Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،وزارت زراعت طالبان اعلام کرد که نشست مشورتی برای تدوین طرح قاچاق چوب و قطع غیرقانونی جنگل برگزار شده است.

طبق این گزارش، در این نشست روی موارد مختلفی از جمله جلوگیری از قطع جنگل، قاچاق چوب، تجارت قانونی چوب سوخت بحث شده و قرار است این طرح به زودی در نشست کابینه ارائه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شمس‌الدین شریعتی، معاون آبیاری و منابع طبیعی وزارت زراعت، از قطع بی‌‎رویه جنگل ها ابراز نگرانی کرده و گفته است که سرپرست طالبان برای جلوگیری از قطع و قاچاق تصمیم قاطع دارد.

وی افزود، به همین منظور قطعه ۴۰۰ نفری از نیروهای نظامی برای بازپس‌گیری زمین‌های غصب شده وزارت زراعت و حفاظت از جنگل‌های بومی کشور ایجاد می‌شود.

گفتنی است که در جریان سال‌های اخیر جنگل و درختان کشور به صورت بی‌رویه قطع و به خارج از افغانستان قاچاق می‌شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: طالبان جنگل قطعه نظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۱۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری سخنگوی وزارت امور خارجه

نشست مطبوعاتی ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در محل ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران-اکسپو ۲۰۲۴ برگزار و سخنگوی وزارت امور خارجه پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3077016 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • «حماس» باید در تشکیل کشور فلسطین مشارکت داشته باشد
  • کابل خطاب به مسکو: حکومت افغانستان فراگیر است
  • نشست خبری سخنگوی وزارت امور خارجه
  • سیل در افغانستان/ ۱۱ نفر کشته و زخمی شدند
  • انهدام باند قاچاق سوخت در کرمان
  • تعداد جان‌باختگان سیل در افغانستان افزایش یافت
  • نشست شش‌جانبه عربی در ریاض درباره غزه برگزار شد
  • دیپلمات افغان: جهان به سمت تعامل با کابل پیش می‌رود
  • اختصاص ۱۱۵۰هکتار از مزارع قزوین به کشت چغندرقند
  • سمی و سرطان‌زا بودن سیگارهای الکترونیک