Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت استقلال معتقد است صادق درودگر باید دلیل آنکه مدعی شده استقلال با گرفتن تبلیغات محیطی به دیگر باشگاه ها ضرر ۵ میلیاردی وارد کرده را اعلام کند. 

بهتاش فریبا، پیشکسوت استقلال در مورد اینکه باشگاه استقلال توانست در بازی گذشته خود از تبلیغات محیطی بهره ببرد، گفتگویی انجام داد.

به گزارش طرفداری، فریبا در ابتدای گفتگوی خود با مهر اظهار داشت:

کار پسندیده ای بود که از طرف باشگاه استقلال شروع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سالها بود که این اتفاق باید می افتاد. متاسفانه پیش از این در بحث تبلیغات محیطی پول آنچنانی از طریق سازمان لیگ به باشگاه ها داده نمی شد. خوشبختانه آجورلو این موضوع را پیگیری کرده و در ادامه درآمد ناشی از تبلیغات محیطی می تواند در تامین هزینه ها به باشگاه های کمک کند.

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال در واکنش به صحبت اخیر صادق درودگر عضو هیات رئیسه سازمان لیگ مبنی بر اینکه استقلال با این کار به تمام باشگاه ها ۵ میلیارد تومان ضرر زده است، خاطرنشان کرد:

به نظرم درودگر که این حرف را زده، خودش هم باید بگوید استقلال چطور ضرر ۵ میلیاردی به فوتبال زده است. من که نمی فهمم منظورش چیست. ما هم بیزینس کرده ایم و با این حوزه آشنا هستیم.

این پیشکسوت فوتبال ادامه داد:

متوجه نمی شوم استقلال چطور توانسته در موضوع تبلیغات محیطی بازی خانگی خودش چنین ضرری را به باشگاه های دیگر بزند؟ اگر واقعا ارزش تبلیغات محیطی در یک بازی به این میزان است پس درآمد باشگاهها تا امروز خیلی ناچیز بوده و چقدر خوب است که استقلال می خواهد این درآمد را زنده کند.

فریبا در خصوص این موضوع که استقلال مگر در سال های گذشته از این محل چقدر درآمد داشته که چنین ضرری را حالا به دیگر باشگاه ها متحمل کرده است، گفت:

چقدرش را نمی دانم ولی آنقدر ناچیز بوده که همه باشگاه ها دنبال گرفتن تبلیغات محیطی به عنوان حق خودشان بودند.

وی در مورد اینکه برخی معتقدند از این محل صرفا باشگاه های پرطرفدار چون سرخابی ها سود خواهند کرد، تاکید کرد:

تیم هایی که پرطرفدارند طبیعتا سود بیشتری می برند ولی یک چیز دیگر ی هم هست و آن اینکه شما هزینه تیم پرطرفدار را با تیم کم طرفدار مقایسه کنید، تفاوت فاحشی بین آنها وجود دارد. به همین نسبت که تیم های پرطرفدار هزینه های خیلی بیشتری دارند، از محل تبلیغات محیطی هم بیشتر سود می برند. در واقع هر باشگاهی به اندازه ظرفیت خودش از این محل درآمد خواهد داشت.

بازیکن و مدیرفنی پیشین استقلال اضافه کرد:

واقعا نمی دانم چرا درودگر این حرف را گفته است، ضمن اینکه در گذشته هم خیلی بحث های مالی در فوتبال ما شفاف نبوده، البته من خدای ناکرده اتهام به کسی نمی زنم، ولی خوب است عنوان کنند که سال های گذشته از تبلیغات محیطی چقدر به باشگاه ها رسیده و چقدر هم سهم سازمان لیگ شده است.

