Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدمسعود عظیمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از یزد، با بیان این‌که از تعداد کل زندانیان آزاده شده، از ابتدای امسال تاکنون ۲۸ مددجو با انجام مشاوره و اصلاح ذات البین توسط مددکاران تحت پوشش قرار گرفتند، اظهار کرد: تعداد ۹۲ مددجو با پرداخت از منابع، شامل کمکهای خیرین و نیکوکاران نوع دوست و تسهیلات بانکهای عامل از زندان آزادهای استان یزد آزاد شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این موضوع که از ابتدای امسال تاکنون ۱۲۰ مددجو جرائم غیرعمد از زندانی استان یزد آزاد شدند، افزود: با تبلیغات انجام شده، اختصاص هزینه‌های مراسم ختم به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در قالب طرح " رضوان " در استان تبدیل به یک فرهنگ حسنه گردیده تا جایی که از ابتدای سال جاری تا کنون مبلغ یک میلیارد تومان از ناحیه خیرین در قالب این پویش به ستاد دیه استان اهدا شده است.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان از اجرای پویش‌های " یلدای رهایی " به مناسبت شب یلدا و پویش "سردار دلها" به مناسبت دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی ویژه آزادی زندانیان جرائم غیر عمد خبر داد و افزود: در نظر داریم با تبلیغات گسترده و با برگزاری این دو پویش و جذب کمک‌های مردمی زمینه آزادی بسیاری ازمحکومین مالی را از زندان‌های استان فراهم نماییم.

انتهای پیام/الف

منبع: فارس

کلیدواژه: استان یزد آزادی زندان دیه آزادی زندانی کمک خیرین خبرهای یزد خبرگزاری فارس خیرین شهید سلیمانی مدافع حرم 120 زندانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۶۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش بیش از ۲۰۰ میلی متر باران از ابتدای سال آبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، مدیر مطالعات پایه منابع آب شرکت آب منطقه‌ای فارس گفت: تا امروز، هفتم اردیبهشت نزدیک ۹ میلی‌متر بارش تجمعی در سطح استان نازل شد و در مجموع از ابتدای سال آبی جاری تاکنون به‌طور متوسط، ۲۰۳ میلی‌متر باران در فارس باریده است. سال آبی از آغاز مهر هر سال تا پایان شهریور سال بعد محاسبه می شود.

سیاوش بهروز افزود: بارندگی‌های بهاری مجموع حجم آب پشت سد‌های در حال بهره‌برداری استان فارس را به ۴۰ درصد رساند.
وی با اشاره به ثبت بارندگی در ایستگاه‌های مختلف گفت: بیشترین بارش طی فعالیت سامانه ب اخیر که آغاز آن از ۳۱ فروردین ثبت شده به ترتیب در شیراز با ۳۶ میلی‌متر، سوریان با ۳۳ میلی‌متر، صفاشهر با ۲۸.۵ میلی‌متر و اقلید با ۲۸ میلی‌متر بوده است.
بهروز ادامه داد: تاکنون تنها ۷۰ درصد از میانگین بلند مدت بارندگی استان محقق شده است، لذا صرفه‌جویی در همه بخش‌های مصرفی آب شامل آشامیدنی و بهداشت، صنعت و خدمات و به‌خصوص کشاورزی توصیه می‌شود.

دیگر خبرها

  • آزادی ۱۸ زندانی سبزواری در پویش ملی «نذر هشتم»
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید
  • دانش‌آموزان بدهی ۳ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • دانش‌آموزان ۳ زندانی جرایم غیر عمد را آزاد کردند
  • دانش‌آموزان زمینه ساز آزادی زندانیان جرایم غیر عمد شدند
  • آزادی ۲ زندانی جرائم غیر عمد در همدان
  • آزادی ۶ زندانی جرایم غیرعمد توسط هیئات کاشان
  • جشن گلریزان کمک به زندانیان جرایم غیر عمد در گرمسار
  • آزادی زندانی بدهی مالی توسط پزشک یاسوجی
  • بارش بیش از ۲۰۰ میلی متر باران از ابتدای سال آبی