Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا مومنی مقدم در گفتگو با خبرنگار مهر درباره سال پرترافیک والیبال و تداخل بازی‌های آسیایی و قهرمانی جهان گفت: معقول است که ۲ تیم ملی تشکیل شود تا هم پشتوانه سازی برای تیم بزرگسال شکل گیرد چرا که ممکن است آسیب دیدگی و مصدومیت در هر پستی برای بازیکنان پیش آید. پس نباید دست سرمربی بزرگسال خالی باشد.

کارشناس والیبال ادامه داد: بازیکنان با کیفیتی داریم که می‌توانند در تیم ملی بازی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همه پست‌ها می‌توانیم ۲ تیم ملی در راستای هم برنامه ریزی کنیم. این تصمیم به سیاست فدراسیون برمی‌گردد که دو تیم ملی قدرتمند داشته باشیم. نمی‌توان هر دو تیم را زیر نظر مدیریت یک کادرفنی قرار داد. قطعا فدراسیون برای استفاده از ظرفیت مربیان داخلی برنامه دارد.

وی در پاسخ به این سوال که اولویت تیم اصلی باید کدام رویداد باشد؟ گفت: مسابقات قهرمانی جهان در رنکینگ جهانی تاثیر گذار است و مدال بازی های آسیایی نیز برای ارتقا کاروان ایران در جدول مدالی برای کمیته ملی المپیک مهم است. در مسابقات قهرمانی جهان برای ارتقا جایگاه کار سختی در پیش داریم ولی دور از دسترس نیست. تداخل بازی‌های آسیایی و قهرمانی جهان نیز کار را به مراتب سخت‌تر کرده است. باید پیش بینی همه چیز را داشته باشیم.

مومنی مقدم در پاسخ به این سوال که با توجه به همه شرایط کدام مسابقه باید الویت اصلی تیم بزرگسال باشد؟ گفت: با توجه به اینکه والیبال ایرانی جهانی شده است، رقابت‌های جهانی مهم‌تر است و سطح کیفی بازی‌های آسیایی پایین‌تر است اما مدالش برای کشور حائز اهمیت می باشد. مطمئنا فدراسیون به خوبی به این شرایط واقف است و بهترین تصمیم را می گیرد.

کارشناس والیبال درباره ترسیم گام دوم آرمان‌های فدراسیون نیز گفت: هر مدیر، ورزشکار و مربی یک سری اهداف برای خود ترسیم می‌کند، فدراسیون والیبال نیز از این قاعده مستثنی نیست. چهار سال گذشته نیز این آرمان‌ها ترسیم شد ولی عدم ثبات مدیریت در راس فدراسیون منجر به عدم تحقق آرمان‌ها شد. امیدوارم با ثباتی مدیریتی که در فدراسیون به وجود آمده است به آرمان‌ها نزدیک شویم. برخی از آرمان‌ها دور از دسترس و غیر قابل امکان است اما در ورزش چیز غیر ممکنی وجود ندارد و می‌توانیم به آنها نزدیک شویم. مهم تلاش و حرکت رو به جلو است. اگر ثبات مدیریت و امکانات سخت افزار و نرم افزار وجود داشته باشد می‌توانیم به اهداف و آرمان‌های ترسیم شده نزدیک شویم.

کد خبر 5357771 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم ملی والیبال ایران والیبال فدراسیون والیبال تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس تیم ملی فوتبال ایران کشتی آزاد تیم فوتبال نساجی مازندران کشتی فرنگی مسابقات قهرمانی جهان فرهاد مجیدی سردار آزمون تکواندو تیم ملی فوتسال ایران فدراسیون فوتبال بازی های آسیایی قهرمانی جهان آرمان ها تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۱۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا نکونام فصل بعد هم سرمربی استقلال خواهد بود؟

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، فرشید سمیعی یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال پیش‌تر گفته بود جواد نکونام با استقلال قرارداد سه ساله دارد و در صورت تغییر و تحولات مدیریتی هم در این تیم خواهد ماند.

بیشتر بخوانید: سیدصالحی: سرمربی استقلال کار بزرگی کرد

بر اساس خبرهای رسیده از ساختمان سعادت آباد گروه مدیریتی جدید بسیار علاقمند است به همکاری با جواد نکونام ادامه دهند و در فصل بعدی برای موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا برنامه ریزی کنند و این در مصاحبه‌های علی عسگری مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس مشهود بود.

از سویی جواد نکونام هم رابطه خوبی با گروه مدیریتی جدید دارد. به‌طوری‌که پیش از بازی با تراکتور به کانال رسمی باشگاه استقلال گفت: « واگذاری استقلال اتفاق بزرگی بود و همه این واگذاری را به فال نیک می‌گیریم. جا دارد همین جا از آقای علی عسکری، مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس، همکاران ایشان و همینطور سردار شهریاری تشکر ویژه کنیم. تنها چند روز بعد از حضور رسمی‌شان در استقلال، قدم مهمی برداشتند و بخشی از طلب بازیکنان را واریز کردند. با حضور آنها به آینده استقلال امیدوار هستیم. به طور قطع همه چیز منظم‌تر خواهد بود و شک نداریم زیرساخت‌ها هم درست می‌شود. استقلال یک سرمایه بزرگ است و خدا را شکر دیدگاه مالکان جدید هم مثبت بوده و می‌تواند باشگاه را متحول کند. هواداران هم حمایت کنند. به طور قطع اتفاقات خوبی در راه خواهد بود.»

صرف نظر از نتایج استقلال در هفته‌های باقی مانده تماشاگران تیم استقلال هم خواهان ادامه همکاری تیم با جواد نکونام هستند چرا که این مربی با همه تنگناها در استقلال از آبی‌پوشان یک تیم مدعی ساخته است که شانس اول قهرمانی در لیگ برتر به حساب می آید.

جواد نکونام در استقلال ماندنی است و این محتمل‌ترین اتفاق ممکن در استقلالی است که می تواند برای آینده خود برنامه‌ریزی بهتری داشته باشد. در فصل جدید استراتژی باشگاه به طور حتم از چهاردهمی در لیگ برتر به موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا ارتقاء پیدا خواهد کرد.

منبع: فرارو

انتهای پیام/

کد خبر: 1229195 برچسب‌ها استقلال تهران

دیگر خبرها

  • آیا نکونام فصل بعد هم سرمربی استقلال خواهد بود؟
  • ویدئو/ واکنش رئیس فدراسیون والیبال به غیبت موسوی و غفور در تیم ملی
  • رئیس فدراسیون والیبال: موفقیت با ایران برای پائز مهم است/ منافع ملی بالاتر از منافع شخصی است
  • پدیده والیبال ایران سوژه پست جدید فدراسیون جهانی
  • جدیدترین پیام رئیس برای انصرافی‌های تیم ملی
  • یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد
  • میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های آسیا قطعی شد
  •  میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های مردان آسیا قطعی شد
  • رسمی: میزبانی جام باشگاه‌های آسیا به ایران رسید
  • رئیس اینجاست: در شهر مدعی اول میزبانی بزرگ