Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@22:50:43 GMT

شرط عزت ایرانی ماندن بر سر آرمان‌ها است

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۵۱۹۵۷

شرط عزت ایرانی ماندن بر سر آرمان‌ها است

ایسنا/فارس رئیس سازمان بسیج رسانه استان فارس با بیان اینکه شرط عزت و سربلندی ایرانیان، ماندن بر سر آرمان‌های انقلاب است، بر لزوم حفظ هوشیاری در مقابل کسانیکه به دنبال ایجاد تفرقه بین مردم و بسیج هستند، تاکید کرد.

هادی رضایی شامگاه دوشنبه اول آذر در همایش پرچم داران دفاع از انقلاب اسلامی که به مناسبت هفته بسیج در شهرداری مرودشت و با حضور مسئولان آن شهرستان برگزار شد، ضمن تبریک این ایام، گفت: فلسفه پیروزی انقلاب اسلامی توسط امام راحل عظیم الشان انقلاب، ایمان قلبی وی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضایی با بیان اینکه امام نه عصای موسی داشت نه ید بیضا، خاطرنشان کرد: معجزه اصلی امام ارتباط قلبی با خدا و ایمان و یقین وی بود لذا امروزه ما باید دنباله رو آرمان‌های شهدا باشیم.

رئیس سازمان بسیج رسانه فارس گفت: ایجاد انقلاب سخت ولی حفظ آن سخت تر است، لذا امروز در شرایط حساس کنونی جامعه که دشمنان نظام به دنبال ضربه زدن به انقلاب هستند، پیشکسوتان نباید اجازه دهند که آرمان‌های امام راحل به دست فراموشی سپرده شود.

رضایی با بیان اینکه امروز عده‌ای به دنبال آن هستند که امام کوخ نشینان را کاخ نشین معرفی کنند، ادامه داد: عده‌ای تلاش می‌کنند که با انحراف در جامعه و به اسم بسیج و اسلام، مردم را از این شجره طیبه و نهاد مقدس دور کنند.

او خاطرنشان کرد: آنان که امروز به دنبال انحراف در مکتب بسیج هستند، همان کسانی‌اند که به اسم انقلاب به نان و نوایی رسیده‌اند، در حالی‌که شرط عزت و سربلندی این است که بر سر شعارهای روز اول بمانیم، مبادا خود را از مکتب بسیج وامام جدا کنیم.

رئیس سازمان بسیج رسانه فارس گفت: این روزها حال دل مردم به سبب شرایط اقتصادی و معیشتی خوب نیست و مردم از دولت و مجلس انقلابی انتظار دارند که در حل مشکلات مردم تسریع کنند.

رضایی گفت: امروز راه برای دولت انقلابی باز شده است ولی بدنه دولت همان مدیران دولت سابق است که در این زمینه دولت انقلابی باید ضمن استفاده از جوانان تحصیلکرده و نخبه در زمینه تغییرات موجود، سرعت لازم را بکار گیرد.

او از مردم تقاضا داشت که اختلاف سلیقه‌ها را کنار گذاشته و دست در دست یکدیگر در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح که به دنبال ایجاد تفرقه افکنی میان مردم و مکتب بسیج و نظام است، ایستادگی کرده و اجازه عرض اندام به آنان ندهند.

همچنین در ادامه این همایش، نماینده مردم شهرستان‌های مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد در مجلس شورای اسلامی در به ایراد مطالبی پیرامون گرامیداشت هفته بسیج و بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان و ایثارگران پرداخت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: هفته بسیج هادی رضایی سازمان بسیج رسانه فارس مجلس شورای اسلامی استانی سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۱۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده نیروی دریایی ارتش: از نخبگانی که در قطب جنوب حضور پیدا کنند، حمایت می کنیم /دولت به دنبال حضور دائمی در قطب جنوب است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امیردریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به پیشرفت شگرف نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: در ۴۵ سال بعد از انقلاب اسلامی که کشور در همه ابعاد در شرایط تحریمی و توطئه دشمنان قرار داشته است، انقلاب اسلامی در نقطه شروع خود حتی سیم‌خواردار هم نداشت.

وی در گفتگویی که با خبرگزاری دانشجو داشته، افزود : اما انقلاب از داشته‌های خود که مردم و جوانان نخبه بود بهره برد و امروز نه تنها در منطقه خاورمیانه، بلکه در جهان حرف اول را می‌زند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: هدف اصلی ایجاد پایگاه در قطب جنوب مطالعات علمی است، یعنی جامعه علمی و نخبگانی کشور در آن حضور پیدا خواهند کرد، در همه کشورهای دنیا که پایگاه در قطب جنوب دارند ارتش‌ها صرفاً پشتیبان کننده است.

امیردریادار ایرانی تاکید کرد: ما آمادگی کامل برای پشتیبانی نخبگان و بخش‌های علمی کشور برای حضور در قطب جنوب را داریم، بر این اساس دولت در حال آماده سازی برای حضور دائمی در قطب جنوب است.

27211

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899837

دیگر خبرها

  • ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: از نخبگانی که در قطب جنوب حضور پیدا کنند، حمایت می کنیم /دولت به دنبال حضور دائمی در قطب جنوب است
  • حمله به اسرائیل عظمت ایران را نشان داد
  • معطل‌ماندن مردم خارگ در اسکله‌های دریایی قابل قبول نیست
  • یادواره سردار شهید سیدمعروف ایرانی در صومعه سرا
  • در نشر و انتقال آرمان‌های انقلاب دچار ضعف هستیم
  • برخی به دنبال فراموش شدن امام خمینی(ره) هستند
  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