Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، عزت‌الله ضربی دوشنبه در آیین آغاز اجرای این طرح گفت: طرح امداد و نجات زمستانی جمعیت هلال احمر استان با مشارکت ۴۰۰ نفر از امدادگران از روز دوشنبه یکم آذر ماه شروع و تا روز جمعه بیستم اسفند ماه ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه در این طرح ۱۵ پایگاه امداد و نجات در استان اردبیل فعال شده، افزود: ۱۳ پایگاه ثابت و ۲ پایگاه موقت در راه‌های ارتباطی استان در این طرح فعال بوده و به هموطنان خدمات ارائه می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به امکانات به کار گرفته شده در این طرح اظهار کرد: جمعیت هلال احمر استان با ۴۵ دستگاه خودرو در این طرح مشارکت دارد که شامل ۱۵ دستگاه آمبولانس، ۱۲ دستگاه خودرو ست نجات و ۱۷ دستگاه خودرو پشتیبان و یک دستگاه خودرو آرگو است.

ضربی بیان کرد: جمعیت هلال احمر در آمادگی کامل به سر می‌برد و مرکز کنترل و هماهنگی عملیات اضطراری استان (EOC) جهت کنترل و هماهنگی حوادث با تعامل بین سازمانی با مراکز کنترل حوادث ارگان‌های مرتبط آماده‌باش بوده و به صورت شبانه‌روزی فعالیت می‌کند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل اضافه کرد: تیم واکنش سریع جمعیت هلال احمر استان اردبیل نیز در طول طرح آماده‌باش خواهند بود.

وی با بیان اینکه شماره اضطراری ۱۱۲ ندای امداد جمعیت هلال احمر به صورت شبانه‌روزی برای پاسخگویی آماده است، ادامه داد: هموطنان با گوشی‌های بدون سیم‌کارت و بدون شارژ هم می‌توانند با این شماره تماس بگیرند.

برچسب‌ها استان اردبیل تردد جاده ای جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران سازمان امداد و نجات هلال‌ احمر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان اردبیل تردد جاده ای جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران استان اردبیل تردد جاده ای جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران سازمان امداد و نجات هلال احمر جمعیت هلال احمر استان استان اردبیل دستگاه خودرو امداد و نجات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۹۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق در استان یزد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد از نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از صدا و سیما، محمد عشقی اظهار کرد: در ساعت ۱۹ شب گذشته با دریافت خبری مبنی بر گیر افتادن ۱۸ نفر در سیل روستای شادکام، دو تیم امدادی سیلاب و کوهستان هلال احمر شهرستان بافق با ۳ خودرو امدادی به منطقه اعزام شدند.

وی ادامه داد: با استفاده از تجهیزات کارگاه این افراد را نجات و به مکان امن انتقال دادند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر یزد بیان کرد: همچنین قبل از این حادثه ساعت ۱۶ دیروز تیم‌های امدادی به روستای قطرم بافق اعزام و پس از رهاسازی چندین خودرو گرفتار در سیل و خارج نمودن افراد از منازل متأثر از رودخانه‌ها تا پاسی از شب تلاش و خدمات رسانی کردند.

کد خبر 747969

دیگر خبرها

  • امداد برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان
  • امداد برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان ادامه دارد
  • ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متأثر از سیل
  • تداوم امدادرسانی هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متاثر از سیل
  • تداوم امدادرسانی نیرو‌های هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق در استان یزد
  • امدادرسانی هلال احمر به ۱۳۰۰ نفر در۴۸ ساعت گذشته در۱۱ استان
  • امدادرسانی‌ نیروهای هلال احمر به ۱۱ استان متأثر از سیل و آب‌گرفتگی
  • ۱۱ استان کشور متأثر از سیل و آبگرفتگی / امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر به بیش از ۱۳۰۰ نفر