وی در رابطه با اینکه گرفتن تبلیغات محیطی از سوی باشگاه ها چقدر آنها را در مسیر رسیدن فوتبال به حق پخش تلویزیونی قرار می دهد، تصریح کرد:

چیزی که به خاطرم می آید این است که وقتی رئیس جدید صداوسیما آمد در مورد دو چیز به فوتبالی ها قول داد، یکی حق پخش تلویزیونی بود و دیگری هم بازگشت عادل فردوسی پور. من این را خودم شنیدم. به هرحال همه جای دنیا این اتفاق می افتد، حق پخش تلویزیونی خیلی از هزینه های باشگاه های بزرگ را پوشش می دهد که متاسفانه فوتبال ما تاکنون از آن بی بهره بوده است.

بهتاش فریبا همچنین تاکید کرد:

نه تنها فوتبال، الان همه چیز در این مملکت گران شده است. مگر والیبال و بسکتبال گران نشده اند و هزینه های شان در مقایسه با گذشته چند برابر نیست؟ مرغ و گوشت چطور؟ طبیعتا گرانی همه چیز از جمله فوتبال را دربرگرفته و اگر درآمدزایی نباشد باشگاه ها نمی تواند به مسیر خود ادامه دهند. ادامه حیات آنها تنها به دو شرط ممکن است، یا سمت خصوصی سازی بروند یا اگر هم دولتی می مانند، درآمدزایی کنند. اگر موضوع حق پخش حل شود، بخش خصوصی هم اقبال بیشتری نسبت به واگذاری دو باشگاه نشان می دهد. به هرشکل تیم های فوتبال ما باید درآمدزا شوند تا مشکلات شان حل شود.

اخبار داغ 

فیلم ادرار خانم خواننده روی طرفدارش در کنسرت! / زشت ترین اقدام در جهان! استقبال پوچتینو و تن هاخ از پیوستن به منچستریونایتد در پایان فصل واکنش نامزد متئو گابیا به توهین هواداران میلان تاریخ سازی فیروزجا با گذر از رکورد کارلسن؛ صعود علیرضا به رده دوم جهان گل زیبای مهدی قائدی به النصر (شباب الاهلی - النصر)

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تبلیغات محیطی باشگاه ها هزینه ها حق پخش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۹۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب تیم فوتبال استقلال اعلام شد/ ترکیب سرخپوشان برای دیدار حساس

به گزارش خبرنگار مهر، هفته بیست و پنجم رقابت های فوتبال لیگ برتر امروز چهارشنبه با دیدار تیم های تراکتور و استقلال در ورزشگاه یادگار امام تبریز پیگیری خواهد شد. این دیدار از ساعت ۱۷ آغاز خواهد شد.

ترکیب استقلال:

محمدرضا خالدآبادی، روزبه چشمی، محمدحسین مرادمند، آرمین سهرابیان، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، زبیر نیک نفس، آرش رضاوند، جلال‌الدین ماشاریپوف، مهرداد محمدی و گوستاوو بلانکو.

ترکیب تراکتور:
حسین پورحمیدی، مهدی شیری، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، ریکاردو آلوز، سید مهدی حسینی، گوستاوو واگنین، مهدی هاشم‌نژاد، رحمان جعفری، ارسلان مطهری.

کد خبر 6094401

دیگر خبرها

  • ترکیب استقلال در برابر تراکتور اعلام شد
  • انتقاد از تغییر نام استقلال
  • ترکیب تیم فوتبال استقلال اعلام شد/ ترکیب سرخپوشان برای دیدار حساس
  • دل یک ستاره از تهران با استقلال است!
  • مطهری: قبل از بازی در مورد مسائل فنی حرف نمی‌زنم
  • ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال پرداخت شد
  • رامون کالدرون: هیچ‌کس نمی‌تواند بگوید که رئال مادرید، کار آسانی برابر بایرن مونیخ خواهد داشت
  • تمرین تیم فوتبال تراکتور پیش از دیدار با استقلال
  • محکومیت باشگاه تراکتور در آستانه بازی با استقلال
  • فرش قرمز زیر پای تیمِ جدید استقلال!