Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرماندار ویژه شهرستان ری با تأکید بر اینکه شرکت‌های بزرگ ری به سیستم پایش آنلاین مجهز شدند گفت: با توجه به فضای پیرامونی امکان اجرای طرح‌های کاهش آلودگی هوا در ری وجود دارد و اقدامات بازدارنده در کاهش آلودگی تأثیرات خوبی داشته است. - اخبار استانها -

حسین توکلی کجانی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در ری، با اشاره به معضل آلودگی هوا در شهرستان ری اظهار داشت: در حال حاضر بر اساس آمار موجود شاخص‌های آلایندگی در ری بالاست و با توجه به آغاز فصل سرما آلودگی هوا مهمترین معضل شهرستان ری محسوب می‌شود اما حل مشکلات زیست‌ محیطی و آلودگی هوا عزم ملی می‌خواهد و در سطح کلان باید تصمیم‌گیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ممنوعیت استفاده از مازوت در کارخانه سیمان تهران و نیروگاه ری افزود: در راستای کاهش آلودگی هوا در حوزه محیط‌ زیست اقدامات خوبی صورت گرفته و شرکت‌های بزرگ به سیستم پایش آنلاین مجهز شدند و همچنین با برخی واحدهای صنعتی که نسبت به رعایت مسائل زیست‌ محیطی بی‌توجه بودند اقدامات بازدارنده اجرایی شده که در کاهش آلودگی تأثیرات خوبی داشته است.

فرماندار ویژه شهرستان ری در ادامه با بیان اینکه مطالبه محیط‌ زیستی در اولویت قرار دارد گفت: در دو ساله اخیر هیچ گونه مجوز فعالیت صنعتی بدون پیوست زیست‌ محیطی صادر نشده و با پیگیری‌های صورت گرفته و مصوبه هیئت‌ وزیران استفاده از سوخت مازوت در ری ممنوع شده است.

باران حریف آلودگی هوای تهران نشد/ وضعیت قرمز در 15 ایستگاه سنجش آلودگیچند توصیه برای خودمراقبتی در روز‌های آلودگی هواافزایش سهم حمل و نقل عمومی تنها راه حل ترافیک و آلودگی هوای تهران

معاون استاندار تهران در پایان با تأکید بر اینکه حق مردم ری در کاهش آلودگی هوا خوب ادا نشده خاطرنشان کرد: ری با توجه به فضای پیرامونی امکان اجرای طرح‌های کاهش آلودگی هوا را دارا است اما تاکنون اقدامی در این راستا صورت نگرفته و در حال حاضر نیز پارکینگ اتوبوس‌های شرکت واحد شهر تهران در مرکز شهرری قرار دارد که در نهایت باعث افزایش آلودگی می‌شود.

انتهای پیام/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کاهش آلودگی هوا آلودگی هوا شهرستان ری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۶۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح برخورد با خودرو‌های شوتی در مراغه

سرهنگ فارسی اظهار داشت: طرح برخورد با خودرو‌های شوتی ، آلودگی صوتی و دارای تخلفات حادثه ساز با هدف ارتقای امنیت اجتماعی، انتظام بخشی و جلوگیری از بروز تخلفات با همکاری پلیس راهور و یگان‌های انتظامی مراغه به مرحله اجرا گذاشته شد.

 وی اضافه کرد: در قالب این طرح ۱۲ دستگاه انواع خودرو و ۴ دستگاه موتورسیکلت که با نصب تجهیزات و دستکاری غیرمتعارف وسیله نقلیه خود اقدام به آلودگی صوتی و مزاحمت برای شهروندان می کردند توقیف و روانه پارکینگ شدند.

فرمانده انتظامی مراغه خاطرنشان کرد: در اجرای این طرح برای  ۳۷۰ وسیله نقلیه دارای تخلف نیز اعمال قانون شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • تسهیل ازدواج جوانان با مهریه کم
  • روند اجرای عملیات پروژه تأمین آب آشامیدنی منطقه جنوب استان بررسی شد
  • اجرای طرح آبخیزداری موجب مهار سیلاب شد
  • اجرای طرح برخورد با خودرو‌های شوتی در مراغه
  • طرح مطالعاتی سایت پسماند شهرداری ساوه انجام‌ شد
  • معضل کشت‌های زیرپلاستیکی در همدان و آلودگی محیط زیست
  • تالاب حله جانی تازه گرفت
  • براثر بارش‌های چند روز گذشته تالاب حله شهرستان بوشهر جانی تازه گرفت.
  • آغاز اجرای خط انتقال ۱۰ اینچی گاز در هشترود
  • ظرفیت تصفیه خانه‌های آب کرج ۶۰۰ لیتر بر ثانیه افزایش یافت