Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@18:20:01 GMT

آماده‌باش ۵۰ تیم گشت پلیس گیلان در طرح زمستانی

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۴۶۱۹۸

آماده‌باش ۵۰ تیم گشت پلیس گیلان در طرح زمستانی

ایسنا/گیلان فرمانده انتظامی گیلان گفت: رزمایش زمستانی یگان‌های امدادی گیلان با حضور ۵۰ تیم و ۱۹۶ مامور نیروی انتظامی از امروز آغاز و تا ۲۰ اسفند در سطح استان اجرا می‌شود.

سردار عزیزالله ملکی در حاشیه آغاز رزمایش امداد زمستانی نیروی انتظامی گیلان با تبریک فرارسیدن هفته بسیج، اظهار کرد: رزمایش زمستانی یگان‌های امدادی گیلان با حضور ۵۰ تیم و ۱۹۶ مامور نیروی انتظامی از امروز آغاز و تا ۲۰ اسفند در سطح استان اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی گیلان افزود: همکاران ما در زمان اجرای این طرح در گردنه‌های برفگیر و محورهای استان مستقر می‌شوند و مسئولیت کنترل ایمنی وسیله نقلیه، تسهیل در عبور و مرور، کاهش جانباختگان ناشی از تصادف، کنترل تجهیزات و ایمنی را به عهده دارند.

سردار ملکی با اشاره به ممنوعیت تردد خودروهای فاقد تجهیزات ایمنی، گفت: پلیس در سطح محورهای استان از تردد خودروهای دارای نقص فنی و همچنین خودروهایی که تجهیزات ایمنی ندارند جلوگیری می‌کند، در این راستا از صدا و سیما و رسانه‌ها انتظار داریم نسبت به اطلاع‌رسانی به ‌موقع در خصوص وضعیت راه‌ها و محورهای استان اقدام کنند.

وی با اشاره به استقرار و فعالیت تیم‌ها در نقاط برفگیر استان جهت خدمات‌رسانی به مسافران بیان کرد: داشتن جایگاه سوخت سیار، نمک‌پاشی و شن‌ریزی نیز از جمله مسائل ضروری است که باید مورد توجه باشد تا شاهد انسداد مسیر و متوقف شدن خودروها در مسیر نباشیم. علاوه‌بر این واحدهای امدادی اورژانس و امدادگران نیز در کنار پاسگاه‌ها و پلیس برای ارائه خدمات بهتر به مسافران در محورها مستقر می‌شوند.

فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به کاهش ۱۲ درصدی جانباختگان ناشی از تصادفات در گیلان، گفت: ۶۶ درصد از جانباختگان‌ ناشی از تصادفات در استان، عابران‌ پیاده و موتورسواران بوده‌اند؛ از راکبان موتور خواهشمندیم که ضمن رعایت قوانین از کلاه ایمنی استفاده کنند تا کمتر شاهد حوادث تلخ باشیم.

سردار ملکی با بیان اینکه گیلان یک استان مسافرپذیر است و تردد در سطح استان به ویژه از سه‌شنبه‌ها روند افزایشی دارد، خاطرنشان کرد: این مسئله فشار مضاعفی را به بخش ترافیک و کنترل ترافیک وارد می‌کند و گاهی حتی تمام نیروهای ستادی خود را در این راستا به کار می‌گیریم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی طرح زمستانه پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۶۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خریدهای زمستانی پرسپولیس برای انتقام در اراک

به گزارش "ورزش سه"، پنجره زمستانی بسته پرسپولیس بابت بدهی به رادوشویچ، یکی از چالش‌های این فصل سرخپوشان بود که سبب شد ستاره‌های جدید این تیم هفته‌های ابتدایی نیم فصل دوم را از دست بدهند.

عبدالکریم حسن، اوستون ارونوف و عیسی آل کثیر خریدهای جذاب پرسپولیس در زمستان بودند که در هفته شانزدهم به همین دلیل روی سکو نشسته بودند و نتوانستند مقابل آلومینیوم در اراک به میدان برودند.

این بازیکن‌ها که این هفته‌ها روی فرم هستند و حسابی در ترکیب پرسپولیس جا افتاده‌اند، این بار مقابل آلومینیوم در چارچوب جام حذفی فرصت بازی کردن دارند.

دیگر خبرها

  • با رانندگان پر خطر و ماجراجو برخورد شود/ کنارگذرها به شهر دوم تبدیل شده است
  • کشف۷۰۰ میلیارد تجهیزات سرمایشی قاچاق در اصفهان
  • لکه های پرخطر و حادثه خیز، شناسایی شود
  • لزوم جلوگیری از احداث ابنیه در مجاورت جاده‌های گیلان
  • واژگونی خودروی پژو پارس در «صفی‌آباد» یک مجروح برجا گذاشت
  • خریدهای زمستانی پرسپولیس برای انتقام در اراک
  • پالیتیکو: آمریکا آماده امضای قرارداد ۶ میلیارد دلاری تسلیحاتی برای اوکراین است
  • هر تهدیدی علیه ایران را در نطفه خفه خواهیم کرد
  • استقرار نیرو‌ها و تجهیزات لازم با شروع بارندگی در مشهد
  • اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریالی برای افزایش ایمنی تردد شهروندان در منطقه ۷ اصفهان