Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@21:28:18 GMT

۱۱۰ زندانی جرائم غیر عمد خراسان‌جنوبی آزاد شدند

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۴۷۷۹۰

۱۱۰ زندانی جرائم غیر عمد خراسان‌جنوبی آزاد شدند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی صبح دوشنبه در مراسم آزادی زندانیان جرایم غیر عمد خراسان‌جنوبی اظهار کرد: ۱۱۰ نفر از زندانیان خراسان‌جنوبی با همت و تلاش خیرین امروز اول آذرماه به برکت هفته بسیج آزاد می‌شوند.

رئیس کل دادگستری خراسان‌جنوبی بیان‌کرد: فرهنگ بسیج ریشه در باورهای دینی و قرآنی ما دارد که امام (ره) آنان را احیا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمیدی با اشاره به این فرهنگ بسیجی نه فقط در حوزه نظامی که در عرصه‌های فرهنگی و اقتصادی نیز تأثیر خود را گذاشته است، گفت: امروز بعد از سال‌ها از احیای فرهنگ بسیجی میوه شیرین آن را می‌چینیم چرا که تبدیل به درختی تنومند شده است.

وی ادامه‌داد: ثمره فرهنگ بسیجی را امروزه در یمن، لبنان، عراق و سوریه و سایر کشورهایی که در خط اول مقاومت هستند، مشاهده می‌کنیم.

رئیس کل دادگستری خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه تنها مستکبران از حیطه بسیج خارج هستند، گفت: وظیفه امروز ما این است که تفکر بسیجی را به خوبی حفظ کنیم و به نسل آینده منتقل کنیم تا از برکات آن همواره بهره بگیریم.

حمیدی اظهار کرد: تا زمانی که اندیشه بسیجی در کشور و منطقه ما حاکم است، استکبار جهانی در برابر اسلام مجبور به زانو زدن خواهد بود.

وی بیان‌کرد: تفکر و مدیریت بسیجی حلقه گمشده امروز در بخش‌های مختلف است، یادآور شد: امروزه جوانان بسیجی به عنوان پیشران بیانیه گام دوم انقلاب در عرصه آبادانی و عمران نیز اقدامات ارزشمندی انجام داده‌اند.

غلامرضا روشان، مدیرکل اقدامات تأمینی و تربیتی خراسان جنوبی نیز در این جلسه با اشاره به اینکه برای آزادی این ۱۱۰ زندانی یک میلیارد و ۲۰۰ تومان تأمین شده است، یادآور شد: از این میزان ۷۵۰ میلیون تومان توسط بسیج حقوقدانان تأمین شده است.

وی با اشاره به اینکه زیرپوشش داشتن هزار و ۵۰۰ خانواده زندانیان، حمایت غیر نقدی به ارزش چهار میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان، توزیع ۸۳۰ بسته آموزشی و لوازم‌التحریر، توزیع ۳۸۰ مورد بسته بهداشتی و ایجاد اشتغال برای ۲۵۰ نفر از جمله افزود: ۳۳۹ زندانی نیازمند با پیگیری‌ها از ابتدای سال تاکنون به آغوش خانواده برگشتند.

کد خبر 5358136

منبع: مهر

کلیدواژه: آزادی زندانیان بیرجند دادگستری خراسان جنوبی هفته بسیج ویروس کرونا بوشهر بسیج آمار کرونا زلزله خطبه های نماز جمعه کرمانشاه کتاب و کتابخوانی عکس استانها آلودگی هوا لیگ برتر فوتبال ایران اردبیل خراسان جنوبی فرهنگ بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۷۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران ۲۸ زندانی پاکستانی را آزاد می کند

آفتاب‌‌نیوز :

کاظم غریب آبادی معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر گفت: در جریان سفر رئیس قوه قضاییه به استان هرمزگان، ۲۸ تبعه پاکستان که به جرم ورود غیرقانونی و صید غیرمجاز در زندان به سر می‌بردند، با استفاده از رافت اسلامی و با تعلیق بخشی از مجازات حبس آنان، آزاد و به کشور خود بازگردانده می‌شوند.

وی افزود: در چارچوب توافقات به عمل آمده با پاکستان، برخی اتباع ایرانی زندانی در این کشور نیز آزاد خواهند شد و این فرآیند میان ۲ کشور تا تعیین تکلیف تمامی افراد بازداشتی در ایران و پاکستان، ادامه خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • آزادی زندانی جرائم غیر عمد در چهارمحال و بختیاری
  • جلوی وارد شدن خسارت به خانه‌های روستای مختاران گرفته شد
  • مهم‌ترین رسالت استادان جهاد تبیین است
  • ایران ۲۸ زندانی پاکستانی را آزاد می کند
  • تلاش برای مردمی کردن اقتصاد در خراسان جنوبی
  • افتتاح ۲,۹۵۰ پروژه محرومیت‌زدایی در خراسان‌ رضوی
  • فرمانده سپاه بوشهر: معلم محرک علم و مولد قدرت است
  • گام های بسیج سازندگی خراسان جنوبی برای مردمی کردن اقتصاد
  • جوابگوی تمامی بن‌بست‌های پیش آمده اسلام است
  • افتتاح ۶۰ پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی در خراسان جنوبی