Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک پرتغالی تیم فوتبال لیل می‌گوید که در تابستان اخیر تا آستانه پیوستن به آبی‌واناری‌ها پیش رفته است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رناتو سانچس که پس از تجربه‌ای نه‌چندان موفق در بایرن مونیخ و یک فصل قرضی بازی کردن در سوانزی در تابستان 2019 با امضای قراردادی چهار ساله به ارزش 25 میلیون یورو به لیل فرانسه پیوست، می‌گوید تابستان اخیر تا آستانه پیوستن به بارسلونا پیش رفته است اما مصدومیت بدموقعش به طور کلی این انتقال را منتفی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این هافبک پرتغالی در گفت‌وگو با روزنامه «La Voix Du Nord» فرانسه با اشاره به اینکه رونالد کومان سرمربی پیشین بارسلونا خواهان به خدمت گرفتن او بود، گفت: اگر مصدوم نشده بودم، تابستان اخیر به بارسلونا پیوسته بودم. بارسلونا و لیل هم برسر این موضوع توافق کرده بودند. بعد از منتفی شدن این موضوع اما روی بازی برای لیل تمرکز کردم. من از بودن در این تیم خوشحالم و تمام توانم را به کار می‌گیرم.

وی همچنین درباره دوران حضورش در بایرن مونیخ اظهار داشت: وقتی در سال 2016 به بایرن مونیخ رفتم، آماده بازی برای باشگاهی در این سطح نبودم، امروز اما احساس می‌کنم که برای بازی در این سطح آماده‌ هستم.

برگزاری بازی بایرن مونیخ - بارسلونا پشت درهای بسته

سانچس در بخش پایانی صحبت‌هایش درباره پیشنهادهایی که دارد، اظهار داشت: نمی‌دانم اما فکر می‌کنم میلان و آرسنال نسبت به جذب من علاقه‌مند هستند. با مدیر برنامه‌هایم صحبت کرده‌ام و می‌دانم که چه باشگاه‌های تماس گرفته‌اند اما نمی‌توانم صحبتی در این مورد بکنم. اگر پیشنهادی در ماه ژانویه برسد، بهترین تصمیم را خواهم گرفت. من آماده‌ برداشتن گام بعدی هستم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بایرن مونیخ تیم فوتبال لیل بارسلونا بایرن مونیخ تیم فوتبال لیل بارسلونا تابستان اخیر بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۶۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی بایرن مونیخ 2-2 رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2023/24)

بایرن مونیخ و رئال مادرید، غول های فوتبال اروپا در دیدار رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به نتیجه تساوی 2-2 رضایت دادند.

دانلود (70.4MB)

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 2 - رئال مادرید 2
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 2-2 رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2023/24)
  • فوری: توافق رانگنیک با بایرن مونیخ
  • رئیس بایرن: قرار نیست از رئالی‌ها الگو بگیریم
  • آنچلوتی: هدف رئال فینال است نه نیمه‌نهایی
  • سکوهای خالی: بدترین استقبال فصل از بارسا
  • لواندوفسکی منجی بارسلونا؛ منچستریونایتد پاکسازی می‌کند
  • یوسوا کیمیش: رئال مادرید و بارسلونا باشگاه‌های فوق‌العاده‌ای هستند
  • پیام بایرن مونیخ به بارسلونا؛ معاوضه کیمش با فرنکی دی یونگ یا رونالد آرائوخو
  • نگرانی در اردوی بایرن: مصدوم‌ها بیشتر شدند!