Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - نمایندگی ولی فقیه در کاشان ضمن تاکید بر لزوم نهضت ساماندهی بازار توسط دولت گفت: آشفتگی بازار کار تعزیرات در نظارت بر بازار را سخت کرده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از   کاشان  ، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی پیش از ظهر امروز در جمع رئیس و کارکنان اداره تعزیرات حکومتی شهرستان کاشان ضمن اشاره به حساسیت امورات محوله اظهار داشت: با توجه به اینکه کار شما به خاطر آشفتگی بازار، بیماری اقتصاد و نبود چارت مشخص قیمت با مشکلاتی رو به رو است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اگر برای کالا نرخ ثابتی می‌داشتیم می‌توانستیم اقدامی صورت پذیرد، افزود: متاسفانه ممکن است قسمت ارز، زمین، طلا و سکه افزایش پیدا می‌کند و نوسان قابل توجهی پیدا می کند به نحوی که به یکباره کیسه سیمان در مقطعی از زمان به بالای 100هزار تومان به ازای هر کیسه رسید و این موضوع نشان از سختی کار تعزیرات است.

نماینده ولی فقیه در کاشان با بیان اینکه آشفتگی بازار کار تعزیرات حکومتی را سخت کرده است، ابراز داشت: تعزیرات زمانی می‌توانست در رسالت خود موفق باشد که قیمت ثابتی وجود داشته باشد به نحوی که به فرض مثال برنج طارم در نقاط مختلف کشور به یک قیمت بود و بر همین اساس باید قیمت کالاها ساماندهی شود.

استاندار سمنان: خلأهای قانونی تعیین مجازات پرونده های تعزیراتی برطرف شودگشت‌های روزانه تعزیرات در بازار کاشان افزایش می‌یابدبلاتکلیفی 2000 پرونده گمرکی در تعزیرات/ وضعیت انبارهای اموال تملیکی؛‌ ناگوار و غیر قابل تحمل

وی ضمن انتقاد از برخی اقدامات خلاف وجدان کاری از سوی برخی واحدهای صنفی گفت: ما از آنجا که شرایط مطلوبی را در بازار نداریم از این رو نیاز به یک نهضت تمام عیار مسئولان نیاز است و لازم است مسئولان و دولت در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهند.

سلیمانی با بیان اینکه خوشبختانه نام تعزیرات حکومتی در جامعه تاثیرگذار است، تصریح کرد: لازم است تعزیرات حکومتی با برپایی گشت های مختلف و بازدید از واحدهای صنفی در صورت بروز تخلفات به واحدهای صنفی تذکر داده و با متخلفان برابر قانون برخورد شود.

انتهای پیام/801/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تعزیرات حکومتی آشفتگی بازار کار تعزیرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۶۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه یک واحد صنفی قصابی به دلیل گرانفروشی

قهرمان شاهی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت : پرونده یک واحد صنفی قصابی به اتهام گرانفروشی و تداخل صنفی با ارزش تخلف یک میلیارد و ۴۷۲ میلیون ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی کرمانشاه رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده و نظریه کارشناسی، تخلف را محرز دانست.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه ادامه داد: شعبه مذکور متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۴۷۲ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

شاهی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف اعم از احتکار، کم‌فروشی و گران‌فروشی و… مراتب را از طریق سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی یا ۱۲۴ صمت اطلاع‌رسانی کنند تا در اسرع وقت رسیدگی شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • محکومیت قاچاقچیان کالا در اردبیل
  • محکومیت مبل ساز متقلب در زنجان
  • جریمه ۳ میلیارد ریالی برای قاچاق کود شیمیایی
  • جریمه یک واحد صنفی قصابی به دلیل گرانفروشی
  • تأکید نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری برنقش اصناف در مهار تورم
  • جریمه میلیاردی برای پزشک متخلف در اردبیل صادر شد
  • جریمه ۶ میلیاردی سزای گرانفروشی سبزی در اردبیل
  • جریمه ۲۰ میلیارد ریالی مدرسه غیر انتفاعی در اردبیل
  • اجرای عدالت در عرصه های مختلف لازمه حکومتی دینی است
  • پزشک متخلف در اهواز محکوم شد