Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود دهقانی شامگاه دوشنبه در جلسه کمیته هماهنگی واکسیناسیون عمومی شهرستان کاشان با اشاره به تسریع در روند واکسیناسیون طی ماه‌های گذشته اظهار داشت: این موضوع باعث شده است که میزان بستری و فوت بیماران مبتلا به کرونا نسبت به گذشته کمتر شود.

وی با بیان اینکه تزریق واکسن به معنای فراموش کردن رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی نیست، ابراز داشت: تا اکثریت جامعه هر دو دز واکسن را دریافت نکنند استفاده از ماسک و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توسط شهروندان کاشانی نباید به هیچ عنوان فراموش شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز بهداشت کاشان با اشاره به اینکه تا به امروز ۷۵.۱ درصد از جمعیت بالای ۱۲ سال منطقه کاشان دز اول واکسن کرونا را دریافت کرده اند، تصریح کرد: ۵۹.۲۳ درصد نیز دز دوم را دریافت کرده اند که این مقدار تا حد لازم و استاندارد برای کنترل شیوع ویروس کرونا فاصله دارد.

وی با اشاره به اینکه بیشترین تزریق واکسن کرونا در کاشان مربوط به واکسن سینوفارم بوده است، گفت: حدود ۷۹ درصد از مردم کاشان سینوفارم و حدود ۱۱ درصد نیز آسترازنکا را دریافت کرده اند.

دهقانی با اشاره به اینکه ۱۰ درصد از مردم کاشان نیز دیگر واکسن‌ها را تزریق کرده اند، افزود: پوشش واکسیناسیون در دو شهر قمصر و نیاسر به نسبت به دیگر شهرها و نقاط کاشان دارای اندازه کمتری است.

وی گفت: در خود شهر کاشان پوشش واکسیناسیون در مناطق لتحر، ناجی آباد و سلطان امیر احمد نسبت به دیگر مناطق کاشان در حد پایین‌تری است.

رئیس شبکه بهداشت شهرستان کاشان با اشاره به اینکه این شهر هم اکنون در وضعیت زرد کرونایی قرار دارد، تاکید کرد: امیدواریم با تکمیل واکسیناسیون و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی شاهد ریشه کنی شیوع ویروس کرونا به زودی در سطح شهر و کشور ایران و حتی در سطح جهان باشیم.

کد خبر 5358386

منبع: مهر

کلیدواژه: واکسیناسیون واکسیناسیون کرونا سینوفارم هفته بسیج ویروس کرونا بوشهر بسیج آمار کرونا خطبه های نماز جمعه زلزله کرمانشاه کتاب و کتابخوانی عکس استانها آلودگی هوا بارش باران لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۱۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود واکسن خوراکی روتاویروس برای برنامه ایمن‌سازی کشور


به گزارش خبرگزاری صدا وسیما: دکتر  شهنام عرشی گفت: واکسن خوراکی روتاویروس جهت پیشگیری از اسهال‌های ناشی از این روتاویروس برای شیرخواران تجویز می‌شود.
وی پیش از این اعلام کرده بود که واکسن روتاویروس در سنین ۲ و ۴ و ۶ ماهگی تزریق می‌شود و واکسیناسیون روتاویروس حداقل از سالانه ۱۰ هزار بیماری اسهال شدید و نیاز به بستری جلوگیری خواهد کرد.
رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت تصریح کرد: اواخر سال گذشته هم واکسن پنوموکوک به برنامه واکسیناسیون کشوری وارد شد و اجرای آن از بندر خمیر هرمزگان شروع شد.. بنابر اعلام رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت این واکسن نیز در سنین ۲ و ۴ و ۱۲ ماهگی تزریق می‌شود و می‌تواند سالانه از ۱۵۰۰ مرگ کودکان جلوگیری کند.

دیگر خبرها

  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس برای برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • آغاز واکسیناسیون حجاج در آذربایجان شرقی
  • واکسیناسیون حجاج از امروز آغاز شد