Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@12:29:30 GMT

چگونگی خرید کتاب 31 استان نهم به دهم پویش

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۴۶۴۶۰

چگونگی خرید کتاب 31 استان نهم به دهم پویش

برای خرید کتاب 31 استان نهم به دهم پویش می توانید به صورت آنلاین اقدام کنید. این کتاب منبع مناسبی برای دانش آموزانی می باشد که قصد پذیرش در آزمون های نمونه دولتی و تیزهوشان را دارند. این کتاب تمام مباحث و نکات مورد نیاز را مورد بررسی قرار داده است. کتاب نامبرده توسط انتشارات پویش خوارزمی به چاپ رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش برنا، برای خرید کتاب 31  استان نهم به دهم پویش می توانید به صورت آنلاین اقدام کنید. این کتاب منبع مناسبی برای دانش آموزانی می باشد که قصد پذیرش در آزمون های نمونه دولتی و تیزهوشان را دارند. این کتاب تمام مباحث و نکات مورد نیاز را مورد بررسی قرار داده است. کتاب نامبرده توسط انتشارات پویش خوارزمی به چاپ رسیده است. 

کتاب های کمک درسی :

کتاب یکی از منابع بسیار مهم برای یادگیری انواع مباحث می باشد. کتاب ها انواع مختلفی دارند که هر کدام به موضوع منحصر به فردی اشاره دارند. کتاب ها را به دو دسته کلی چون کتاب های درسی و کتاب های کمک درسی می توان تقسیم کرد. در اینجا قصد داریم به معرفی کتاب کمک درسی  1+31 آزمون بپردازیم. در حقیقت این کتاب ویژه آزمون نمونه دولتی و تیزهوشان می باشد. در ادامه با ویژگی های این کتاب، نحوه خرید کتاب کمک درسی 31  استان نهم به دهم پویش و ..... آشنا خواهید شد.

آشنایی با کتاب ویژه آزمون نمونه دولتی و تیزهوشان :

کتاب های کمک درسی برای موفقیت در آزمون ها و همچنین تثبیت داده ها و اطلاعات یادگرفته شده نقش بسیار تاثیرگذاری دارند. آزمون های مختلف در طی دوره تحصیل در سر راه دانش آموزان قرار می گیرد که از مهم ترین آن ها می توان به آزمون نهم ورودی به دهم، آزمون کنکور های سراسری و .... اشاره کرد. همان طور که از نام کتاب 1+31 استان نهم ورودی به دهم مشخص است علاوه بر 31 آزمون ، از یک آزمون ورودی دیگر تشکیل شده است که مباحث تدریس شده در پایه نهم را مورد بررسی قرار می دهد و دانش آموزان را به چالش می کشد. آزمون های موجود در این کتاب مطابق با آخرین تغییرات کتاب های درسی طرح شده است و با سطح آزمون های نمونه دولتی و تیزهوشان برابری می کند.

 

کتاب 1+31 استان

مباحث موجود در این کتاب :

این کتاب تمام مباحث مورد نیاز جهت موفقیت در آزمون های ورودی مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان را مورد بررسی قرار داده است و مطابق با آن ها به طرح سوال های متنوع پرداخته است. تمام مباحث موجود در کتاب های مورد نیاز مانند عربی ، انگلیسی ، ریاضی ، ادبیات و .... را تحت پوشش قرار داده است. این کتاب منبعی کامل از سوالات و مباحث خواهد بود.

تالیف کتاب 1+31 استان نهم ورودی به دهم :

کتاب نامبرده توسط انتشارات معتبر و به نامی چون انتشارات پویش اندیشه خوارزمی به چاپ رسیده است. در نتیجه با خیال راحت می توانید نسبت به خرید کتاب 1+31 استان نهم ورودی به دهم انتشارات پویش خوارزمی اقدام کنید.

نحوه خرید کتاب 31  استان نهم به دهم پویش :

برای خرید کتاب 31  استان نهم به دهم پویش می توانید به صورت آنلاین اقدام کنید. مرکز یونیکتاب یکی از مراکز بسیار معتبر است که در زمینه خرید و فروش کتاب فعالیت دارد. یونیکتاب شرایط فروش غیر حضوری را فراهم کرده است. با مراجعه به سایت www.uniketab.com می توانید برای ثبت سفارش اقدام کنید.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نمونه دولتی و تیزهوشان مورد بررسی قرار نهم ورودی به دهم انتشارات پویش قرار داده کتاب 1 31 استان 31 استان نهم آزمون ها خرید کتاب 31 اقدام کنید تمام مباحث مورد نیاز کمک درسی کتاب ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۶۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای پویش «پای تختی هستیم» در پایتخت

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، برای گرامیداشت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای پویشی تحت عنوان «پای تختی هستیم» به یاد جهان پهلوان غلامرضا تختی سوژه فضاسازی شهری شد.

این پویش توسط سازمان زیباسازی شهر تهران بر سازه‌های تبلیغات شهری پایتخت اکران شد.

در این پویش از اکران‌های فرهنگی با مضامین پهلوانی همچون: « کباده مرام و معرفت برای هم بکشیم»، «زنگ سر سلامتی به افتخار همدیگه بزنید» و «با کمال میل هوای همدیگه رو داشته باشیم» استفاده شده‌است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چگونگی مردمی‌سازی توسعه بالادست صنعت نفت و گاز با توان بخش خصوصی و سرمایه‌های خرد مردمی
  • شرط رم برای خرید سردار آزمون
  • اجرای پویش «پای کار ایرانیم»در پایتخت
  • چگونگی خدمات‌دهی به بیماران در زمان قطع سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک بیمه سلامت
  • «پای تختی هستیم»
  • اجرای پویش «پای تختی هستیم» در پایتخت
  • یک فرضیه در مورد چگونگی حرکت موجودات فضایی بین سیارات
  • ۱۱ آلاینده بیماری زای مخفی در خانه
  • آغاز ثبت‌نام سازمان‌ها و نهادها برای یارانه خرید کتاب
  • راه اندازی پویش هشتگ معلم عزیزم