Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@00:05:43 GMT

آماده باش ۳ اکیپ راهداری در پلدختر

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۵۰۹۵۱

آماده باش ۳ اکیپ راهداری در پلدختر

روح الله شریف زاده در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بر اثر بارش‌های شدید ریزش آورده در ۴ نقطه محورهای ملاوی، بابا بهرام، افرینه و دهلیج اتفاق افتاد.

وی با بیان اینکه تردد در جاده‌های پلدختر- خرم آباد، پلدختر- اندیمشک و پلدختر- کرمانشاه در حال انجام است، گفت: سه اکیپ راهداری با ۱۸ نفر پرسنل به همراه ماشین آلات سبک و سنگین به حالت آماده باش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای پلدختر گفت: رانندگان از توقف وسیله نقلیه خود در کنار صخره‌ها و کوه‌ها با توجه به ریزش آنها پرهیز کنند.

شریف زاده به رانندگان توصیه کرد که از تردد غیر ضروری در محورهای مواصلاتی خودداری کنند.

وی از مردم خواست تا قبل از اقدام به سفرهای برون شهری حتماً جهت اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌ها از طریق شماره گیری تلفن گویا و ۲۴ ساعته ۱۴۱ و یا اپلیکیشن موبایلی سامانه ۱۴۱ بهره بگیرید و در شرایط ناپایدار جوی از سفرهای غیر ضروری شبانه پرهیز کنند.

کد خبر 5358515

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان پلدختر راهداری هفته بسیج ویروس کرونا بوشهر بسیج آمار کرونا خطبه های نماز جمعه زلزله کرمانشاه کتاب و کتابخوانی عکس استانها آلودگی هوا بارش باران لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۰۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌باش ۴۰۰ راهدار لرستانی با هشدار نارنجی هواشناسی

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان از آماده‌باش راهداران این استان در پی صدور هشدار نارنجی هواشناسی خبر داد. - اخبار استانها -

مرتضی شیروانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد، با اشاره به آماده‌باش راهداران با اعلام هشدار نارنجی هواشناسی لرستان، گفت: 400 راهدار این استان در محورهای مواصلاتی در حال آماده‌باش هستند.

او اضافه کرد: 280 دستگاه ماشین‌آلات سبک، نیمه‌سنگین و سنگین در 38 پایگاه جاده‌ای لرستان مستقر است و گشت‌های راهداری نیز در حال آماده‌باش هستند.

هشدار نارنجی هواشناسی لرستان؛ در حاشیۀ رودخانه‌ها توقف نکنید

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان اعلام کرد: بارش پراکندۀ باران هم‌اکنون در شهرستان‌های نورآباد و الشتر جریان دارد و گزارشی از مسدودی محورهای این استان نداشته‌ایم.

شیروانی با بیان رصد محورهای مواصلاتی لرستان با دوربین نظارتی به‌صورت آنلاین خاطرنشان کرد: رانندگان قبل از سفر برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌ها با سامانۀ 141 تماس بگیرند.

فعالیت سامانۀ بارشی از بعدازظهر چهارشنبه آسمان لرستان را با شدت و ضعف تحت‌تأثیر قرار داده‌است و رگبار باران، رعدوبرق، رگبار تگرگ و تندبادهای لحظه‌ای پیش‌بینی شده‌است.

سامانۀ بارشی اخیر در نواحی غربی و جنوبی لرستان از نمود بیشتری برخوردار است و شامگاه جمعه از جو این استان خارج می‌شود.

انتهای پیام/ 644

دیگر خبرها

  • آماده‌باش کامل اکیپ‌های پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان تا اتمام رفع آب‌گرفتگی‌ها
  • مشکل آب‌گرفتگی بلوار ارغوانیه رفع شد/ آماده‌باش اکیپ‌های ستاد سیل تا پایان بارش‌ها
  • آمادگی ۱۰۰ اکیپ عملیاتی و پشتیبانی آبفا در سطح استان 
  • آمادگی ۱۰۰ اکیپ عملیاتی و پشتیبانی آبفا در سطح استان یزد
  • فعالیت ۵۲ اکیپ راهداری در محورهای استان همدان
  • احتمال ریزش بهمن در گردنه تته/ مردم از تردد پرهیز کنند
  • آماده‌باش ۴۰۰ راهدار لرستانی با هشدار نارنجی هواشناسی
  • آماده باش هلال احمر/ پرهیز از طبیعت گردی در کوهستان های البرز
  • اعلام آماده‌باش در اصفهان در پی صدور هشدار نارنجی
  • ◄ کارت هوشمند رانندگان کامیون ؛ بخشنامه جدید و خوشحال کننده برای رانندگان