Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، محمد مهجوری فرمانده سپاه ناحیه اراک در آیین افتتاح پایگاه علمی «اوج» در هنرستان دخترانه سما، گفت: در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب و تاکیدی که معظم له بر لزوم علم آموزی داشتند، پایگاه علمی خواهران به همت حوزه مقاومت بسیج کوثر ۴ در هنرستان سما آغاز به کار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در تشریح جزئیات، گفت: راه اندازی پایگاه های علمی بسیج با هدف توسعه، تعمیق و علمی سازی این پایگاه ها در دستور کار سازمان علمی فناوری سپاه روح الله قرار گرفت، همچنین در نظر داریم با افتتاح این پایگاه ها آموزش تحصیلی و آموزش مهارتی را تعمیق دهیم.

وی افزود: در سطح استان مرکزی بیش از ۲۷ پایگاه علمی راه اندازی شده و فعالیت دارند. در این حوزه توافقنامه ای با مراکز برون سازمانی به منظور استفاده از تمام ظرفیت های استان و شهرستان صورت گرفته است؛ لذا برای آموزش های مهارتی با مراکز فنی و حرفه ای در سطح استان توافقنامه امضا شده است. همچنین با استفاده از ظرفیت بسیج فرهنگیان، بسیج اساتید، بسیج دانش آموزی و بسیج دانشجویی هم افزایی خوبی ایجاد شده تا در راستای آموزش های تقویتی-مهارتی فوق برنامه اقدام شود.
فرمانده سپاه اراک  ادامه داد: شناسایی نخبگان و حمایت از مبتکرین از دیگر اهداف و ماموریت های معاونت علمی فناوری سپاه است و به همین منظور چنین افرادی را شناسایی کرده و از آنان حمایت می کنیم تا در راستای اهداف انقلاب اسلامی قدم برداریم.

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: اراک انقلاب اسلامی فناوری پایگاه علمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۶۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجموعه سپاه همیشه همراه جامعه کشاورزی استان بوشهر است

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی رزمجو ظهر دوشنبه در دیدار با سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر ضمن تبریک به سرپرست جدید سازمان انتظارات و راهکارها بخش کشاورزی را عنوان کرد.

فرمانده محترم سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر افزود: کارها باید با روحیه جهادی، نه اداری انجام شود و سلامتی کار یکی از مهمترین مسائل است.

وی خاطر نشان کرد: مجموعه سپاه و بسیج جامعه کشاورزی و بسیج سازندگی در هر زمینه‌ای که باعث رشد بخش کشاورزی در مناطق محروم می‌شود، آماده همکاری است.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: فضا و محیط جهاد باید مانند دهه اول انقلاب باشد و کارکنان با روحیه جهادی و با تلاش و پشتکار وظایف خود را انجام دهند.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر به ارائه برنامه‌ها و اهداف کوتاه مدت و بلند مدت سازمان و همچنین طرح‌هایی که با توجه به شعار سال جهش تولید با مشارکت مردم می‌توان تا پایان سال به انجام رسد پرداخت.

مرتضی بحرانی همچنین از مسئول بسیج جامعه کشاورزی استان دعوت کرد تا در نشست‌های مهم سازمانی حضور فعال داشته باشند.

در پایان سرگرد دسترس، مسئول بسیج جامعه کشاورزی استان بوشهر ضمن آرزوی توفیق برای دکتر منفرد در عرصه‌های مختلف و آرزوی موفقیت برای سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر در مسئولیت جدید بیان کرد: این جامعه با توجه به نیروهای انسانی که دارد به طور کامل در کنار سازمان و آماده هرگونه همکاری در جهت پیشرفت اهداف سازمانی دارد.

کد خبر 6098162

دیگر خبرها

  • افتتاح نمایشگاه عرضه محصولات اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد
  • وزیر صنعت معدن و تجارت شامگاه دوشنبه وارد اراک شد
  • ارائه بیش ۲۰ میلیون نفرساعت آموزش مهارتی در خوزستان
  • مجموعه سپاه همیشه همراه جامعه کشاورزی استان بوشهر است
  • بسیج‌ سازندگی در عرصه‌های مورد نیاز کشور خوش درخشیده است
  • رسالت فنی‌وحرفه‌ای، ترویج مهارت‌آموزی است
  • بیش از ۵ هزار نفر در خوزستان آموزش‌های مهارتی را در محیط کار واقعی فرا گرفتند
  • مصونیت از آسیب‌های اجتماعی با ویدئو کتاب‌های مهارتی برای کودکان
  • اجرای قریب به ۱۲۰۰ برنامه در سیستان و بلوچستان
  • پایگاه رسمی آموزش سیلینگ هرمزگان راه‌اندازی شد