Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مصدق کشاورزی روز دوشنبه در اختتامیه هفته کارآفرینی در جمع کارآفرینان استان بوشهر افزود: این میزان پرداخت تسهیلات در این استان ناچیز است درحالی که در برخی استان‌ها تسهیلات پرداختی از محل منابع و مصارف داخلی بانک‌ها به ۱۱۵ درصد می‌رسد.

وی اضافه کرد: استان بوشهر بالاترین منابع کشور را در بانک‌ها تامین کرده اما از نظر مصارف به عنوان آخرین استان کشور معرفی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشاورزی بیان کرد: برخی از بانک‌های استان بوشهر فقط برای خود ارزش افزوده دارند و در بهترین مناطق استان بوشهر زمین و ساختمان تملک کرده و منابع خود را در سایر استان‌ها هزینه می‌کنند.

وی یادآور شد: اگر قرار است کارآفرینی و اشتغالی صورت گیرد همه باید پای کار باشند. 

کشاورزی، با بیان اینکه در دوران کرونا کارآفرینی اجتماعی فعال شد اظهار کرد: در استانی مانند بوشهر با وجود ریشه های قومی و قبیله ای نرخ بی تفاوتی اجتماعی در این استان بالا بود اما کرونا با وجود آسیب‌های جدی به پیکره اقتصاد توانست سبک زندگی را تغییر دهد و بسیاری از افراد با انجام کارهای خلاقانه اجازه ندادند کسب و کار آنها زمین‌گیر شود.

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر گفت: امروز پس از ۱۸ سال در عسلویه برای یک مجموعه ۹۰ تا ۱۲۰ هزار نفری جمعیت کارگری انجمن‌ صنفی و کارگری که در نوع خود بی نظیر است در دل مجموعه نفت ایجاد شده تا به این وسیله کارگر بتواند از حقوق خود دفاع کند.

کشاورزی اضافه کرد: کانون‌های کارآفرینی به عنوان یک جای امن برای کارآفرینان است که باید با عملکرد درست از تسهیلات موجود برای رونق کار استفاده شود.

وی یادآور شد: هرچند ویروس کرونا باعث تعطیلی و ضرر و زیان بسیاری از مشاغل و کسب و کارها شد اما در کنار آن فرصت‌های جدید دیگری از جمله تجارت الکترونیک فراهم شد که استان بوشهر در این بخش پیشرو است.

به گفته کشاورزی نرخ بیکاری تابستان در استان بوشهر درحالی ۱۰ درصد اعلام می‌شود که در استان مشاغلی وجود دارد که بازگشت سرمایه آن در مدت زمان بسیار کم انجام می‌شود و برای رسیدن به این نقطه تغییر الگوهای رفتاری در کسب و کارها ضروری است.

وی افزود: امروز بسیاری از خدمات جزیی در عسلویه از جمله تامین نان مصرفی شرکت‌ها از استان‌های هجوار تامین می‌شود.

برچسب‌ها بوشهر تسهیلات بانکی کارآفرینی بانک ها وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر تسهیلات بانکی کارآفرینی بوشهر تسهیلات بانکی کارآفرینی بانک ها وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۶۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای مهلت تسهیلات مراجعه کنند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ شاپور رضایی اظهار داشت: تسهیلات کشاورزان و تولید کنندگان بخش کشاورزی که در اثر حوادث پیش بینی نشده از ابتدای سال ۱۳۹۴ تا پایان سال ۱۴۰۲ دچار خسارت شده‌اند تا سقف ۲ میلیارد ریال معادل ۲۰۰ میلیون تومان مشمول مهلت ازقانون بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور می‌شوند.

وی افزود: همه کشاورزان و تولید کنندگان بخش کشاورزی خسارت دیده می‌توانند با مراجعه به بانک‌های عامل و یا جهاد کشاورزی در خواست کتبی ارائه کنند.

رضایی تاکید کرد: پس از بررسی‌های لازم و تأیید نهایی، اصل تسهیلات دریافتی به مدت سه سال امهال و سود و جرایم دیر کرد آن توسط دولت تأمین و پرداخت می‌شود.

دیگر خبرها

  • پرداخت ۱۱۷ همت تسهیلات بدون ضامن
  • راهکار‌های هدایت منابع تسهیلات به سمت تولید چیست؟
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها
  • دریافت وام قرض الحسنه 10 تا 100 میلیونی برای یارانه بگیران
  • پرداخت تسهیلات به ۵۳۴ طرح تولید و کارآفرینی خراسان جنوبی
  • کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای مهلت تسهیلات مراجعه کنند
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها برای تحقق رشد تولید
  • پرداخت بخشی از وام ودیعه مسکن به متقاضیان
  • بانک‌ها باید ۱۵ درصد از منابع خود را در اختیار بخش کشاورزی قرار دهند