Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، جهانگیر رستمزاد،معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام از راه اندازی بازارچه و مراکز عرضه میوه و تره بار زیر قیمت بازار در شهر ایلام خبر داد و اظهار داشت: این بازارچه با هدف کاهش قیمت میوه و تره بار محصولات خود را با ۲۵ درصد زیر قیمت بازار عرضه می‌کند.

او هدف از تشکیل این بازارچه را تعدیل قیمت ها، کمک به وضعیت اقتصادی مردم و همچنین عرضه میوه مناسب و با کیفیت با قیمت کمتر برشمرد و گفت: در صورت استقبال مردم و اعلام رضایت آن‌ها شعبه‌های بعدی نیز در مناطق دیگر حاشیه‌ای راه اندازی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام یادآور شد: شهرداری متولی اجرای این طرح است و باید تلاش کند با نظارت دقیق و مستمر نسبت به تامین و عرضه میوه با کیفیت با قیمت ۲۵ درصد زیر قیمت مصوب بازار اقدام کند.

او همچنین از بازرسان صمت و تعزیرات حکومتی استان نیز خواست تا بر بازار همچنان نظارت کنند و اجازه ندهند متخلفین موجب افزایش قیمت و احجاف در حق مردم شوند.

رستمزاد اضافه کرد: بدون شک در صورت موفقیت در اجرای این طرح سعی می‌شود گوشت و مرغ نیز عرضه شود و نظیر این بازارچه‌ها در شهرستان‌ها نیز راه اندازی شود.

انتهای پیام / غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: میوه و تره بار راه اندازی تعدیل قیمت نظارت و بازرسی راه اندازی عرضه میوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۲۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی صنایع پایین‌دستی پتروشیمی ایلام بهترین فرصت برای توسعه استان ایلام

به گزارش خبرگزاری جام جم آنلاین ؛ داود جعفری‌فر در آیین معارفه به عنوان مدیرعامل  پتروشیمی ایلام  با تقدیر‌ از زحمات و خدمات تمام مدیران عامل پتروشیمی ایلام گفت: یک و نیم میلیارد دلار در پتروشیمی ایلام سرمایه‌گذاری شده است.

وی افزود: عینیت بخشیدن به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها اولویت مجتمع بزرگ پتروشیمی ایلام خواهد بود.


جعفری فر با تمجید از نگاه ویژه مدیران عامل هلدینگ خلیج فارس و پترول به استان ایلام خاطرنشان کرد:اگر مشکلات ایلام قرار است حل شود اکنون بهترین زمان است.


وی ادامه داد: به قابلیت‌های فرزندان استان ایلام آگاه هستم و حداکثر بهره‌برداری از ظرفیت نیروهای بومی پتروشمیی ایلام صورت خواهد پذیرفت.

مدیرعامل پتروشیمی ایلام تاکید کرد :با همراهی مسئولان و جامعه نخبگانی استان باید به صورت ریشه‌ای مشکل خوراک پتروشیمی ایلام حل شود.


وی افزود:راه‌اندازی صنایع پایین‌دستی پتروشیمی ایلام بهترین فرصت برای توسعه استان و اشتغال‌زایی است.


جعفری فر نظم، اخلاق در‌ کار، توانمندسازی و مشارکت حداکثری در اموربدون ذهنیت قبلی را مهم‌ترین راهبرد خود در شرکت پتروشیمی ایلام عنوان کرد و ادامه داد: با همدلی و استفاده حداکثری از توان همکاران، جایگاه بسیار بالاتری در صنعت کشور برای این مجتمع عظیم پتروشیمی در دسترس است.

آیین معارفه هفتمین مدیرعامل پتروشیمی ایلام با حضور علیرضانژاد قائم مقام مدیرعامل پترول و مدیران استان و شهرستان چواردر سالن جلسات مجتمع پتروشیمی برگزار شد.

دیگر خبرها

  • جریمه ۲۵ میلیارد ریالی برای عرضه خارج از شبکه آرد
  • بهره‌برداری از ۴ بازار میوه در اصفهان تا پایان تابستان ۱۴۰۳
  • راه‌اندازی صنایع پایین‌دستی پتروشیمی ایلام بهترین فرصت برای توسعه استان ایلام
  • دستگاه‌ها در راه‌اندازی مرکز ترک اعتیاد با شهرداری ایلام همکاری کنند
  • اجرای ۱۰۰ درصدی مصوبه الگوی کشت تنها راهکار تنظیم بازار میوه و صیفی
  • مرکز نگهداری معتادان متجاهر از نیازهای اساسی استان ایلام است
  • افتتاح ۴۰ بازار جدید میوه و تره‌بار تا پایان سال
  • سبزیجات در مدار گرانی+جدول
  • قیمت تخم مرغ در میادین تره‌بار
  • میوه‌های نوبرانه ارزان می‌شوند؟