Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، موسوی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: ۱۴ پایگاه ثابت و موقت در طرح زمستانی هلال احمر به صورت شبانه روزی برای ارائه خدمات امدادی به مسافران و رانندگان عبوری از جاده‌های استان زنجان فعال شدند.

او افزود: برای ارائه خدمات مطلوب علاوه بر این پایگاه ها، ۸ پایگاه پشتیبان نیز در شهرستان‌های خرمدره، ابهر، خدابنده، زنجان، ماهنشان، ایجرود و طارم در استان زنجان فعال هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان ادامه داد: روزانه ۵۵ نفر از پرسنل هلال احمر و ۱۲۰ امدادگر و نجاتگر در پایگاه‌ها و پست‌های امداد و نجات شبانه روزی آماده کمک به حادثه دیدگان هستند.

موسوی گفت: زمستان امسال ۳پایگاه موقت امداد و نجات به منظور ارتقاء سطح پاسخگویی سریع و مناسب به حوادث و سوانح احتمالی و ضرورت ارائه خدمات بهینه امداد و نجات در کیلومتر ۸ و ۶۸ جاده ترانزیت زنجان _ابهر و کیلومتر ۱۳ جاده ترانزیت زنجان – میانه فعال شده است.

او افزود: آمبولانس، خودروی نجات، خودروی کمک دار امداد و سایر ماشین آلات امدادی، چند منظوره و بالگرد نیز برای طرح امداد و نجات زمستانی مجهز شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: همه پایگاه‌های ثابت و موقت هلال احمر زنجان برای در راه ماندگان و اسکان موقت تجهیز شده است.

موسوی ادامه داد: اسکان موقت در راه ماندگان ناشی از برف و کولاک در جاده‌های استان زنجان در مساجد و مکان‌های از قبل پیش بینی شده با هماهنگی مدیریت بحران استان انجام خواهد شد.

او از هموطنان خواست تا در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث با شماره ۱۱۲ برای دریافت خدمات امداد و نجات در هر ساعت از شبانه روز تماس برقرار کنند.

 

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هلال احمر زنجان امداد و نجات امداد و نجات استان زنجان هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۷۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم امدادرسانی هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی

به گزارش خبرگزاری مهر، بابک محمودی گفت: ۱۱ استان اصفهان، تهران، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قم، گلستان، مازندران، کرمان و یزد تحت تأثیر سامانه بارشی قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: در این مدت نیروهای این جمعیت طی ۸۱ مورد عملیات امداد و نجات به ۲ هزار و ۶۵۲ نفر متأثر از سیل امدادرسانی کردند، ۱۱۸ نفر را به مناطق امن انتقال، و از ۲۸۱ واحد مسکونی تخلیه آب صورت گرفت.

محمودی تصریح کرد: ۴۶۸ کیلوگرم نایلون، ۳۴۹ تخته پتو، ۱۹۷ تخته موکت، ۱۵۵ بسته غذایی و ۹ دستگاه چادر توسط نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر در بین متأثرین توزیع گردید.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور بیان کرد: ۱۶۰ تیم عملیاتی متشکل ۶۱۵ نفر امدادگر و نجاتگر در این عملیات حضور و به متأثرین امدادرسانی کردند.

کد خبر 6088869

دیگر خبرها

  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • افزایش ۱۲ درصدی درآمد داروخانه‌های هلال احمر اردبیل
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر استان اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • افزایش ۱۲ درصدی درآمد داروخانه های هلال احمر اردبیل
  • کرمانشاه به مرکز امداد منطقه غرب کشور تبدیل شود
  • امداد برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان
  • امداد برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان ادامه دارد
  • ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متأثر از سیل
  • تداوم امدادرسانی هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متاثر از سیل