Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، در نخستین روز از آذرماه ۱۴۰۰ بسته ورزشی ایرنا در حالی تقدیم شما می‌شود که سخنگو و مسئول روابط عمومی فدراسیون فوتبال اعلام کرد فوتبال ایران در آستانه تهدید و خطر بزرگ قرار دارد.

اخم «مرادی» اوقات «فرهاد» را تلخ کرد؛ بابک در یک‌قدمی جدایی از استقلال

هافبک تیم فوتبال استقلال از سوی سرمربی این تیم در اختیار باشگاه استقلال و در یک قدمی جدایی از آبی‌پوشان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ادامه خبر را اینجا بخوانید.

سخنگوی فدراسیون فوتبال: فوتبال ایران در آستانه تهدید و خطر بزرگ قرار دارد

سخنگو و مسئول روابط عمومی فدراسیون فوتبال گفت: اگر مسئولان کشور اعم از دولت و نمایندگان مجلس در خصوص تیم ملی فوتبال و ماده واحدی که در قالب لایحه به مجلس ارائه شده کاری انجام ندهند فوتبال ایران با تهدید و خطر بزرگی مواجه خواهد شد. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

افشاگری‌ تکان‌دهنده از مرگ اسطوره؛ «مارادونا بدون قلب دفن شد»

پنجشنبه هفته آینده نخستین سالروز درگذشت «دیگو آرماندو مارادونا» است؛ اسطوره تیم ملی آرژانتین و مرد فراموش نشدنی دنیای فوتبال که براساس‌ گزارش‌های جدید «بدون قلب» دفن شده است! ادامه خبر را اینجا بخوانید.

ضمانت‌نامه بانکی رویای تبلیغات محیطی را بر باد داد

ناتوانی از ارائه ضمانت‌های بانکی مورد نیاز به منظور استفاده از تبلیغات محیطی ورزشگاه‌ها، باشگاه‌های متقاضی را از امتیاز تبلیغات محیطی محروم می‌کند. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

آجورلو: اجازه نمی‌دهم به استقلال ظلم شود

مدیرعامل باشگاه استقلال، گفت: به عنوان خادم باشگاه استقلال تحت هیچ شرایطی اجازه نمی‌دهم به این تیم ظلم شود. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲؛ پرسپولیس در سید یک آسیا/ استقلال حریف بنی‌یاس شد

طبق سیدبندی، نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲ در سید اول و دوم قرار گرفتند. همچنین استقلال و سپاهان نیز در دیدارهای پلی‌آف حریفان خود را شناختند. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

برچسب‌ها باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال تیم ملی فوتبال تیم ملی آرژانتین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال تیم ملی فوتبال باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال تیم ملی فوتبال تیم ملی آرژانتین ادامه خبر را اینجا بخوانید باشگاه استقلال فوتبال ایران تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۰۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شگفتی در فوتبال عربستان با عبور تیم الهلال از میتروویچ

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، الکساندر میتروویچ، مهاجم صربستانی الهلال که در این فصل عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشته، با جدایی از این تیم در نقل‌وانتقالات تابستان پیش رو شگفتی بزرگی را رقم خواهد زد.

بیشتر بخوانید:
نامه محرمانه AFC برای پرسپولیس و استقلال

بر اساس گزارش سایت اسپورت عربستان؛ ژرژ ژسوس، سرمربی پرتغالی الهلال با وجود عملکرد درخشان الکساندر میتروویچ مهاجم دیگری با توانمندی‌های بیشتری را برای فصل آینده در نظر دارد. میتروویچ گزینه ژسوس در نقل‌وانتقالات تابستان گذشته نبود و در روزهای پایانی با توجه به عدم جذب بازیکنان موردنظر سرمربی پرتغالی به الهلال پیوست.

میتروویچ که در این فصل ۲۲ گل زده و بهترین گلزن لیگ حرفه‌ای عربستان پس از رونالدوی پرتغالی است در صورت قعطی بودن جدایی‌اش از الهلال دوباره در رادار تیم‌های اروپایی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229056 برچسب‌ها فوتبال دنیا

دیگر خبرها

  • تغییرات تراکتور به ضرر استقلال است
  • تغییرات تراکتور به ضرر استقلال است/ پرسپولیس با «خودزنی» حذف شد
  • شگفتی در فوتبال عربستان؛ تصمیم جنجالی الهلال
  • شگفتی در فوتبال عربستان با عبور تیم الهلال از میتروویچ
  • بوفون: در یک قدمی بارسلونا بودم؛ هدفم از بازگشت به یوونتوس، قهرمانی در لیگ قهرمانان بود
  • خبر خوش برای استقلال در آستانه بازی با تراکتور
  • محکومیت باشگاه تراکتور در آستانه بازی با استقلال
  • کیومرث صابری؛ چگونه «گل‌آقا» و بعد «گل‌آقای ملت ایران» شد؟/ "بنویسید خاتمی، بخوانید ناطق"؛ ناراستی که راست تلقی شد!
  • دیپلماسی و میدان، پای کار «آبیِ ایرانی»/ نگاهی به مواضع مقامات کشوری و لشکری در روز خلیج فارس
  • منچستریونایتد در آستانه یک خانه تکانی بزرگ