Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@22:07:43 GMT

جنگ بین دو گروه موسیقی دامن کوروش را گرفت

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۴۷۳۱۶

جنگ بین دو گروه موسیقی دامن کوروش را گرفت

مدیر پردیس سینمایی کورش درباره حاشیه‌هایی که شب گذشته در مراسم ویژه اکران یک فیلم به وجود آمده معتقد است:‌ جنگ بین دو گروه موسیقی، دامن پردیس کورش را گرفته است.

علی سرتیپی درباره ازدحامی که به بهانه اکران ویژه فیلم «حکم تجدیدنظر» و حضور خوانندگان یک گروه موسیقی، 30 آبان‌ماه در سینما کورش ایجاد شد و تصاویری از آن در فضای مجازی منتشر شده که چند نفر راهی بیمارستان شدند به ایسنا توضیح داد: ما شب گذشته مراسمی داشتیم که چند لحظه‌ای جمعی از هواداران هجوم آوردند ولی این که چند نفر کارشان به بیمارستان کشیده اصلا صحت ندارد و فقط یک نفر به شکل سطحی آسیب دید و مشکل خاص دیگری به وجود نیامد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با یاداوری اینکه «اخیرا یک قسمت از سریال شبکه نمایش خانگی «جزیره» با حضور یک گروه موسیقی دیگر که از عوامل سریال هم هستند، در همین پردیس بدون مشکل و با حضور جمع زیادی از هواداران پخش شد» ادامه داد: به نظر می‌رسد آنچه دیشب پیش آمد و ویدیوی آن نیز پخش شده، در راستای تبلیغات بیشتر فیلم است تا مخاطب جذب کنند، بویژه آنکه کارگردان فیلم یک فعال فضای مجازی بوده است. همچنین به نظر می‌رسد این ماجرا به اینکه خوانندگان نشان بدهند کدامیک طرفدار بیشتری دارند بی‌ارتباط نیست و کلیت ماجرا بیشتر حاشیه سازی در فضای مجازی است.

فیلم «حکم تجدیدنظر» که از 26 آبان اکران شده، تاکنون نزدیک به 120 میلیون تومان فروش داشته است.

انتهای پیام  

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پردیس کورش ماکان بند مسیح و آرش گروه موسیقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۷۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی جهادی دانشجومعلمان پردیس های اردبیل برگزار شد

جانشین بسیج دانشگاه فرهنگیان اردبیل در حاشیه برگزاری این اردو در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: اردوی جهادی با حضور ۷۵ نفر دانشجومعلم به همت بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان اردبیل، در مدارس کم برخوردار استان برگزار شد.

علیرضا دولت نژاد خاطرنشان کرد: طرح «جهاد عهد خدمت» دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل با همکاری اداره آموزش و پرورش شهرستان نیر و با هدف جبران کمبودهای آموزشی و رفع عقب ماندگی تحصیلی دانش آموزان برگزار می شود.

وی ادامه داد: این اردو در بخش عمرانی از جمله رنگ‌آمیزی و فضاسازی و زیباسازی مدارس روستاهای مزرعه، ویرثق و اسلام آباد با مشارکت ۴۵ دانشجو معلم خواهر و ۳۰ دانشجومعلم برادر آغاز شد که در دو بازه سه روزه برگزار شد.

جانشین مسئول بسیج دانشگاه فرهنگیان اردبیل تصریح کرد: هدف از اجرای این طرح علاوه بر رفع اشکال و تدریس به دانش آموزان در راستای گسترش عدالت آموزشی و همچنین رفع نواقصات و کمبود های عمرانی مدارس محروم و نیازمند شهرستان نیر، خودسازی خود دانشجومعلمان نیز هست تا بتوانند با کسب تجربیات معلمی، روحیه جهادی و ایثار را در خود تقویت کنند.

دولت نژاد گفت: تلاش‌های جهادگران در خدمت به مردم مناطق محروم کشورمان و حضور جوانان علاقمند به این فعالیت‌ها در اردوهای هجرت و جهادی همواره مورد توجه و تاکید رهبر انقلاب بوده است، که انگیزه مضاعفی بر حضور دانشجومعلمان در این مسیر مقدس و با ارزش شد.

وی اضافه کرد: دانشجومعلمان جهادی دانشگاه فرهنگیان اردبیل با حضور در روستاهای مزرعه، ویرثق و اسلام آباد شهرستان نیر و مشاهده وضعیت تحصیلی و عمرانی مدارس این روستاها، وظیفه خود دانستند تا با حرکتی جهادی به یاری این دانش آموزان و رفع مشکلات و کمبود آن‌ها در زمینه های تحصیلی و عمرانی مدارسشان بپردازند.

کد خبر 6092539

دیگر خبرها

  • اردوی جهادی دانشجومعلمان پردیس های اردبیل برگزار شد
  • فعالان سرود بیمه می‌شوند
  • بیمه فعالان سرود پیگیری می‌شود/چند پیشنهاد به موسیقی فارس
  • وحید اسداللهی رِنگ‌های آذربایجانی را به تالار وحدت می‌آورد
  • این صدا برای بچه‌های ایران است/ جزییات یک کنسرت باتربیت!
  • گروه موسیقی آهوی دشت شهربابک در بندر عباس به روی صحنه رفت
  • موسیقی لرستان در تالار وحدت طنین انداز می‌شود
  • طنین موسیقی لرستان در تالار وحدت
  • ساز هنرمندان جنوب کرمان بر سکوهای بین‌المللی کوک می‌شود
  • راهیابی هنرمندان شهرستان فارسان به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس