Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، خلیل بهروزی‌فر، نماینده مردم شهرستان‌های فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی گفت: پل ورودی شهر فومن یک پروژه ملی است که حدود ۱۷ سال به دلیل تعلل و غفلت دولت‌ها غیرفعال مانده است.

او با بیان اینکه این پل مسیر ورودی ماسوله، دومین شهر توریستی دنیا است، افزود: برای فعال‌سازی و پیگیری این پروژه ۳ جلسه با وزیر جدید داشته ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس اظهار داشت: ۴ پل بین روستایی در منطقه داریم که هر کدام آن‌ها مشکلاتی دارد.

بهروزی‌فر با بیان اینکه یکی از آن‌ها مربوط به منطقه توریستی قلعه رودخان است، ادامه داد: این پل‌ها در جریان سیل سال ۹۷ تخریب شده و پیشرفت بازسازی آن‌ها بسیار پایین است.

او تأکید کرد: مردم روستا‌های دو طرف پل به دلیل سختی رفت و آمد تحت فشار قرار دارند که در حال پیگیری برای حل مشکل آن هستیم.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به مشکلات شهرستان شفت گفت: در منطقه شفت نیز ۲ پل وجود دارد که با پیگیری‌های انجام شده روند بازسازی آن فعال شده و با کمی اعتبار بیشتر به پایان می‌رسد.

بهروزی فر همچنین همچنین با اشاره به زهکشی فاضلاب در شفت افزود: متأسفانه تا پیش از این، فاضلاب رودخانه‌ها و شهری به یک سمت شهر منتقل می‌شد که با اعتباری که دریافت کردیم، شهرداری شفت توانست با لوله گذاری، این مشکل را برطرف کند.

او تصریح کرد: منطقه‌ای در این شهرستان است که گلاب گیری از چند سال پیش در آن آغاز شده و توسعه خوبی یافته است.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تخریب پل نماینده مجلس پروژه ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۲۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده ویژه رئیس‌ جمهور : نقش حمایتی از مردم افغانستان را دنبال می‌کنیم

 نماینده ویژه رئیس‌جمهور ایران در امور افغانستان در گفت‌وگویی به تبیین آخرین وضعیت روابط تهران- کابل پرداخت.
 
به گزارش ایسنا؛ حسن کاظمی قمی در خصوص توجه خاص افغان‌ها به چابهار گفت: سیاست ما این بوده حوزه مکران و چابهار توسعه پیدا کند و برنامه‌های توسعه‌ای را دنبال می‌کنیم.
 
وی در ادامه گفت: از جمله اقداماتی که در منطقه چابهار و مکران صورت می‌گیرد مسئله احداث فرودگاه بزرگ بین‌المللی است. ما به دنبال جذب سرمایه‌گذار خارجی در منطقه چابهار هستیم.
 
کاظمی قمی در  گفت‌وگو با ایراف در خصوص حق‌آبه ایران و رویکرد نمایندگی ایران در مورد واکنش‌های دولت سرپرست افغانستان در این موضوع اشاره کرد: آنچه دارالحکومه انجام می‌دهد، برآمده از تصمیمی است که در دارالخلافه در قندهار گرفته می‌شود. رهبری طالبان اعلام کرد در چارچوب معاهده ۱۳۵۱ باید حق آب مردم ایران را بدهند و حکم حکومتی داد.
 
وی در پاسخ به سوالی در مورد روش برخورد ایران با طالبان تصریح کرد: در دوران حکمرانان جدید در افغانستان از مسیر اقدامات دیپلماتیک و سایر اقدامات حرکت می‌کنیم. جمهوری اسلامی ایران نقش حمایتی از مردم افغانستان را دنبال می‌کند.
 
نماینده ویژه رئیس‌جمهور در خصوص خط راه‌آهن چابهار به افغانستان گفت: مسیر کریدور ترانزیت ایران-افغانستان، چین را به آب‌های آزاد و قاره اروپا و آفریقا وصل می‌کند. در چارچوب طرح یک راه یک کمربند، الان چینی‌ها دنبال می‌کنند، کریدور ایران-افغانستان مفهوم دارد.
 
وی اشاره کرد: احتمالاً نشست‌های سه جانبه‌ای را میان ایران-افغانستان-چین برگزار خواهیم کرد. کشورهای دیگر منطقه هم از این کریدور استقبال کرده‌اند. ثبات و امنیت منطقه در گرو ثبات و امنیت افغانستان است.
 
کاظمی قمی در پایان گفت: افغانستان مسیر دستیابی‌اش به آب‌های آزاد از ایران کوتاه‌ترین و امن‌ترین حتی اقتصادی‌ترین است. با توجه به شرایطی که امروز به ویژه با بحران اوکراین بوجود آمده، مسئله کریدورهای ترانزیت منطقه‌ای معنای جدی‌تری به خودش گرفته است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • از ساماندهی بازار آهن شادآباد تا تسریع پیگیری طرح شن‌چاله‌ها
  • برگزاری آیین بهره‌برداری از پروژه تعریض و ایمن‌سازی بزرگراه آزادگان
  • تسرسع ساماندهی بازار آهن شادآباد و پیگیری طرح شن‌چاله‌ها در کمیسیون ماده پنج
  • ساماندهی بازار آهن شادآباد و پیگیری طرح شن‌چاله‌ها در کمیسیون ماده پنج تسریع می‌شود
  • نماینده ویژه رئیس‌ جمهور : نقش حمایتی از مردم افغانستان را دنبال می‌کنیم
  • برگزاری میزخدمت و بررسی مشکلات بخش گل تپه با حضور نماینده مردم شهرستان‌های کبودراهنگ
  • رفع تصرف ۱۰۰۰ متر از اراضی ملی منطقه گشت رودخان فومن
  • رفع تصرف اراضی ملی در گشت رودخان
  • صادرات خدمات فنی و مهندسی با هدف خنثی‌سازی تحریم‌ها افزایش یافت
  • برخورد با ساخت و ساز غیر مجاز در غرب تهران