Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، شکراله سلمان زاده، رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان در نشست ۹۶ ستاد کرونا این دانشگاه گفت: اولویت نخست در موضوع بیماری کرونا همچنان واکسیناسیون حداکثری مردم است و با توجه به موجودی کافی واکسن در منطقه جنوب غرب خوزستان، این حجم از واکسیناسیون ممکن است.

او با بیان اینکه بر اساس آخرین بررسی‌های انجام شده، تأثیر بسیار بالای واکسیناسیون در پیشگیری از مرگ و میر در همه گروه‌های سنی اثبات شده است از شهروندان خواست تا تزریق دز دوم واکسن کرونا را جدی بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلمان زاده با اشاره به روند پیشرفتی که در میزان واکسیناسیون در شهرستان شادگان به وجود آمده است ، جایگاه فعلی این شهر در روند واکسیناسیون را مطلوب ندانست و خواستار استقبال بیشتر شهروندان شد.

او بیان کرد:برای رهایی از بیماری کرونا انجام واکسیناسیون به تنهایی کافی نیست و توجه به شیوه نامه‌های بهداشتی نیز همچنان باید رعایت شود تا شرایط پایداری کاهش روند ابتلا در منطقه ادامه دار باشد.

بر اساس رنگ‌بندی کشوری در هفته گذشته، هر سه شهرستان آبادان، خرمشهر و شادگان در وضعیت آبی قرار دارد.

انتهای پیام / ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی آبادان واکسیناسیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۴۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلاب‌های خوزستان با مدیریت سدها مهار شد/ ذخیره سدها به 81 درصد رسید

مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان از مهار سیلاب‌های سامانه بارشی توسط سدهای این استان خبر داد.

عباس صدریان‌فر امروز ۱۵ اردیبهشت ماه اظهار کرد: طی ۱۰ روز گذشته و براساس هشدارهای هواشناسی و بررسی مدل‌هایی که در اختیار داشتیم، تمهیدات لازم را برای مدیریت مناسب حوضه‌های آبریز و سدها اتخاذ کردیم.

وی افزود: با توجه به عدم قطعیت این نوع سامانه‌های بارشی و همچنین قرارگیری در روزهای پایانی آبگیری سدها، مدیریت بارش‌های رخ داده از پیچیدگی‌های فنی بالایی برخوردار بود که خوشبختانه با اقدامات به موقع کنترل شد.

صدریان فر با اعلام حوضه آبریز دز به عنوان بحران‌ ترین حوضه آبریز در این سامانه بارشی عنوان کرد: در حوضه آبریز دز با توجه به میزان انباشت پشت سد دز و میزان بارش‌های احتمالی در این بخش، طی روزهای گذشته و به منظور مدیریت مناسب حوضه آبریز حجم خالی سد جهت کنترل سیلاب افزایش داده شد.

مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان بیان کرد: در این سامانه بارشی دو موج قدرتمند در روزهای ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت رخ داد که در روز اول با کاهش خروجی سد دز از همپوشانی فعالیت مسیل‌های پایین دست و خروجی سد و ایجاد خسارت جلوگیری شد و در روز دوم یک سیلاب با پیک دو هزار مترمکعب در ثانیه به صورت کامل مهار شد.

وی گفت: در حال حاضر ۸۱ درصد از مخازن سدهای استان آبگیری شده و مجموع ذخیره سدهای استان به ۱۷ میلیارد و ۲۵۶ میلیون مترمکعب رسیده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • واکسن ها در ۵۰ سال گذشته جان ۱۵۴ میلیون نفر را نجات داده اند
  • میزبانی خوزستان از ۲ بازی لیگ برتر فوتبال
  • هزار حجاج استان سمنان برابر مننژیت واکسینه می‌شوند
  • خسارتی به گندم‌های ذخیره شده در استان خوزستان وارد نشده است
  • گندم‌های ذخیره شده در مراکز روباز خوزستان خسارت ندیدند
  • تزریق واکسن پنوموکوک در ۷ استان کشور آغاز شد
  • سیلاب‌های خوزستان با مدیریت سدها مهار شد/ ذخیره سدها به 81 درصد رسید
  • تردد روان در محور بندر امام(ره)_آبادان
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • افزایش سه درجه ای دما در آبادان و خرمشهر