Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

استاندار مازندران گفت: بهسازی و نوسازی راه های استان و تکمیل آزاد راه تهران– شمال نیازمند اعتبارات ملی است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، سید محمود حسینی پور در رزمایش طرح زمستانه پلیس راه در ستاد فرماندهی انتظامی استان با گرامیداشت هفته بسیج، ترویج فرهنگ و تفکر بسیحی را سبب توسعه و پیشرفت کشور دانست و افزود: مکتب و تفکر بسیجی که توسط حضرت امام راحل پس از پیروزی انقلاب اسلامی در کشور نهادینه شد برکات زیادی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی موفقیت چشمگیر رزمندگان اسلام در طول ۸ سال دفاع مقدس و پس از آن در دوران سازندگی را مرهون تفکر ناب بسیج دانست و افزود: شکل گیری تفکر بسیجی در کشورهای مقاومت منطقه تا شاخ آفریقا نقش موثری در مقابله با ظلم و ستم رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی غرب داشته است.

استاندار مازندران عدم توجه به تفکر بسیجی را موجب شکست در طرح ها و برنامه های اجرایی کشور دانست و افزود: تفکر بسیجی مختص ارگان یا نهاد خاصی نبوده و این تفکر در همه ارکان کشور می تواند، کارساز باشد.

حسینی پور با تاکید بر اینکه در شرایط بحرانی باید تفکر بسیجی حاکم باشد، افزود: در بحران ها باید با تفکر بسیجی از جان و مال مردم صیانت کرد.

استاندار مازندران، یادآور شد: مازندران یکی از استان های درجه یک کشور از نظر میزان تردد و محورهای مواصلاتی است و بیش از ۱۰ هزار کیلومتر محور اصلی و فرعی در استان وجود دارد که نیازمند توجه ویژه و ملی است.

وی ترافیک چند ساعته در محورها را آزاردهنده دانست و گفت: بهسازی و نوسازی راه های استان و تکمیل آزاد راه تهران – شمال نیازمند اعتبارات ملی است.

حسینی پور، خواستار تشکیل کارگروه مشترک برای بررسی دقیق و کارشناسی و رفع گرفتاری های مردم در ترافیک های چند ساعته شد.

استاندار مازندران اقدامات پیشگیرانه در محورهای مواصلاتی را بهترین راهکار در جهت کاهش حوادث جاده ای دانست و افزود: هر روز ریزش و مسدود شدن محورهای استان قابل پذیرش نیست و باید بودجه مورد نظر برای حل این مشکل پیش بینی شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: پلیس راه ترویج فرهنگ توسعه و پیشرفت حضرت امام انقلاب رژیم صهیونیستی محورهای مواصلاتی ترافیک کارشناسی بودجه استاندار مازندران آزاد راه تهران ـشمال استاندار مازندران تفکر بسیجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۸۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت تردد در هراز و چالوس/ ترافیک سنگین در محورهای شمالی

مرکز مدیریت راههای کشور از یکطرفه شدن محور هراز و جاده چالوس تا اطلاع بعدی خبر داد و اعلام کرد: در جاده‌های ۱۱ استان کشور باران می‌بارد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، مرکز مدیریت راههای کشور سازمان راهداری اعلام کرد: تردد وسایل نقلیه از آزادراه تهران - شمال، محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) محور هراز مسیر (جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع است.

در زمان حاضر محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) محدوده انارک و حدفاصل هزارچم تا هریجان، محور هراز مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل کهرود تا بایجان و حدفاصل وانا تا رینه، محور فیروزکوه مسیر (شمال به جنوب) محدوده های دماوند و چناران،‌ آزادراه رشت – قزوین حدفاصل پارک جنگلی سراوان تا امامزاده هاشم و محدوده های ورودی شهر رودبار و شیرین‌سو و آزادراه پردیس – تهران و محور قدیم بومهن – تهران محدوده های کمرد و جاجرود ترافیک سنگین است.

آزادراه تهران – شمال و محور چالوس دارای بارش باران و سایر محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

همچنین در آزادراه قزوین – کرج حدفاصل کردان تا گلشهر و حدفاصل مهرشهر تا پل کلاک - ترافیک سنگین، در آزادراه قم – تهران محدوده قیصرآباد و حدفاصل بهشت زهرا تا میدان جهاد و آزادراه ساوه – تهران محدوده نسیم شهر ترافیک نیمه‌سنگین است.

مرکز مدیریت راههای کشور از بارش باران در برخی محورهای استان‌های تهران، آذربایجان شرقی، اردبیل، البرز، ایلام، خراسان شمالی، زنجان، قزوین، مازندران، مرکزی و همدان خبر داده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • محدودیت تردد در هراز و چالوس/ ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • تردد از کرج و آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران ممنوع شد
  • آخرین وضعیت جاده ها | ریزش سنگ در  آزادراه تهران-شمال | جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال یک طرفه شد
  • جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال یک طرفه شد/ریزش سنگ در آزادراه تهران-شمال
  • وضعیت جاده‌ها/ جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال یک طرفه شد
  • تردد از جاده چالوس و آزادراه تهران –شمال به سمت مازندران ممنوع شد
  • جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال یک طرفه شد/ ریزش سنگ در آزادراه تهران - شمال
  • جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال یک طرفه شد/ریزش سنگ در  آزادراه تهران-شمال
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی
  • ترافیک سنگین در اکثر محور‌های مواصلاتی کشور