سال در چهار محور احکام شرعی، قرآن کریم، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه توجه و تلاش ویژه داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان خطاب به حاضران گفت: اشخاص نقطه مقابل شما و افرادی که تفکرات خاص خود را دارند بر قرآن مانور می دهند، در حالی که قرآن بدون اهل بیت (ع) و اهل بیت (ع) بدون قرآن نیست و این ۲ در عرض یکدیگر هستند.

وی افزود: از نظر و تجربه بزرگانی که در استان هستند استفاده شود و مسجدها به عنوان محور همه محورها قرار داده شود که البته ما نیز به دنبال همین مسأله هستیم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: برنامه ای که در ایام ماه مبارک رمضان پخش شد در طول سال انجام شود و چهار محور ذکر شده در مساجد خصوصاً آن مسجدهایی که آمادگی دارند اجرا شود.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد با بیان اینکه فعالیت مسجدها تنها منحصر به ایام خاصی نباشد، تصریح کرد: نمازهای صبح، ظهر و شب در دستور کار قرار گیرد، مسجدهایی که در این زمینه فعالیت دارند تبلیغ و معرفی شوند، حتی نسبت به مساجدی که در جاده ها قرار دارند و در این خصوص فعالیت دارند اطلاع رسانی صورت گیرد تا افرادی که در جاده هستند و برای اقامه نماز مشکل دارند در جریان قرار گیرند.

کد خبر 6092309

دیگر خبرها

  • برنامه‌های هفته بسیج سازندگی استان قم تشریح شد
  • پروژه بزرگ آبرسانی استان قم به بهره‌برداری می‌رسد
  • برنامه‌های هفته سازمان بسیج سازندگی استان قم اعلام شد
  • استقرار سامانه بارشی در استان ایلام تا پایان هفته
  • مساجد به عنوان محور همه برنامه‌ها قرار داده شود
  • لزوم پیوند کودکان با طبیعت از بدو تولد
  • لزوم تسریع در استقرار ساختار جدید نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی
  • راه اندازی پایگاه هوشمند سرای بازی کودک در مساجد
  • جشن‌های دهه کرامت در همه مساجد و محله‌های لرستان برگزار می‌شود
  • لزوم ایجاد خانه‌های صنایع‌دستی در فارس