Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@03:58:16 GMT

برگزاری مراسم پایانی جایزه «اندرزگو» در آذر

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۴۵۷۱۹

برگزاری مراسم پایانی جایزه «اندرزگو» در آذر

محسن پرویز از برگزاری مراسم پایانی دومین دوره جایزه ادبی «شهید اندرزگو» در روز سه‌شنبه (نهم آذرماه) خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از دبیرخانه جایزه «اندرزگو»، محسن پرویز، دبیر علمی دومین جایزه ادبی «شهید اندرزگو» گفت: جایزه «شهید اندرزگو» قرار بود در دوم شهریورماه و همزمان با سالروز شهادت شهید اندرزگو برگزار شود، ولی به دلیل افزایش ابتلا به بیماری کرونا به تأخیر افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعضای شورای سیاست‌گذاری علاقه‌مند بودند که این مراسم به‌صورت حضوری برگزار شود، اما شرایط کشور اجازه نمی‌داد و قرار بر این شد که در شرایط مناسب‌تری برگزاری شود. با توجه به این‌که شرایط کرونایی کمی بهتر شده است، تصمیم گرفتیم این مراسم در آذرماه برگزار شود. تصمیم اولیه شورای سیاست‌گذاری مبتنی بر این بود که این مراسم در شهر مقدس قم برگزار شود؛ ولی در مجموع و با صلاح‌دید شورای سیاست‌گذاری، قرار بر این شد که مراسم اختتامیه دومین دوره جایزه شهید اندرزگو در روز سه‌شنبه نهم آذرماه ۱۴۰۰، در مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی (سرچشمه) و در ساعت ۱۷:۳۰ بعدازظهر برگزار شود.

او با اشاره به این‌که ۱۳ اثر به‌عنوان نامزد نهایی معرفی شده بودند، افزود: در این مراسم پنج اثر به‌عنوان آثار برگزیده معرفی خواهند شد. همچنین با تصمیم شورای سیاست‌گذاری، از نوقلمانی که در این زمینه اولین کارشان است و کارهای ارزشمندی نیز بوده، تقدیر و تشکر به عمل می‌آید. این افراد هشت نفر هستند که آثار درخور تقدیری را به دومین دوره جایزه شهید اندرزگو ارائه کرده‌اند.

پرویز سپس گفت: تصمیم ما بر این است که در این مراسم همه افرادی را که دست‌اندرکار اجرایی حوزه فرهنگ هستند، دعوت کنیم و این کار حتماً صورت می‌گیرد. ما از مدیران و معاونین در این حوزه، همچنین رئیس سازمان تبلیغات و مدیر نهاد کتابخانه‌های کشور، تا دوستانی که مرتبط هستند، دعوت خواهیم کرد. همچنین، از تشریف‌فرمایی دوستانی که فرصت کافی دارند و می‌توانند در جلسه حضور پیدا کنند، استقبال می‌کنیم. ان‌شاءالله که مراسم خوبی می‌شود.

دبیر علمی دومین جایزه «شهید اندرزگو» در پایان سخنان خود ضمن اظهار امیدواری از این‌که مسئولان بخش‌های مختلف به ترویج این آثار اقدام کنند، گفت: در واقع، مهر نهایی جوایز می‌تواند این باشد که تأثیر خود را در خوانده شدن این آثار توسط مردم نشان دهد و این امر هم نیازمند اطلاع‌رسانی است. امیدواریم که شاهد رونق کتابخوانی در کشورمان باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: محسن پرویز جایزه شهید اندرزگو شورای سیاست گذاری شهید اندرزگو برگزار شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۵۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم شهادت امام صادق(ع) در هیئت میثاق با شهداء دانشگاه امام صادق(ع)

مراسم ایام شهادت امام صادق علیه‌السلام از امشب در هیئت میثاق با شهداء دانشگاه امام صادق(ع) برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مراسم ایام شهادت امام صادق علیه‌السلام از امشب(پنجشنبه 13 اردیبهشت) و به مدت سه شب(تا شنبه 18 اردیبهشت) در هیئت میثاق با شهداء دانشگاه امام صادق(ع) برگزار خواهد شد.

 

در شب اول این مراسم به کلام حجت الاسلام و المسلمین طحان آل یاسین و حجت الاسلام و المسلمین زمانیان برگزار می‌شود.

محل برگزاری هیئت در بزرگراه شهید چمران، پل مدیریت، مسجد دانشگاه امام صادق (ع) است.

 

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم تشییع پیکر شهید جهانگیر بیات در ماهدشت
  • مراسم کومسای هورامان لغو شد
  • مراسم کومسای هورامان تخت به دلیل بارندگی لغو شد
  • برگزاری مراسم روز دختر با حضور دختران دانشجو در حرم بانوی کرامت
  • برگزاری مراسم شهادت امام صادق(ع) در هیئت میثاق با شهداء دانشگاه امام صادق(ع)
  • دومین جایزه جوانی جمعیت استان بوشهر برگزار می شود
  • بیست و دومین دوره سیر مطالعاتی بنیاد شهید مطهری برگزار می شود
  • تقدیر از ۱۰۰ استاد در نخستین دوره اعطای جایزه شیخ مفید
  • مراسم سالگرد استاد شهید مطهری در مسجد نارمک برگزار می شود
  • دومین اجتماع بزرگ مردمی منطقه ۲۲ برگزار می‌شود