Web Analytics Made Easy - Statcounter

‌محمد اصغری در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی درباره آخرین وضعیت جوی کشور اظهار داشت: امروز بارش باران در برخی نقاط کشور نظیر بخش‌هایی از خوزستان، ایلام، فارس، کرمانشاه، کردستان، زنجان، همدان، بوشهر، یزد و اصفهان داریم، ضمن آنکه در ارتفاعات و دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های تهران، البرز و قزوین همچنین سواحل خزر بارش باران و وزش باد شدید موقت ادامه دارد و در ارتفاعات بارش برف داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: روز آینده فعالیت این سامانه بارشی در شمال شرق و شرق کشور، ارتفاعات البرز و زاگرس مرکزی و مرکز کشور با شدت کمتر ادامه دارد. 

معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی افزود: اوایل وقت چهارشنبه 3 آذر سامانه بارشی از شرق کشور خارج می‌شود و اواخر وقت چهارشنبه با شمالی شدن جریانات روی خزر بارش باران در مازندران، گیلان و اردبیل خواهیم داشت. 

اصغری ادامه داد: روز پنج‌شنبه 4 آذر شدت بارش‌ها در سواحل خزر ادامه می‌یابد و تا روز جمعه ادامه دارد؛ روزهای پنج‌شنبه و جمعه در نواحی غرب کشور و ارتفاعات زاگرس مرکزی بارش باران پیش‌بینی می‌شود. 

معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی افزود: روز پنج‌شنبه در سواحل خزر و اردبیل کاهش محسوس دما بین 8 تا 10 درجه خواهیم داشت. 

وی درباره وضعیت جوی پایتخت بیان کرد: آسمان تهران روز آینده صاف تا نیمه ابری گاهی مه رقیق با احتمال باد شدید پیش‌بینی می‌شود. بیشینه و کمینه دما فردا در تهران 14 و 7 درجه خواهد بود. 

اصغری افزود: روز آینده بندرعباس با بیشینه دمای 30 درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان و شهرکرد با کمینه دمای 4 درجه زیر صفر سردترین مرکز استان خواهد بود. 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: محمد اصغری هواشناسی سرما باران معاون پیش بینی و هشدار هواشناسی بارش باران سواحل خزر پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۷۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان مازندران امروز ابری همراه با رگبار باران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، بر اساس اعلام هواشناسی استان، همچنین امروز احتمال رعدوبرق، در ارتفاعات بالای ۲۵۰۰ متر بارش برف و از شب در غرب استان با کاهش ناپایداری هوا پیش بینی می‏ شود

بر اساس این گزارش روز چهارشنبه آسمان در نیمه شرقی ابری بویژه در ارتفاعات همراه با بارش پراکنده، بتدریج با کاهش ناپایداری و ابر و در نیمه غربی صاف تا نیمه ابری همراه خواهد بود

همچنین آسمان استان از پنج شنبه تا یکشنبه هفته آینده صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش دما پیش بینی می‌شود

دیگر خبرها

  • ۲۵ میلیمتر باران در مشهد بارید
  • مشهد، پرباران ترین شهر خراسان رضوی با ۲۵ میلیمتر باران
  • بارش ۲۵ میلیمتر باران در مشهد
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۶ و ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بارش باران در این استان ها
  • رگبار باران، رعد و برق و وزش باد در نیمه شرقی کشور / بارش‌ها در کدام مناطق ادامه دارد؟
  • تداوم بارش باران در خوزستان
  • پیش بینی افزایش ابر و بارش باران در کرمان
  • آسمان مازندران امروز ابری همراه با رگبار باران
  • گسترش بارش‌های بهاری طی امروز در آسمان مازندران
  • بارندگی در کشور ادامه دارد / از پنجشنبه هوا گرم‌تر می‌شود