Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمد شجاعان، مدیرکل کمیته امداد استان یزد با بیان اینکه بخشی از جامعه هدف تحت حمایت این نهاد مددجویان بیمار و نیازمند به نگهداری هستند، گفت: بیش از هزار و ۱۰۰ مددجوی بیمار خاص و صعب العلاج از خدمات حمایتی کمیته امداد استان یزد بهره‌مند، این در حالی است که ۳۸۰ نفر از آنان سالمندان زمینگیر نیازمند نگهداری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شجاعان افزود: بیماران خاص تحت حمایت شامل مددجویان مبتلا به هموفیلی، ام‌اس، تالاسمی، پیوند کلیه و دیالیزی و بیماران صعب‌العلاج تحت حمایت نیز مبتلابه اقسام سرطان‌ها، بیماری شدید پوستی، داخلی، ریوی، سیستم ایمنی، عفونی حاد، دیابت مزمن و عوارض ناشی از آن، مزمن روانی، مزمن چشم، اختلالات عصبی مزمن، بیماری‌های قلبی و عروقی، اختلالات شدید حسی و حرکتی، بیماری‌های شدید استخوانی و مفصلی، انواع سندروم‌ها و بیماری‌های مادرزادی هستند.

او با اشاره به اینکه خیران می‌توانند با مشارکت در طرح شفا به بیماران تحت حمایت این نهاد کمک کنند، تصریح کرد: در این طرح مردم خیراندیش می‌توانند به‌عنوان حامی، تأمین مالی بخشی از هزینه‌های معالجه و درمان بیماران خاص، صعب‌العلاج وپر هزینه که نیازمندی آن‌ها به تأیید این نهاد رسیده است را متقبل شوند.

شجاعان ادامه داد: بر این اساس حامی خیر متعهد می‌شود به‌صورت دائم و یا برای مدت مشخص، ماهیانه مبلغی را به بیمار تحت حمایت خود و یا بیمارانی که بنا به تشخیص مسئولان درمان کمیته امداد در اولویت دریافت خدمات هستند، پرداخت کند.

شجاعان گفت: هم اکنون دو هزار و ۵۰۰ سالمند نیازمند تحت حمایت کمیته امداد استان یزد قرار دارند و از خدمات حمایتی این نهاد بهره‌مند هستند.

انتهای پیام/و

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی مدددجویان کمیته امداد کمیته امداد استان یزد صعب العلاج تحت حمایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۶۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره گیری از ظرفیت‌های منطقه آزاد کیش با هدف خودکفایی مددجویان کمیته امداد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، قائم مقام کمیته امداد کل کشور گفت: نگاه مدیریت دبیرخانه مناطق آزاد مردمی و مبتنی بر محرومیت زدایی از مناطق آزاد کشور است.

جعفر صباغیان گفت: با تعامل خوب با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، تفاهم نامه‌ای برای بهره گیری از ظرفیت‌ها برای هم افزایی و کمک به نیازمندان به امضا رسید.

وی افزود: براساس تفاهم انجام شده محصولات تولیدی مددجویان کمیته امداد امام خمینی در فضای نمایشگاهی عرضه خواهد شد و مراکز نیکوکاری نیز با همکاری بخش خصوصی درکیش راه اندازی می‌شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش نیز در نشست با قائم مقام کمیته امداد کل کشور با اشاره به میزبانی کیش از ۲ میلیون گردشگر در سال، گفت: حضور گردشگران، ظرفیت مناسب و بازار فروش خوبی برای عرضه محصولات تولیدی مددجویان کمیته امداد فراهم می‌کند.

رحیم سرهنگی، افزود: باید به سمتی حرکت کنیم تا مددجویان توانمند شوند و به خودکفایی برسند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از ایجاد مراکز نیکوکاری با همکاری خیران و سرمایه گذاران در کیش خبر داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بهره گیری از ظرفیت‌های منطقه آزاد کیش با هدف خودکفایی مددجویان کمیته امداد
  • اعطای ۹۱۰ میلیارد تومان تسهیلات به مدد جویان البرز
  • یک موضوع مهم درباره آلرژی که خیلی‌ها نمی‌دانند | در مواجهه با آلرژی برخی پزشکان، بیماران را دچار سوءتغذیه می‌کنند
  • عوارض اختلال افسردگی مزمن چیست؟/ راهکارهای درمان را بشناسید
  • ارائه خدمات پزشکی به ۲۰۰۰ نفر از مددجویان زنجانی
  • جذب ۱۱۰۰ میلیارد ریال برای بیماران خاص و صعب العلاج در کرمانشاه
  • حذف «پول» از درمان زیر ۷ ساله‌ها
  • اعطای تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی به بیماران خاص و صعب العلاج
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • بهره مندی ۳ هزار و ۷۰۰ بیمار صعب العلاج و خاص از تسهیلات درمان در گلستان