Web Analytics Made Easy - Statcounter

با توجه به اینکه وردپرس از محبوبیت بسیار بالایی نزد اغلب صاحبان وبسایت ها برخوردار است، بر همین اساس تعداد فروشگاه های اینترنتی مبتنی بر ووکامرس که یک افزونه فروشگاه ساز برای وردپرس است قابل توجه بوده و برای کارایی عالی نیاز به یک زیرساخت قدرتمند و مستحکم دارد.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام میزبان فا، وجود یک هاست قدرتمند و کاملا سازگار با ووکامرس می‌تواند مشکلات ناشی از میزبانی ووکامرس را مرتفع نماید که در این خصوص، شرکت میزبان فا با ارائه محصول کاملا اختصاصی برای ووکامرس تحت عنوان هاست ووکامرس توانسته گام بسیار بلندی را در جهت بهبود سطح کیفی میزبانی وب در ایران بردارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویژگی‌های بارز هاست ووکامرس میزبان فا

هاست ووکامرس میزبان فا دارای خصوصیات بارز زیر است:

·         امکان میزبانی سایت های فروشگاهی پربازدید

·         ارائه حجم بسیار بالا با ترافیک نامحدود

·         ارائه قالب‌های فروشگاهی حرفه‌ای

·         منابع اختصاصی گسترده، کاملا اختصاصی و دقیق

·         بهره‌گیری از وب سرور قدرتمند Litespeed و کنترل پنل cPanel

·         بکاپ گیری منظم و دقیق روزانه

·         بهینه شده برای وردپرس و ووکامرس با بالاترین سطح کیفی

·         پشتیبانی VIP بصورت 24 ساعته در 7 روز هفته بدون تعطیلی و بدون وقفه

تشریح ساختار فنی هاست ووکامرس

افزونه فروشگاه ساز ووکامرس یک افزونه سنگین محسوب می شود و با بالا رفتن تعداد سفارشات و محصولات سایت، حجم دیتابیس بالا رفته و موجب کندی سایت می شود. هاست ووکامرس میزبان فا با منابع گسترده و توان پردازشی بالا به همراه پیکربندی حرفه ای تا حد بسیار بالایی مانع بروز مشکلاتی مانند کندی می‌شود که در این حالت شما می‌توانید با خیالی آسوده به فکر توسعه فروشگاه اینترنتی خود باشید و میزبانی سایت خود را به میزبان فا بسپارید.

خرید هاست ووکامرس از میزبان فا

پلن‌های متعددی برای هاست ووکامرس در میزبان فا وجود دارد و می توانید بسته به نیاز، نسبت به سفارش آنها اقدام نمایید. فضای هاست ها از 30 گیگابایت شروع و تا 240 گیگابایت وجود دارد که سهم پردازشی آنها نیز با افزایش حجم، بالاتر می رود. سهم پردازشی نیز از 8.5 گیگاهرتز شروع و تا 22 گیگاهرتز ادامه می باید که مقداری بسیار قابل توجه است. برای ثبت سفارش هاست ووکامرس کافیست بر روی لینک زیر کلیک کرده و اقدام به خرید هاست نمایید:

·       هاست ووکامرس میزبان فا

چنانچه در هر مرحله از سفارش و قبل از آن، نیاز به مشاوره و پشتیبانی داشتید می توانید از طریق سیستم چت آنلاین و یا شماره تماس 02191001379 با کارشناسان فروش و فنی شرکت میزبان فا در ارتباط باشید.

انتهای رپرتاژ آگهی 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: میزبان فا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۸۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماز مارکت؛ بهترین سایت برای خرید کتاب کمک درسی

خرید سریع، راحت و ارزان! این شعار فروشگاه ماز مارکت است، فروشگاهی که انواع کتاب کمک درسی برای کلیه پایه‌ها را فراهم کرده و تنوع بی‌نظیری دارد.

علاوه‌بر این، اگر هدف شما خرید کتاب‌های به‌روز کنکوری، تستی یا کمک‌ درسی همراه با تخفیف و ضمانت برگشت است؛ ماز مارکت بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. حتی اگر اطلاعات کافی از منابع کمک درسی موردنیازتان ندارید، کارشناسان ماز مارکت آماده ارائه مشاوره به شما برای تجربه یک خرید باکیفیت هستند. برای آشنایی بیشتر با این مرکز فوق‌العاده برای خرید کتاب‌های کمک درسی، فقط کافی است 5 دقیقه از وقت خود را به خواندن این مقاله اختصاص دهید.

