Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمدباقر خلفی ظهر دوشنبه در مراسم افتتاحیه رزمایش طرح زمستانی ترافیکی انتظامی پلیس راه استان البرز که در ستاد فرماندهی انتظامی استان برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از امروز یکم آذر ماه طرح زمستانه عملیات امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان البرز همزمان با سراسر کشور آغاز و تا ۲۵ اسفند ماه سال جاری ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: بر این اساس با هشت پایگاه امداد و نجات جاده‌ای بین شهری، ۶ شعبه و دو پایگاه سیار گشت‌زنی در محورهای مواصلاتی در خدمت مردم استان و مسافرین خواهیم بود.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان البرز با بیان اینکه توان افزایی تمام امکانات، تجهیزات و نیروهای عملیاتی هلال احمر را افزایش دادیم، تصریح کرد: همچنین لجستیک را تکمیل و بهترین ناوگان نسبت به سنوات گذشته مهیا شده است.

وی خاطرنشان کرد: امید است حادثه‌ای در سطح جاده‌های کشور، به ویژه استان رخ ندهد، اگر هم حادثه احتمالی به وجود آمد، با تمام قوا در کنار سایر نیروی‌های امدادی و عملیاتی در خدمت مردم خواهیم بود.

خلفی با بیان اینکه بخش عمده وظایف که انجام می‌دهیم در راستای خدمت به مردم است، گفت: براین اساس از مردم استان البرز خواهشمندیم قبل از سفر در محورهای مواصلاتی، ایمنی خودرو را بررسی و از وضعیت راه‌ها اطلاع داشته باشند.

وی متذکر شد: همچنین اگر در محوری بارندگی و برف شدید و یا کولاک است رانندگان یا تجهیزات ایمنی کاملی داشته باشند و یا از سفر خودداری کنند.

کد خبر 5357974

منبع: مهر

کلیدواژه: جمعیت هلال احمر استان البرز طرح زمستانی جاده ها عملیات امداد و نجات هفته بسیج ویروس کرونا بوشهر بسیج آمار کرونا زلزله خطبه های نماز جمعه کرمانشاه کتاب و کتابخوانی آلودگی هوا عکس استانها لیگ برتر فوتبال ایران اردبیل استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۶۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط کشی ۳هزار و ۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان

  روابط عمومی  اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای  سیستان و بلوچستان ایوب کرد با بیان اینکه به منظور افزایش ایمنی راه‌های استان اقدامات موثری اجرا شده است که یکی از آن ها خط کشی محور ها است اظهار داشت: در این راستا، در یکسال گذشته ، خط کشی ۳۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان با ظرفیت اکیپ  امانی این اداره کل انجام شده  که موجب صرفه جویی حدود ۲۱۰ میلیارد ریالی گردیده است .

وی  تهیه و نصب ۷۰۰متر مربع معادل ۳۲۰ عدد تابلو اطلاعاتی در محورهای حوزه استحفاظی را برای تامین ایمنی عبور و مرور جاده ای اعلام کرد  و گفت ؛ تهیه ونصب ۲۰۰ عدد چراغ چشمک زن و سولار در  استان از دیگر اقدامات این اداره کل در راستای افزایش ایمنی محورهای استان می باشد. 

کرد یادآور شد:تهیه ،نصب و تعمیر ۱۸ هزار عدد علائم و تجهیزات ایمنی در محورهای شمال استان  طی این بازه ی زمانی اجرا شده است .

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان  در پایان خاطر نشان کرد:کاربران جاده‌ای و مردم شریف می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه  مشکل در محورهای مواصلاتی استان از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ همکاران ما را مطلع کرده تا در اسرع وقت  رفع شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • افزایش ۱۲ درصدی درآمد داروخانه‌های هلال احمر اردبیل
  • خط کشی ۳هزار و ۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر استان اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • افزایش ۱۲ درصدی درآمد داروخانه های هلال احمر اردبیل
  • خط کشی ۳۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان
  • ۵ مصدوم در برخورد دو خودروی سواری در جاده قم به اصفهان
  • نصب ۳ کیلومتر نیوجرسی در محورهای مواصلاتی شهرستان خوی
  • خراسان جنوبی در محاصره سیل ؛ بعضی روستاها تخلیه شدند | انسداد برخی محورهای مواصلاتی + تصاویر
  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی استان البرز