Web Analytics Made Easy - Statcounter

چهارمین جلسه کانون مربیان فوتبال استان گیلان با محوریت بیمه کارآفرین و مزایای آن جهت تمامی اعضای کانون و همچنین مباحث برگزاری کلاس های آموزشی و راهکارها و موانع آن عصر روز یکشنبه ۳۰ آبان ماه در سالن رستوران آرمان خشکبیجار برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ در نشست ابتدا رئیس کانون مربیان فوتبال گیلان به ایراد مقدمات جلسه پرداخت و اعضای جدید هیات مدیره (سیروس دهدار، همایون دهقانزاده و فرید بلوک باشی) به سایر عزیزان حاضر معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  در این جلسه آقای مرادی و خانم حسنی نمایندگان  بیمه کارآفرین به تشریح کامل آهداف و موضوع بیمه پرداختند که مورد توجه حاضرین جلسه قرار گرفت و سپس هر یک از اعضاء سوالاتی را در این خصوص مطرح کردند.

 گفتنی است پس از انعقاد قرارداد بیمه کار آفرین با کانون مربیان فوتبال ایران که به امضای دکتر بیژن ذوالفقار نسب رسیده، کانون مربیان فوتبال گیلان بنا به استمرار فعالیت و بررسی های بعمل آمده از سوی بیمه کارآفرین، کانون گیلان بعنوان اولین انتخاب از بین استان های کشور جهت عقد قرارداد تعیین گردید.

شایان ذکر است در ادامه نادر عزت اللهی بعنوان رئیس آموزش کانون و همچنین خانم آزمون به بحث تعامل کانون با هیات فوتبال در خصوص بحث آموزش و موانع آن پرداختند و در ادامه امید هرندی، ساسان شفیع پور، فرهاد خراسانی، فرزاد داداش زاده و همچنین بهزاد داداش زاده نقطه نظرات خود را در این خصوص ارائه کردند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کانون مربیان فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۶۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان برگزاری مجمع باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس

آفتاب‌‌نیوز :

ابراهیم بازیان در خصوص برگزاری مجامع دو باشگاه استقلال تهران و پرسپولیس و همچنین تغییرات در هیات مدیره این دو باشگاه اظهار داشت: باشگاه استقلال توسط هلدینگ خلیج فارس و شرکت‌های زیر مجموعه آن و باشگاه پرسپولیس نیز توسط ۶ بانک (شهر، ملت، تجارت، صادرات، اقتصاد نوین و ملت) خریداری شده اند و قرار است تا پایان هفته انتقال ۸۵ درصد سهام این دو باشگاه به مالکان آن‌ها صورت گیرد.

او در رابطه با برگزاری مجامع دو باشگاه گفت: تا زمانی که انتقال سهام به طور رسمی صورت نگیرد مجمعی برگزار نخواهد شد و پس از اینکه ۸۵ درصد سهام واگذار شود، مالکان جدید در خصوص برگزاری مجمع و همچنین تغییرات در اعضای هیات مدیره دو باشگاه تصمیم گیری خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • ویروس غیبت در نشست‌های خبری به مربیان دیگر سرایت کرد/ خونِ شجاعی و الهامی از مورایس و بقیه رنگین‌تر است؟ +فیلم
  • ویروس غیبت در نشست‌های خبری به مربیان دیگر سرایت کرد/ شجاعی و الهامی خود را بالاتر از مورایس می‌دانند؟
  • زمان برگزاری مجمع باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس
  • برگزاری اختتامیه چهارمین دوره جشنواره خودنویس در نمایشگاه کتاب
  • فعالان سرود بیمه می‌شوند
  • راه‌اندازی کانون نهج‌ البلاغه در دانشگاه‌ها تصویب شد
  • استقبال کانون استان قزوین از برگزاری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • بیمه البرز، حامی چهل و چهارمین دوره جام جهان پهلوان تختی
  • امنیت شغلی در گرو رونق تولید/ بیمه کارگران ساختمانی پیگری می‌شود
  • طرح سوال از شهردار در دستور کار جلسه علنی روز دوشنبه شورا قرار دارد