Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیف الله ابوترابی سخنگوی سازمان ثبت احوال در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، درباره نام‌های پرطرفدار اظهار کرد: در سال ۱۴۰۰ فاطمه برای دختران و امیر علی برای پسران بیشترین فراوانی را تا امروز داشته است.

او افزود: نام‌های انتخاب شده برای نوزادان پسر با بیشترین فراوانی از ابتدای سال جاری به ترتیب شامل امیرعلی، محمد، علی، امیرحسین، حسین، آراد، آریا، ابوالفضل، آیهان، سامیار، امیرعباس، ماهان، محمدحسین، کیان، محمدطاها، مهدی، علیرضا، محمدرضا، محمدمهدی و امیر مهدی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابوترابی در ادامه گفت: برای دختران به ترتیب اسامی فاطمه، زهرا، رستا، حلما، آوا، زینب، بهار، مرسانا، آیلین، ریحانه، رها، دلوین، یسنا، نیلا، هانا، باران، فاطمه زهرا، نفس، نازنین زهرا و سلین بیشترین فراوانی را در میان اسامی منتخب برای نوزادان متولد شده از آغاز سال ۱۴۰۰ تا کنون داراست.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ثبت احوال فراوانی نام بیشترین فراوانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۷۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیستان و بلوچستان پتانسیل‌های فراوانی در زمینه‌های تولیدی و اقتصادی دارد

احمد وحیدی در حاشیه بازدید از غرفه استان سیستان و بلوچستان در نمایشگاه ایران اکسپو با اشاره به ظرفیت معادن استان اظهار داشت: معادن بی‌نظیر استان سیستان و بلوچستان از جمله معدن جانجا می‌تواند یکی از مهمترین عوامل توسعه این استان باشد.

وی تاکید کرد: ظرفیت حوزه شیلات استان بی‌نظیر است و ما بیشترین حجم صید و صیادی را در شهرستان‌های کنارک و چابهار استان سیستان و بلوچستان داریم.

وزیر کشور تصریح کرد: اقدامات مناسبی در زمینه تولید در حوزه‌های مختلف از جمله نهاده‌های دامی در استان سیستان و بلوچستان انجام شده است.

وی به ظرفیت میوه‌های گرمسیری در استان سیستان و بلوچستان اشاره کرد و افزود: در زمینه تولیدات خرما می‌توان به صورت ویژه در این منطقه از کشور اقدام کرد، همچنین در زمینه تولید میوه‌های گرمسیری نیز باید اقدامات موثرتری صورت بگیرد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • سیستان و بلوچستان پتانسیل‌های فراوانی در زمینه‌های تولیدی و اقتصادی دارد
  • اسامی نفرات دعوت شده اردوی هفتم تیم کشتی آزاد جوانان
  • ثبت بیش از ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تردد بین استانی در خوزستان
  • هشدار مهم به مردم؛ افزایش احتمال مرگ‌ومیر با این عمل پرطرفدار!
  • افزایش اجرای پروژه‌های عمرانی شهر اصفهان در ۱۴۰۳/ اجرای کمپ جدید گردشگری در شهر زندگی
  • آغاز اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • آغاز زندگی مشترک دو زوج ناشنوا در سلامت شهر
  • حمایت اساتید حوزه علمیه قم از اجرای طرح «نور» (عفاف و حجاب) فراجا + اسامی
  • (ویدئو) انتقاد تند و تیز امیرعلی نبویان به شوخی رائفی‌پور
  • انتقاد تند و تیز امیرعلی نبویان به شوخی جنجالی رائفی‌پور