Web Analytics Made Easy - Statcounter

رقابت های کشتی آزاد نظامیان جهان در حال برگزاری است

چهار کشتی گیر ایرانی به فینال رقابت های کشتی آزاد نظامیان جهان راه یافتند.

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت  فدراسیون کشتی، مسابقات پنج وزن دوم سی و پنجمین دوره رقابت‌های کشتی آزاد نظامیان جهان (سیزم) از صبح امروز (دوشنبه اول آذر 1400) در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از برگزاری رقابت‌های مقدماتی پنج وزن دوم، محمدباقر یخکشی در وزن 61 کیلوگرم،  بهمن تیموری دروزن 79 کیلوگرم، محمدحسین میرباغبان در وزن 92 کیلوگرم و یداله محبی در وزن 125 کیلوگرم به دیدار فینال راه یافتند و محمدمهدی یگانه جعفری در وزن 70 کیلوگرم راهی دیدار رده بندی شد.

در وزن 61 کیلوگرم، محمدباقر یخکشی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم مقابل رفیق الاسلام از بنگلادش با نتیجه 10 بر صفر به پیروزی رسید و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه 10 بر صفر از سد هاروتیون مانوکیان از ارمنستان گذشت و به دیدار فینال راه یافت. حریف وی در دیدار پایانی ناچین مونگوش از کشور روسیه است.

در وزن 70 کیلوگرم، محمدمهدی یگانه جعفری در دور نخست با نتیجه 6 بر صفر آکاش احمد از پاکستان را مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه 4 بر 3 مغلوب آرمان آندرسیان از ارمنستان شد و به دیدار رده بندی رفت. یگانه جعفری در این دیدار با کریستوس کریستوفوریدیس از یونان کشتی می‌گیرد.

در وزن 79 کیلوگرم که 6 نفر حضور دارند، مسابقات در دو گروه سه نفری و به صورت دوره ای برگزار می‌شود و بهمن تیموری در دور اول گروه A با نتیجه 10 بر صفر، حرایر علی خانیان از ارمنستان و در دور دوم با نتیجه 13 بر صفر، انس الخالدی از سوریه را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد وی در این مرحله با نتیجه 10 بر صفر دولاش شوگی از الجزایر را مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت. حریف وی در این دیدار مجددا به مصاف هرایرعلی خانیان از ارمنستان می‌رود.

در وزن 92 کیلوگرم که 7 نفر حضور دارند، مسابقات در دو گروه سه و چهار نفری و به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود و محمدحسین میرباغبان در گروه B در دور اول با نتیجه 11 بر صفر محمد عادل ایرشاد از پاکستان را مغلوب کرد وی در دور دوم با نتیجه 10 بر صفر آندریس اوزولس از لتونی را مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. میرباغبان در این مرحله مقابل هووانس مخیتاریان از ارمنستان به برتری رسید و راهی دیدار فینال شد. وی در این دیدار با ولادیسلاو والیف کشتی گیر مطرح روس مصاف می‌دهد.

در وزن 125 کیلوگرم یداله محبی در دور نخست با نتیجه 10 بر 8 از سد لیو وا گئورگیان از ارمنستان گذشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله کامارا محمد سالیو از گینه را با نتیجه 10 بر صفر مغلوب کرد و راهی دیدرا فینال شد. محبی در این دیدار با روبرت باران کشتی گیر مطرح لهستانی دیدار می‌کند.

اخبار داغ 

فیلم ادرار خانم خواننده روی طرفدارش در کنسرت! / زشت ترین اقدام در جهان! استقبال پوچتینو و تن هاخ از پیوستن به منچستریونایتد در پایان فصل واکنش نامزد متئو گابیا به توهین هواداران میلان تاریخ سازی فیروزجا با گذر از رکورد کارلسن؛ صعود علیرضا به رده دوم جهان گل زیبای مهدی قائدی به النصر (شباب الاهلی - النصر)

منبع: طرفداری

کلیدواژه: راهی مرحله نیمه نهایی شد کشتی آزاد نظامیان جهان نتیجه 10 بر صفر دیدار فینال فینال راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۸۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی ۲۵ گروه سرود فجر به مرحله نهایی

پارسائیان معاون فرهنگی و هنری سپاه الغدیر استان یزد گفت: اختتامیه دومین جشنواره سرود فجر بسیج یزد در بخش خواهران و برادران با موضوعات استکبارستیزی و مقابله با رژیم کودک کش صهیونیستی، ایران در مسیر پیشرفت و اقتدار، ایران زیبا و ایران قوی، بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، فرهنگ بانوی ایرانی، افزایش جمعیت و فرزند آوری، مکتب شهید سلیمانی، فرهنگ بانوی ایرانی، امید افرینی و افزایش نشاط اجتماعی برگزار شد.

وی افزود: تعدا ۶۵ گروه در این جشنواره ثبت نام کرده بودند که ۲۵ گروه به مرحله نهایی راه یافتند که از این تعداد ۱۵ گروه برادران و ۱۰ گروه خواهران بودند.

پارسائیان ادامه داد: شروع فراخوان و مهلت ارسال آثار از اول بهمن ماه تا پایان اسفند ماه ۱۴۰۲ بود و بازبینی آثار از ۱۵ فروردین ماه تا ۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ صورت گرفت.

سرهنگ پارسائیان یاداور شد: بخش نهایی جشنواره در تابستان ۱۴۰۳ برگزار می‌شود و گروه‌های برتر جشنواره استانی به مرحله کشوری راه یافتند.
 
ترویج روحیه و معارف انقلابی با زبان هنر و زمینه سازی برای ظهور و بروز استعداد‌ها هم از اهداف برپایی این جشنواره به شمار می‌رود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • قرعه کشی شش وزن نخست کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور
  • پیروزی مهم و دلچسب شهرداری گرگان در فینال بسکتبال غرب آسیا
  • سوپر لیگ غرب آسیا| پیروزی شهرداری گرگان در دومین فینال
  • سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا/ شهرداری گرگان مقابل الریاضی لبنان پیروز شد
  • راهیابی ۲۵ گروه سرود فجر به مرحله نهایی
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 2-2 مقابل بایرن مونیخ (2018/5/1) / فیلم
  • الهلال با شکست الاتحاد راهی فینال جام حذفی عربستان شد
  • مسابقات بوکس قهرمانی جوانان آسیا/ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • بوکس امید‌ها و جوانان آسیا؛ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • مدال محشری با صعود به نیمه‌نهایی قطعی شد / ۵ بوکسور فردا به میدان می‌روند