Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه ایرنا،محمدمهدی خانی زاده بهابادی در رزمایش اقتدارجهادگران بسیجی شهرستان که در سرسرای مقبره ملاعبدالله بهابادی برگزار شد، افزود: جهاد و فداکاری میراثی گرانبها و ارزشمند است که از نسلی به نسل دیگر منتقل می‌شود

به گفته وی بسیج با فرمان امام راحل  شکل گرفت تا در عرصه‌هایی که کشور با عقب ‌ماندگی رو به‌ روست، حضور یابد و بتواند عقب ماندگی‌ها و کاستی‌ها را جبران بکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خانی زاده با تاکید براینکه تا دیروز متولدین دهه های پنجاه و شصت عرصه جبهه را مقدس کرده بودند امروز متولدین دهه های هفتاد و هشتاد لباس جهاد به تن کردند افزود :امروز با افتخار تفکر و اندیشه رزمندگان و شهدای دفاع مقدس در بین جوانان که در قالب گروه‌های جهادی بسیج در خط مقدم خدمت به مردم قرار دارند تداوم دارد.

فرماندار بهاباد از جهادگران به عنوان سفیران کار و خدمت رسانی به مردم یاد کرد و گفت : امروز گروه های جهادی در بخش های تولیدی و رفع موانع تولید، ایجاد اشتغال، کمک به کاهش آسیب‌های اجتماعی،انجام طرح‌های محرومیت‌زدایی، مبارزه با کرونا ،رزمایش کمک مومنانه و  ارایه خدمات رایگان پزشکی نقش‌آفرینی می کنند .

خانی زاده افزود: تعامل بسیار خوبی بین بسیج سازندگی با دستگاه‌های دولتی شهرستان ایجاد شد و در مسیر این هماهنگی‌ها و هم‌افزایی‌ها اردوهای جهادی بسیار موثر است.

همچنین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد از مشارکت جهادگران در طرح های کشاورزی، دامداری،کمک به معیشت، بهداشت و درمان و کارهای فرهنگی و علمی خبر داد و گفت: رزمایش جهادگران تا پنجم آذر پایان هفته بسیج ادامه دارد.

سرهنگ سعید دهقان  بیان کرد: اردوهای جهادی بسیج، سهم به سزایی در پیشرفت جامعه دارد ، تقویت حرکت‌های جهادی بسیج، برکت های زیادی به همراه دارد و ۳۴ گروه جهادی در این شهرستان فعالیت دارد.

وی اظهار کرد: توسعه اردوهای جهادی بسیج از نظر کمی و کیفی از مهمترین مطالبه مقام معظم رهبری است زیرا بسیج همواره در خدمت مردم است و تحت تدابیر رهبر معظم انقلاب  در خدمت به مردم است  و گروه‌های جهادی از هیچ تلاشی در این زمینه فروگذار نمی کند.

مرکز شهرستان ۲۰ هزارنفری بهاباد در فاصله ۲۰۰ کیلومتری جنوب شرقی شهر یزد قرار دارد.

برچسب‌ها یزد گروه های جهادی بهاباد هفته بسیج پروندهٔ خبری بسیج، پیشرو خدمت، امیدآفرین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: یزد گروه های جهادی بهاباد یزد گروه های جهادی بهاباد هفته بسیج گروه های جهادی جهادی بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۶۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۲۵ برنامه طی هفته بسیج در شهرستان تربت جام

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار ابراهیم بی دل عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با هفته بسیج سازندگی ۲۵ عنوان برنامه شاخص در تربت جام اجرا می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تربت جام با گرامیداشت هفته بسیج سازندگی گفت: برپایی نمایشگاه، میز خدمت، دیدار شورای جهادی با امام جمعه تربت جام، افتتاح و بازدید از قنوات احیا شده، دیدار با خانواده‌های شهدا، همایش مهر ماندگار، اعزام گروه‌های جهادی کشاورزی به مزارع و گروه‌های جهادی دامپروری جهت واکسیناسیون رایگان دام و طیور از برنامه‌های این هفته است.

وی همچنین گفت: اعزام گروه‌های جهادی عمرانی و درمانی به مناطق کم برخوردار، توزیع نان رایگان و بسته معیشتی، همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی، افتتاح قرارگاه منطقه‌ای جهادی این شهرستان، از جمله برنامه‌های هفته بسیج سازندگی در سال جاری است.

کد خبر 6097678

دیگر خبرها

  • درخشش گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی خوزستان در کشور
  • رفع محرومیت تنها با عمل انقلابی امکان پذیر است
  • باقری: گروه‌های جهادی بسیج مایه فخر کشور هستند
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • گروه‌های جهادی بسیج مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • اجرای ۲۵ برنامه طی هفته بسیج در شهرستان تربت جام
  • رفع محرومیت با تفکر و روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • آبرسانی به روستاهای آذربایجان شرقی با همت بسیج سازندگی
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت رسانی
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت‌رسانی در سیستان و بلوچستان