Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قم، سید محمد تقی شاهچراغی استاندار قم در دیدار با خانواده معظم شهیدان زین الدین طی سخنانی با اشاره به جایگاه والای شهدا، بر لزوم تکریم و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تاکید کرد.

استاندار قم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای استان قم در دوران دفاع مقدس و مدافعین حرم، ادای دین مسئولان نظام به شهدا و ایثارگران را ضروری دانست و افزود: تلاش مسئولان برای خدمت به مردم در سطح کشور و استان نشان پایبندی مدیران و مسئولان به آرمان‌های رهبر کبیر انقلاب اسلامی و وصایای شهدای عظیم الشان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مادر شهیدان زین الدین نیز در این دیدار با اشاره به مجاهدت شهدا و ایثارگران بر لزوم خدمت رسانی به مردم و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در سطح جامعه تاکید کرد.

او با اشاره به اقدامات نیرو‌های جهادی و انقلابی در طول مسیر انقلاب افزود: تلاش فراگیر و همه جانبه در مسیر خدمت به مردم و رفع مشکلات ایشان در این شرایط حساس ضروری است.

او یادآورشد کوتاهی در رفع مشکلات مردم اثرات و لطمات جبران ناپذیری را در پی خواهد داشت.

در این دیدار که حجت الاسلام والمسلمین اکبری نماینده، ولی فقیه در سپاه، سردار موحد فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب (ع)، حجت الاسلام هنرمند مدیر کل بنیاد شهید و احمد حاجی زاده معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار حضور داشتند، استاندار قم با اهدای لوحی از مقام مادر شهید تجلیل به عمل آورد.

سردار شهید مهدی زین الدین فرمانده لشکر ۱۷ علی ابن ابیطالب (ع) در ۲۷ آبان ۱۳۶۳ در حالی که ۲۵ سال داشت به همراه برادرش مجید زین الدین در ماموریتی از کرمانشاه به طرف سردشت آذربایجان غربی در حرکت بود که در منطقه تپه ساروین با گروهک‌های ضد انقلاب درگیر شد و به فیض شهادت نائل آمد.

استان قم بیش از ۶ هزار و ۹۰ شهید تقدیم انقلاب کرده است و در این استان یک هزار و ۲۹۳ شهید از ۹ کشور جهان وجود دارد.

قم همچنین ۱۱ هزار و ۳۶۱ جانباز تقدیم انقلاب اسلامی کرده و ۵۹۱ آزاده و بیش از ۴۰۰ شهید مدافع حرم نیز متعلق به این استان است.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استاندار قم استاندار قم زین الدین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۵۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت مخبر درپی درگذشت مادر شهید دستوری رزاز

به  گزارش تابناک، در پیام دکتر محمد مخبر آمده است:
انالله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت بانو حاجیه خانم روبخیر قمشی مادر شهید گرانقدر غلامحسین دستوری رزاز و خواهر سردار جاویدالاثر عبدالحسین قمشی واصل و موجب تاثر و تالم گردید.

این مصیبت وارده را به خانواده محترم ایشان و همچنین جامعه ایثارگران انقلاب اسلامی خصوصا مردم مقاوم دزفول تسلیت عرض می کنم.
از درگاه خداوند متعال برای آن مادر فداکار و بانوی مومنه طلب آمرزش و رحمت و برای بازماندگان آرزوی صبر و اجر دارم. امید که در جوار حضرت حق و فرزند و برادر شهیدش آرام گیرد و با بانوی دو عالم فاطمه زهرا(س) محشور گردد.


      محمد مخبر

معاون اول رئیس‌جمهور

 

دیگر خبرها

  • ۶۵ نفر در آزمون استخدامی طرح شهید زین الدین مرکزی جذب می شوند
  • نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • درگذشت مادر شهیدان محمدرضایی در شهر زاینده رود
  • پیام تسلیت مخبر درپی درگذشت مادر شهید دستوری رزاز
  • علاقه عجیب شهید زین‌الدین به یک شهید
  • غیرتی که در خون غلتید
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهید حسن محمدی در جعفریه
  • استاندار لرستان با خانواده شهید سید عباس صالحی روزبهانی دیدار کرد
  • پیکر مادر شهید «حسن محمدی» به خاک سپرده شد