Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-08@19:18:57 GMT

مدینه فاضله با علوم غربی حاصل نمی شود

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۵۱۱۴۸

مدینه فاضله با علوم غربی حاصل نمی شود

ایسنا/خراسان شمالی مشاور عالی فرمانده کل سپاه، استفاده از علوم غربی را راهی اشتباه در مسیر بهبود شرایط و ایجاد مدینه فاضله دانست.

دکتر حسین قدیانی در اجتماع بزرگ دانشجویان انقلابی که بعدازظهر امروز یکم آذر ماه در سالن فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: بدهکاری نظام ما به مردم در اجرای عدالت است که به خاطر توجه بسیار به علوم غربی و کم توجهی به روش صحیح پیاده سازی مفاهیم اسلامی شکل گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ایجاد تمدن، نیازمند فرهنگ اختصاصی است لذا باید فرهنگ اسلامی را در ساختار سیاسی پیاده کنیم و برای این کار که همان عدالت است نیاز به ابزاری داریم که توصیف کننده جامعه باشد.

وی با تاکید بر اینکه با علوم غربی نمی توان مفاهیم اسلامی را پیاده سازی کرد، افزود: پاسداری از مفهوم نه شرقی نه غربی در دانشگاه بدین معناست که دانشگاه باید بر اساس مبانی اسلامی اداره شود و اکنون این موضوع به مشکلی اساسی تبدیل شده است.

قدیانی ادامه داد: علت پیروزی ما در در دفاع مقدس نیز استفاده از مبانی بومی و اسلامی بود و در ابتدای جنگ که با زبان جنگ آن‌ها جنگیدیم، موفقیت حاصل نشد.

وی تصریح کرد: امروز به برکت وجود رهبر فرزانه انقلاب، همه تهدید ها به فرصت تبدیل شده و در حوزه های دفاعی، امنیتی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی بسیار قوی تر از قبل هستیم.

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی نیز در اجتماع بزرگ دانشجویان انقلابی گفت: یکی از ارکان مهم و اساسی انقلاب که به پیروزی کشور در دفاع مقدس منجر شد نقش مهم و ویژه مردم است.

سردار فرجی با بیان اینکه نقش بسیج پس از گذشت ۴۲ سال از تشکیل آن، هر روز بیشتر اثبات می‌شود، اظهار کرد: مردم، خنثی کننده فتنه ها هستند و اگر افراد نفوذی در ارکان کشور رخنه می کنند باید بدانند که مردم در کنار دستگاه‌های اطلاعاتی هستند و در انتخابات نیز پای صندوق می آیند تا برای آینده کشورشان تصمیم بگیرند.

وی با اشاره به اینکه بسیج دانشجویی و طلاب در خط مقدم مبارزه ادراکی و شناختی هستند، ادامه داد: دشمن با تمام قوا جنگی هوشمندانه را به راه انداخت تا القا کننده ناکارآمدی نظام در اذهان باشد و مردم را بی اعتماد کند؛ رسالت ما در این مسیر این است که روشنگری کرده و نگذاریم دشمن به اهداف شوم خود برسد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خراسان شمالی استانی سیاسی هفته بسیج علوم غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۱۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طعنه سنگین جعفرزاده به ابراهیم رئیسی/مدینه گفتی و کردی کبابم!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی، نماینده ادوار مجلس، در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

بنا به گزارش بانک مرکزی و مرکز آمار ایران میزان تورم در دولت رئیسی همواره در طول سه سال گذشته بالای ۴۰ درصد بود. در بهمن ۱۴۰۲ تورم معادل ۵۲/۳ درصد بود. در فروردین ۱۴۰۳ تورم: گوشت قرمز و سفید ۷۹/۳ درصد گوشت و ماکیان ۸۰ درصد میوه ۷۵ درصد بوده است.

آقای رئیسی، مدینه گفتی و کردی کبابم

۲۷۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1904388

دیگر خبرها

  • طعنه سنگین جعفرزاده به ابراهیم رئیسی/مدینه گفتی و کردی کبابم!
  • مراکز رشد علوم انسانی در استان‌های کشور تشکیل می‌شود
  • پشتوانه مردمی بزرگ ترین سرمایه انقلاب اسلامی است
  • زلفی گل به «تیتر ۱۳» نیامد/ بی‌نظمی در روند جشنواره حاصل شتابزدگی وزارت علوم
  • دریافت ویزای بیش از ۷۴ هزار زائر حج
  • جزئیات زمان اعزام زائران حج تمتع کرمانشاه
  • عزت جمهوری اسلامی حاصل رشادت سپاه پاسداران و نیرو‌های مسلح است
  • بیانیه وزارت علوم در حمایت از دانشگاهیان آمریکایی و اروپایی
  • بیداری دانشگاهیان آمریکا حاصل رسوایی رژیم صهیونیستی است
  • بیش از دو میلیارد یورو خرید خارجی در شهرداری/ مافیای خودرو نداریم