Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: قرارگاه جوادالائمه سپاه در برخی مناطق آلوده و دارای آسیب‌های اجتماعی اقدامات فرهنگی و اجتماعی انجام می‌دهد که این اقدامات به مرور افزایش می‌یابد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، سردار سرتیپ بهمن ریحانی در آیین آزادسازی زندانیان در کرمانشاه با اشاره به اینکه هیچ کشور و شخصیتی نمی‌تواند ادعا کند که عدالت را به طور کامل اجرا کرده است اظهار داشت: تنها در زمان ظهور امام زمان(عج) عدالت می‌تواند به طور کامل برقرار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه یکی از پایه‌های انقلاب عدالت و مبارزه با فساد بود و اکنون نیز در همین مسیر قرار داریم عنوان کرد: اما نتوانستیم عدالت مورد نظر در جامعه اسلامی را پیاده کنیم و بخشی ناشی از جنگ، تحریم و چالش با دشمنان بوده است.

ریحانی با اشاره به اینکه بخش زیادی از بسترهای فساد در کشور توسط دشمنان سازماندهی شده است افزود: در زمینه مبارزه با فساد در چند سال گذشته به ویژه در قوه قضاییه به خوبی عمل شده است و امروز بارقه امیدی در دل مردم برای مبارزه با فساد و ظالمان ایجاد شده اما تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله زیاد است.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان: برای حل مشکلات مناطق محروم در حاشیه اهواز از همه ظرفیت‌ها استفاده شود 2000 گروه جهادی در اردبیل آماده خدمات‌رسانی به مردم مناطق محروم هستند 110 گروه جهادی به مناطق محروم استان سمنان اعزام شدند

وی با بیان اینکه یکی از مشکلات موجود در کشور که منجر به جرایم آگاهانه یا ناآگاهانه می‌شود، نداشتن علم و آگاهی نسبت به مسائل حقوقی و قضایی است عنوان کرد: نسبت به معاملات و داد و ستدها آگاهی لازم وجود ندارد و بخش زیادی از مشکلات اجتماعی ناشی از همین موضوع است.

ریحانی گفت: بنابراین اقدامات بسیج حقوق‌دانان در راستای آگاه‌سازی مردم به ویژه طرح هر مسجد یک حقوق‌دان بسیار ارزشمند است و جرایم و مشکلات اجتماعی را بسیار کاهش می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه بخش زیادی از پرونده‌های حل اختلاف مربوط به مسائل خانوادگی است افزود: تمام دستگاه‌های فرهنگی، دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه و سایر دستگاه‌ها باید به این موضوع ورود کنند.

ریحانی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری نسبت به سبک زندگی اسلامی از چند سال قبل عنوان کرد: چنانچه رفتار اجتماعی با خانواده متناسب با سبک زندگی اسلامی باشد مشکلات خانوادگی کاهش می‌یابد و همه در ترویج سبک زندگی اسلامی مسئول هستیم.

وی با بیان اینکه هدف امام (ره) تنها تقویت بنیه نظامی در دوران جنگ نبود بلکه برای صدها و هزاران سال بعد برنامه‌ریزی کرده بود گفت: نقش بسیج در تمام مسائل فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و هنری مشهود است و امروز بخش زیادی از مراحل مبارزه با کرونا توسط بسیج انجام شده است.

ریحانی با اشاره به اینکه بسیج به معنای حضور آگاهانه مردم است افزود: بسیج را همه مردم سربلند مردم با نگاه آگاهانه انقلابی برای حضور در هر میدانی تشکیل می‌دهند و هر جایی که نیاز به حضور گسترده باشد بسیج حضور دارد. 

وی گفت: قرارگاه جوادالائمه در مناطق آلوده شهر کرمانشاه و برخی شهرستان‌ها اقدامات فرهنگی، بهداشتی و اجتماعی انجام می‌دهد که این اقدامات به مرور افزایش می‌یابد. 