تنوع بالای کتاب‌ها از دبستان تا پیش‌دانشگاهی؛ مهم‌ترین ویژگی ماز مارکت

خرید کتاب کمک درسی یکی از چالش‌های همیشگی برای دانش‌ آموزان و دانش‌جویان است؛ زیرا باید ساعت‌ها وقت خود را صرف گشتن در کتاب فروشی‌های انقلاب کنند؛ البته ناگفته نماند که ترافیک‌های مسیر و شلوغی این بازارها بخشی از خرید محسوب می‌شود که نادیده گرفتن آن غیر ممکن است.

ازهمین‌رو برای جلوگیری از این مشکلات و صرفه‌جویی در وقت، پیشنهاد ما به شما خرید از ماز مارکت است. این مجموعه تنوع بی‌نظیری از انواع کتاب کمک درسی دارد. فرقی نمی‌کند قصد خرید کتاب کمک درسی برای پایه اول دبستان را داشته باشید یا پیش‌دانشگاهی؛ این مجموعه انواع کتاب را با بهترین قیمت و تخفیفات همیشگی به فروش می‌رساند.

ارسال سریع با بسته‌بندی مناسب؛ تفاوت ماز مارکت با سایر سایت‌های خرید کتاب!

بسیاری از سایت‌های فروشگاهی خود را به‌عنوان بهترین مرکز خرید کتاب کمک درسی معرفی می‌کنند، اما زمانی که کتاب‌ها به دست شما می‌رسد، وضعیت آن‌ها اصلا مناسب نیست. این امر به‌ خاطر بسته‌بندی نامناسب رخ می‌دهد و اگر کتاب‌ها به‌صورت اصولی بسته‌بندی شوند، حتی در طولانی‌ترین مسیرها نیز سالم و سلامت باقی می‌مانند.

ماز مارکت به‌عنوان یکی از بهترین سایت های خرید کتاب کمک درسی، همواره مرسوله‌ها را با بهترین بسته‌بندی ارسال می‌کند. به‌صورتی کتاب‌ها کاملا داخل سلفون قرار دارند و در جعبه آن‌ها به میزان کافی ضربه‌گیر قرار گرفته است. باتوجه‌به این اصول بسته‌بندی، با خیال راحت نسبت به خرید کتاب خیلی سبز، کتاب‌های گاج، انتشارات مهروماه و سایر انتشارات موردنظر خود اقدام کنید؛ به‌این‌ترتیب خیالتان آسوده خواهد بود که کتاب در سلامت کامل به آدرس موردنظر ارسال می‌شود.

معرفی روش خرید کتاب از ماز مارکت؛ همه‌ چیز در کمتر از 5 دقیقه!

برای خرید کتاب کمک درسی برای کلیه پایه‌ها از فروشگاه ماز مارکت که لقب بهترین سایت فروش کتاب کمک درسی را یدک می‌کشد، فقط کافی است با شماره تلفن در این سایت ثبت نام کنید. سپس کتاب‌های موردنظر خود را ثبت کنید تا در 3 الی 5 روز کاری به دست شما برسد. به‌ همین‌ سادگی می‌توانید به تعداد دلخواه کتاب‌های کمک درسی از کلیه انتشارات‌های موردنظر خود را خریداری کنید. ناگفته نماند کارشناسان ماز مارکت تحلیل‌های تخصصی دروس هم دارند که برای انتخاب کتاب به شما کمک بزرگی می‌کند.

نحوه پیگیری سفارش ثبت‌شده در ماز مارکت با کد پستی به ساده‌ترین روش

پیگیری سفارش ثبت‌شده، یکی از مهم‌ترین دغدغه‌ها برای خرید آنلاین است. ماز مارکت با در نظر گرفتن این دغدغه مخاطبان، امکان پیگیری سفارش با کد پستی را در نظر گرفته و شما می‌توانید در هر ساعتی از شبانه‌روز وضعیت سفارش خود را پیگیری کنید. زمانی که سفارش شما ثبت می‌شود، یک کد رهگیری به شما داده خواهد شد. برای دریافت اطلاعات از وضعیت مرسوله، کافی است وارد آدرس post.ir شوید و کد سفارش را وارد کنید. به‌این‌ترتیب وضعیت سفارش شما کاملا شفاف مشخص می‌شود.

