Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، حامد شهرکی رییس اداره حفاظت محیط زیست زهک گفت: با توجه به احتمال شیوع بیماری فوق حاد آنفولاانزای پرندگان به منظور اقدامات پیشگیرانه با همکاری کارشناسان شبکه دامپزشکی شهرستان زهک زیستگاه‌های آبی سطح شهرستان به صورت مشترک مورد پایش قرار گرفت.

شهرکی افزود: در این پایش مشترک هیچ مورد مشکوکی از بیماری آنفولاانزای فوق حاد پرندگان مشاهده نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان زهک تصریح کرد: با توجه به شروع مهاجرت پرندگان مهاجر آبزی و کنار آبزی، موضوع با حساسیت ویژه‌ای در دستور کار این اداره قرار گرفته است و تا پایان دوره مهاجرت، پایش زیستگاه‌ها و تالاب‌ها در دستور کار این اداره به طور مستمر قرار دارد.

شهرکی گفت: در پایان پایش از دهیاران و جوامع محلی حوزه شهرستان درخواست شد هر گونه تلفات و مرگ و میر بین پرندگان را به اداره حفاظت محیط زیست و اداره دامپزشکی شهرستان اطلاع بدهند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محیط زیست آنفولانزای پرندگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۱۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری صیادان غیر مجاز ماهی در باغملک

سید سعید موسوی رئیس اداره حفاظت محیط زیست باغملک گفت: طی گشت و کنترل یگان حفاظت اداره محیط زیست باغملک در رودخانه سد جره به دو نفر صیاد غیر مجاز ماهی برخورد نموده که برخلاف قوانین شکار و صید و در فصل ممنوعه اقدام به صید ماهی نموده که متخلفین دستگیر و ماهی‌های صید شده و ادوات صید از متخلفین کشف و ضبط گردید. 

او می‌گوید: با توجه به فصل تکثیر و تخم ریزی ماهیان و سایر آبزیان در زیستگاه طبیعی هرگونه صید غیرمجاز با استفاده از تور یا قلاب ماهیگیری و ... ممنوع است و یگان این اداره به صورت شبانه روزی در حفظ و حراست از این ذخایر الهی بدون خستگی در تلاش هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • رفع تصرف اراضی ملی در گشت رودخان
  • رهایی پرندگان کمیاب زینتی از دست قاچاقچیان در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • کشف محموله پرندگان کمیاب و میمون از قاچاق در مرز بلوچستان
  • دستگیری صیادان غیر مجاز ماهی در باغملک
  • افتتاح خانه محیط زیست دماوند همزمان با هفته زمین پاک 
  • دستگیری شکارچیان کبک وحشی و تیهو در پلدختر
  • میزبانی تالاب قره گُل بوکان از پرندگان مهاجر و بومی
  • هنرمند سیستان و بلوچستانی جایزه جشنواره ملی دانش سنتی محیط زیست را از آن خود کرد
  • پیش بینی آبگرفتگی گسترده معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها در سیستان و بلوچستان
  • تحقق ۱۰۰ درصدی اهداف سال ۱۴۰۲ راه و شهرسازی شمال سیستان و بلوچستان در ساخت بزرگراه