Web Analytics Made Easy - Statcounter

 سردار سرتیپ رهام‌بخش حبیبی دیروز در نشست خبری در جمع خبرنگاران افزود: حوالی ساعت یک بامداد اولین روز از آذرماه  از طریق مرکز فوریت ‌های پلیسی ۱۱۰ یک فقره درگیری منجر به قتل پنج نفر (که بین ۳۵ تا ۶۰ سال داشتند) در خیابان عدالت شیراز به ماموران پلیس اعلام شد و نیروهای انتظامی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ماموران در بررسی‌های اولیه مطلع شدند قاتل که داماد خانواده بوده با اسلحه کلاشینکف پنج نفر از بستگان درجه یک همسرش شامل ۲ برادر زن، همسر، دختر و پسر برادر همسرش را کشته و با گروگان گرفتن دو نفر از بستگان مقتولان به سرعت متواری شده است. فرمانده انتظامی استان فارس خاطرنشان کرد:ماموران پلیس اقدامات خود را برای شناسایی و دستگیری آغاز و با تحقیقات فنی و تخصصی محل اختفای قاتل را در همان حوالی شناسایی کردند. وی اظهار کرد: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی به محل مد نظر اعزام شدند که قاتل به محض مشاهده پلیس با اسلحه کلاش اقدام به تیراندازی به سمت ماموران کرد. رهام بخش حبیبی با بیان این که پس از حدود یک ساعت درگیری، قاتل بدون توجه به دستور پلیس همچنان اقدام به تیراندازی می‌کرد، افزود: ماموران انتظامی در درگیری متقابل موفق شدند هر دو گروگان را صحیح و سالم آزاد کنند و قاتل ۵۵ ساله را از پای درآورند. همچنین به گزارش پلیس، فرمانده انتظامی فارس با اشاره به این که علت اصلی درگیری برابر بررسی‌های اولیه پلیس اختلاف مالی بر سر ارث و میراث بوده است، گفت: امنیت کنونی استان فارس به سادگی به دست نیامده که با حرکات سوء عده‌ای از مخلان نظم و امنیت خدشه‌دار شود؛ بنابراین به مردم اطمینان می‌دهیم با همه توان حافظ امنیت و نظم و آرامش آنان هستیم.

توضیحات دادستان شیراز

 دادستان عمومی و انقلاب مرکز فارس نیز در این باره گفت: در ساعات پایانی یک شنبه شب گذشته فردی با ورود به منزل خانواده همسرش، 5 نفر از اعضای آن خانواده را به قتل می رساند و متواری می‌شود. سید مصطفی بحرینی خاطر نشان کرد: پس از شنیده شدن صدای شلیک، همسایه‌ها موضوع را به پلیس گزارش دادند و تحقیقات آغاز و اجساد 5 عضو یک خانواده در منزلشان کشف شد. وی ادامه داد: صبح دیروز قاتل، 2 نفر از نزدیکان خود را به گروگان گرفت و هنگام ورود ماموران پلیس، به سمت آنان شلیک کرد.  دادستان عمومی و انقلاب مرکز فارس افزود: این اقدام قاتل، با واکنش ماموران انتظامی همراه بود که منجر به کشته شدن متهم و رهایی گروگان‌ها شد. وی با اشاره به این که پرونده در شعبه ویژه قتل دادسرای جنایی و جرایم امنیتی شیراز مفتوح شده است، گفت: انگیزه اقدامات مجرمانه این فرد اختلافات خانوادگی و مسائل مالی بوده است./ خراسان

منبع: فردا

کلیدواژه: گروگان گیری قتل عام خانوادگی شلیک های داماد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۱۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختلافات مالی در یک خانواده مشهدی منجر به قتل شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمد چراغ اظهار کرد: دوشنبه شب هفته جاری در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر مرگ مشکوک مردی جوان در بیمارستان طالقانی مشهد، ماموران انتظامی در محل حاضر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی مشهد بیان کرد: با حضور ماموران در بیمارستان و در تحقیقات اولیه مشخص شد، فرد ۳۱ ساله به علت اختلافات خانوادگی برادر ۳۷ ساله خود را در شهرک غرب مشهد با شلیک سلاح گرم مجروح کرد که به رغم تلاش تیم‌های پزشکی، این فرد جان خود را از دست داد.

وی ادامه داد: متهم به قتل دستگیر شد و تحقیقات تکمیلی در این خصوص با دستور مقام قضایی ادامه دارد.

کد خبر 6093886

دیگر خبرها

  • کشف جسد زن ۳۶ ساله در باغ و دستگیری قاتل
  • دستگیری قاتل مست دو زن در عروسی
  • ماجرای تلخ عروسی‌هایی که تبدیل به عزا می‌شوند
  • اختلافات مالی در یک خانواده مشهدی منجر به قتل شد
  • دستگیری قاتل مست ۲ زن در عروسی | ماجرای تلخ عروسی هایی که عزا می شوند
  • از توقیف بیش از ۶۰۰ کیلو مواد مخدر تا کشف داروی غیرمجاز از مرغ فروشی
  • مرگ موبایل‌ قاپ فراری با شلیک پلیس
  • دستگیری زورگیر موتورسوار با شلیک تیر + فیلم
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • تازه داماد ۲۰ ساله‌ای که بعد از تیرخلاص جیش‌الظلم زنده ماند