از ماز مارکت چه کتاب‌هایی بخریم؟ انتخاب بین صدها محصول!

مجموعه ماز مارکت با در نظر گرفتن تنوع جامعه مخاطبان، انواع کتاب درسی، تستی، کمک درسی و کنکوری را به‌فروش می‌رساند. برخی از کتاب‌های پرفروش ماز مارکت، به شرح زیر هستند:

آی کیو زیست شناسی جامع کنکور تجربی جلد اول گاج: این کتاب که یکی از محصولات برگزیده مجموعه ماز مارکت است، توسط اسفندیار طاهری و محمد عیسایی نوشته شده است. این کتاب با پرسش‌های تستی و تشریحی، یکی از بهترین کتاب‌ها برای کنکور محسوب می‌شود. زیست‌شناسی بخش مهمی از کنکور تجربی را تشکیل داده است و کتاب جامع زیست شناسی به شما کمک می‌کند به درصد موردنظر در این درس برسید. پرسش‌های چهار گزینه‌ای ریاضیات تجربی دوازدهم خیلی سبز: این کتاب در سال 1402 توسط رسول محسنی منش، سروش موئینی و کوروش اسلامی طراحی و تالیف شده است. این کتاب با پرسش‌های 4 گزینه‌ای، ذهن دانش‌آموزان را برای کنکور آماده می‌کند تا به درصد موردنظر خود دست‌ یابند.

مجموعه ماز مارکت، انواع کتاب‌های کنکوری و تستی برای کلیه پایه‌ها را جمع‌آوری کرده است. به‌این‌ترتیب شما می‌توانید انواع کتاب‌های موردنیاز خود را در کمترین زمان ممکن و با ساده‌ترین مراحل، خریداری کنید تا به آدرس ارسالی شما تحویل شود.

ارسال به سراسر کشور و پشتیبانی 24 ساعته؛ برای تجربه یک خرید امن

اگر در اطراف یا خارج از تهران ساکن هستید و خرید کتاب‌های کمک درسی برای شما تبدیل به یک چالش شده است، ماز مارکت آماده خدمت رسانی به شماست. این فروشگاه از ارسال به سراسر کشور پشتیبانی می‌کند؛ حتی اگر از شهرهای شمالی یا جنوبی ایران باشید نیز سفارش شما در 5 روز به دست‌تان خواهد رسید.

علاوه‌بر این، با خدمات پشتیبانی 24 ساعته امکان تماس در هر ساعت از شبانه روز با کارشناسان ماز مارکت وجود دارد. حتی برای دریافت مشاوره در مورد منابع درسی و پیدا کردن منبع درسی مناسب با نیازتان، فقط کافی است با کارشناس‌های متخصص ماز مارکت تماس بگیرید.

ماز مارکت؛ بهترین سایت خرید کتاب کمک درسی با تخفیف

مجموعه ماز مارکت بهترین سایت خرید کتاب کمک درسی است؛ زیرا پشتیبانی 24 ساعته، ارسال به سراسر ایران و تنوع بی‌نظیر کتاب‌های درسی را دارد. علاوه‌بر این، خدمات مشاوره رایگان برای دانش‌آموزان نیز در نظر گرفته شده است.

اگر قصد خرید کتاب کمک درسی از بهترین سایت فروش کتاب کمک درسی را دارید، دست‌ نگه‌دارید؛ زیرا این کتاب‌ها با تخفیف در ماز مارکت به‌فروش می‌رسند. برای مطلع شدن از تخفیف‌های ماز مارکت، فقط کافی است این مجموعه معتبر را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید و از کمپین‌ها مطلع شوید.

کد خبر 749340

دیگر خبرها

  • میزبان مسابقات جام تختی کشتی آزاد مشخص شد
  • زنجان میزبان جام تختی آزاد؛ برگزاری جام هاشمی‌نژاد در خرداد
  • یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد
  • استقبال بی نظیر از میزبانی المپیک 2036!
  • ماز مارکت؛ بهترین سایت برای خرید کتاب کمک درسی
  • چکاپ‌های مهم برای بارداری در سنین بالا + فیلم
  • انتقال میزبان مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از کیش به ازبکستان
  • همدان میزبان چهارمین اردوی تیم ملی هاکی سالنی آقایان 
  • ممنوعیت میزبانی سپاهان و گل‌گهر با 2 احتمال
  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است