Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فرزین معتمدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت : با شیوع ویروس کرونا اقدامات گوناگونی از جمله طرح‌های ایران یاران جوان و عامران سلامت برای مقابله با بیماری کرونا در هلال احمر استان کرمانشاه انجام گرفته است.

او گفت : طرح ناظران سلامت و طرح حاج قاسم سلیمانی همگام با هم برای تشویق مردم به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و شناسایی گروه‌های هدف به منظور واکسینه شدن در محلات استان کرمانشاه انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه افزود: با آغاز همه‌گیری ویروس کرونا یک میلیون ماسک از سوی جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه در بین مردم و ادارات و ارگان‌ها با مراجعین بالا توزیع شد.

معتمدی افزود: گشت‌های خودرویی با آمبولانس‌های هلال احمر استان کرمانشاه برای اعلام هشدار در پیک‌های اول تا چهارم کرونا و درخواست در خانه ماندن از مردم صورت گرفت.

او گفت: بسته‌های بهداشتی در محلات فقیر نشین و همچنین در بین بیماران خاص با همکاری مدیرعامل انجمن بیماران خاص و دانشگاه علوم پزشکی توسط هلال احمر استان کرمانشاه توزیع شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه ادامه داد: در اوایل شیوع ویروس کرونا کار غربالگری در مبادی ورودی استان کرمانشاه و تب‌سنجی در فرودگاه و ایستگاه راه‌آهن توسط نیرو‌های جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه انجام شد.

معتمدی افزود: بانک امانات تجهیزات پزشکی جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از آغاز شیوع کرونا تاکنون امکانات مختلفی را در اختیار ۶ هزار نفر از هم استانی‌های بی‌بضاعت قرار داده است.

او گفت: بانک امانات تجهیزات پزشکی جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه ۶۰۰ کپسول و دستگاه اکسیژن ساز را به صورت امانت در اختیار افراد بی بضاعت مبتلا به کرونا و ۵۰ کپسول اکسیژن بزرگ را در اختیار دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه قرار داده است .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هلال احمر جمعیت هلال احمر امداد و نجات امدادرسانی جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۰۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مفقود شدن ۲ نفر در سمیرم

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان سمیرم گفت: هم‌زمان ۱ نفر در ۲ نقطه از شهرستان سمیرم مفقود شدند.

محمدعلی داودی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان اظهار کرد: عصر روز گذشته طی تماس تلفنی با جمعیت هلال احمر شهرستان سمیرم مبنی بر مفقود شدن یک خانم ۵۵ ساله در ارتفاعات پشمکان سمیرم دو تیم به منطقه اعزام شد.

وی افزود: این خانم که در کیلومتر ۳۵ محور سمیرم به ونک در منطقه کهنولچه ارتفاعات پشمکان مفقود شده بود، بعد از ۳ ساعت تلاش توسط تیم کوهستان شعبه سمیرم و کلانتری شهر ونک پیدا شد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان سمیرم تصریح کرد: همچنین یک پیرمرد ۷۰ ساله در کیلومتر ۴۵ محور سمیرم به دهاقان در روستای چشمه سرد گم شده بود که با همکاری شورا، مردم محلی و پایگاه امداد و نجات دولت قرین وی نیز سالم پیدا و تحویل خانواده داده‌شد.

وی از مردم خواست برای رفتن به ارتفاعات و کوهستان بدون تجهیزات و به تنهایی سفر نکنند و در صورت هر گونه اتفاقی با شماره تلفن ۱۱۲ جهت امدادرسانی تماس بگیرند.

کد خبر 748861

دیگر خبرها

  • تجهیزات بانک امانات خانه هلال دشتستان رونمایی شد
  • رونمایی از بانک امانات تجهیزات پزشکی در دشتستان
  • آمادگی هلال احمر برای کمک به مردم سیل‌زده کنیا
  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر
  • برگزاری مانور تیم سحر هلال احمر در قزوین
  • برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با ۴ فوتی و مصدوم + عکس
  • اجرای گام سوم طرح یاس در اردبیل
  • بسیج نیروهای امدادی گلستان برای یافتن کودک ۴ ساله
  • ارائه خدمات درمانی به حجاج توسط تیم پزشکی هلال احمر / نسخه پزشکی خود را همراه داشته باشید
  • مفقود شدن ۲ نفر در سمیرم