Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر جهاد کشاورزی با صدور پیامی به مناسبت گرامی‌داشت هفته بسیج، نقش آفرینی بسیجیان در تامین اقتدار و امنیت غذایی کشور را خواستار شد.
با اعلام وزارت جهاد کشاورزی، سید جواد ساداتی نژاد، وزیر جهاد کشاورزی با صدور پیامی به مناسبت گرامی‌داشت هفته بسیج، نقش آفرینی بسیجیان در تامین اقتدار و امنیت غذایی کشور را خواستار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



متن پیام سیدجواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی به این شرح است:

بسیج مظهر اقتدار ملی و تجلی اخلاص و بصیرت و مجاهدت است. این نیروی عظیم مردمی در دفاع از کشور و ارائه خدمات در عرصه‌های مختلف با رویکرد‌های ارزشی و با عزم و اراده قوی و احساس مسئولیت، حضور موثر و بی بدیل داشته است.

اکنون که دنائت و تحریم‌های بی سابقه دشمن، معیشت مردم ایران اسلامی را هدف گرفته است، "بسیج" می‌تواند با مشارکت فعال در تامین امنیت غذایی مردم، پرچم استقلال اقتصادی و اقتدار کشاورزی و غذایی کشور را برافراشته نگه دارد.

اینجانب با پاسداشت خدمات ارزنده بسیجیان در همه زمینه‌های فکری و میدانی به ویژه خدمات آنان در توسعه روستایی و کشاورزی، رجاء واثق دارم که با نقش آفرینی بسیجیان، وزارت جهاد کشاورزی در انجام ماموریت‌های خود در دولت سیزدهم، موفق خواهد بود.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: وزیر وزیر اقتصاد وزیر صنعت وزیر راه و شهرسازی نقش آفرینی بسیج جهاد کشاورزی امنیت غذایی وزیر جهاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۹۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشتستان بزرگترین شهرستان تولیدکننده خرما در کشور است

به گزارش خبرنگار مهر، علی رحیمی صبح چهارشنبه در کارگروه تخصصی خرما اظهار کرد: دشتستان بالغ بر ۲۷ هزار هکتار سطح زیر کشت خرما دارد که سالانه حدود ۱۲۰ هزار تن خرما تولید می‌کند.

وی اضافه کرد: سالانه ۳۰ هزار تن خرما از استان بوشهر به کشورهای آسیای میانه و حوزه خلیج فارس صادر می‌شود که دشتستان بالاترین میزان صادرات را در بین سایر شهرستان‌های استان دارد.

مدیر جهاد کشاورزی دشتستان لیست کاملی از مسائل و مشکلات و همچنین ظرفیت‌ها و قابلیت‌های خرمای دشتستان را بطور مفصل ارائه نمود.

کارگروه تخصصی خرما با حضور معاون برنامه ریزی فرماندار، مدیر جهاد کشاورزی دشتستان، اساتید و محققین دانشگاهی و پژوهشگران مرکز تحقیقات، پارک علم و فناوری، مسئولین استانی سازمان جهاد کشاورزی، کارشناسان شهرستانی و استانی و بهره برداران بخش کشاورزی و نماینده سردخانه داران شهرستان در سالن جلسات جهاد کشاورزی دشتستان برگزار شد.

این کارگروه که با استقبال مدعوین برگزار شد و شرکت کنندگان اظهار امیدواری کردند که این مهم قدم تأثیرگذاری در بهبود کمیت و کیفیت خرمای دشتستان خواهد گذاشت. اعضای شرکت کننده در این کارگروه به بیان نقطه نظرات، چالش‌ها و راه حل های پیشنهادی پرداختند.

کد خبر 6099993

دیگر خبرها

  • صادرات مرغ برای نخستین بار در کشور انجام شد
  • اهتمام بانک کشاورزی به تحقق امنیت غذایی با مشارکت مردم
  • کمک شرکت نیشکر به گندم کاران در مقابل سیلاب
  • دشتستان بزرگترین شهرستان تولیدکننده خرما در کشور است
  • آمار واقعی مبنای مدیریت هوشمند بازار محصولات کشاورزی است
  • تولیدهندوانه بافلزات سنگین/سلامت محصولات کشاورزی چقدرتضمین می‌شود
  • ایرلند و اسپانیا خواستار به‌رسمیت شناختن کشور فلسطین هستند
  • ۵۰ درصد پروژه‌های وزارت جهاد کشاورزی مربوط به آب و خاک است
  • مجموعه سپاه همیشه همراه جامعه کشاورزی استان بوشهر است
  • کهگیلویه و بویراحمد در جایگاه دوم جوجه‌ریزی کشور