ریحانی با اشاره به اینکه در دفاع مقدس نیز ملت جنگ را اداره کردند و حمایت مادی و معنوی مردم همیشه وجود داشت بیان کرد: در طرح کمک مؤمنانه نیز این احساس مسئولیت در بین مردم وجود داشت و هر کس به اندازه توان خود کمک کرد. 

انتهای پیام/832/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: محرومیت زدایی محرومیت زدایی بخش زیادی مناطق محروم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۶۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با شعار «خدمت بی‌منت» در خدمت مردم هستیم

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه با اشاره به هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی بسیج سازندگی استان برای اجرای ۱۳۰۰ پروژه عمرانی گفت: با شعار «خدمت بی‌منت» در خدمت مردم هستیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، امیرحمزه خزایی امروز _ یکشنبه شانزدهم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران طرح آبرسانی به روستاها دارای تنش آبی را از مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی بسیج سازندگی در استان طی دو سال گذشته دانست و اظهار کرد: در این راستا قرارگاه امام حسن (ع) احداث هفت مجتمع آبرسانی در راستای آبرسانی به بیش از ۹۰ روستا را عهده‌دار است.

وی با اشاره به پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه‌های آبرسانی روستایی، افزود: در تلاش هستیم طی یک تا دو ماه آینده پروژه‌ها احداث شود.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: احداث ۵۱ مخزن، ۱۵ ایستگاه پمپاژ و ۱۹۳ کیلومتر خط انتقال از جمله اقدامات صورت گرفته قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در قراردادی ۳۰ ماهه با شرکت آب و فاضلاب استان برای آبرسانی به روستاهای دارای تنش آبی بوده است.

خزایی از احداث ۲۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد با مشارکت کمیته امداد و بنیان مسکن خبر داد و تصریح کرد: آسفالت ۳۰ کیلومتر راه‌روستایی؛ ۶۴ هزار مترمربع ایزوگام برای منازل محرومان روستایی، مساجد و غسالخانه و همچنین احداث و مرمت بیش از یک‌هزار و ۳۴۱ مورد غسالخانه، منزل نیازمندان و مساجد از جمله خدمات بسیج سازندگی طی این دو سال گذشته بوده است.

وی با اشاره به هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی بسیج سازندگی استان برای اجرای یک‌هزار و ۳۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال گذشته، گفت: افتخار می‌کنیم در کنار حمایت از دولت قدمی برای مردم برداریم و با شعار خدمت‌گذاری بی‌منت در خدمت مردم هستیم.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه گفت: توزیع بیش از ۷۵۰ هزار بسته معیشتی، ۵۶ هزار بسته آموزشی، کمک‌آموزشی و لوازم‌التحریر، توزیع بیش از ۲۵۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان جامعه هدف، کمک به آزادسازی ۱۷۰۰ زندانی مالی، ایجاد اشتغال برای بیش از ۳۰۰۰ جوان جویای کار و توزیع بیش از ۹۰۰۰ متر فرش جاده‌ای در مساجد روستایی انجام شده است.

خزایی با اشاره به برنامه‌های بسیج سازندگی استان برای اوقات فراغت تحصیلی دانش‌آموزان، گفت: دانش‌آموزان با مراجعه به گروه‌های جهادی بسیج سازندگی در شهرستان‌ها در گروه‌های جهادی در بحث خدمات‌رسانی شرکت کنند.

کد خبر 750663

دیگر خبرها

  • ایجاد بیش از یکهزار و 600 فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی آذربایجان‌غربی
  • آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی
  • ایجاد ۱۶۰۶ فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی سپاه آذربایجان‌غربی
  • با شعار «خدمت بی‌منت» در خدمت مردم هستیم
  • ناپایداری‌های جوی در بوشهر افزایش می‌یابد
  • آرامش اجتماعی؛ طرحی برای کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در مناطق محروم
  • مشکلات معلمان خرید خدمت آموزشی مناطق محروم
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت‌رسانی در سیستان و بلوچستان
  • پرداخت ۱۴۵ میلیارد وام اشتغالزایی توسط بسیج سازندگی
  • درآمد مردم لرستان افزایش یابد/ رفاه اجتماعی را ارتقا دهیم