Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی فرخزاد معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، با اشاره به رتبه نخست قزوین در کاهش تلفات جاده‌ای، گفت: در شش سال گذشته به‌صورت پیاپی تلفات سوانح جاده‌ای در قزوین کاهش داشته و این اتفاقی نیست، بلکه نتیجهٔ زحمات و تلاش‌های شبانه روزی پلیس راهور ناجا، نیروهای امدادرسان و خدمت‌رسان از جمله راهداری، هلال احمر و فوریت‌های پزشکی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: زمانی ارزش این موفقیت را بیش از پیش درک می‌کنیم که بدانیم در حالی چنین نتیجه‌ای حاصل شده که دستگاه‌های خدمت‌رسان و مرتبط با این امر با کمبود نیرو، کمبود تجهیزات مورد نیاز و ماشین آلات روبرو هستند و لذا در این زمینه باید حمایت‌های بیشتری صورت بگیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین ادامه داد: همه باید از پلیس راهور و عوامل امدادی که با عشق و انگیزه در مسیر خدمت به هم‌نوعان تلاش کردند تا شاهد کاهش محسوس تلفات و سوانج در جاده‌های قزوین باشیم تشکر و قدردانی کنیم، چرا که این موفقیت بزرگی است و مطئنیم که این خدمت صادقانه پاداش اخروی خداوند را هم در پی دارد.

فرخزاد در پایان با اشاره به اینکه پیش بینی می‌شود در سال جاری بارندگی‌های فراوانی داشته باشیم، عنوان کرد: کنترل حوادث و ساماندهی ترافیک و عبور و مرور در روزهای زمستانی و به‌ویژه روزهای پربارش در مسیرهای ارتباطی کار سخت و دشواری است، لذا علاوه بر همراهی و همکاری مردم باید تلاش و برنامه‌ریزی جدی و هماهنگی میان پلیس راه و دستگاه‌های امدادی وجود داشته باشد و در این خصوص تدابیر لازم اندیشیده شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قزوین سوانح جاده ای تلفات تصادفات علی فرخزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۲۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رنجش اهالی شهرک آ. اس. پ شهریار از کمبود امکانات رفاهی

به گفته شهروند خبرنگار ما تعدادی از شهروندانی که از سال ۱۳۹۳ تا کنون در شهرک آ. اس. پ واقع در جاده شهریار - ملارد از سال ۱۳۹۳ سکونت دارند منازل مسکونی این شهرک فاقد سند مالکیت است و بعد از ۱۱ سال همچنان پایان کاری برای آن دریافت نشده است علاوه بر این فاز دوم و دیگر فاز‌های این شهرک تکمیل نشده است.

همچنین این شهرک فاقد امکانات رفاهی از قبیل کمبود مدارس، مکان مذهبی و فرهنگی، فضای ورزشی، امنیت کافی، محیط درمانی و بهداشتی و نانوایی، مشکلات مخابراتی، آب، برق، است.

همچینن در فضای سبز، خیابان و زیر ساختمان شاهد فرونشست‌های خطرناک هستیم.

شهروند خبرنگار ما از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

منبع: شهروند خبرنگار - تهران

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • رنجش اهالی شهرک آ. اس. پ شهریار از کمبود امکانات رفاهی
  • کمبود کلانتری در تهران/ کلانتری‌ها دیجیتال می‌شوند
  • وقوع سرقت در سیستان و بلوچستان ۱۸ درصد کاهش یافت
  • ایمن سازی ۱۴۰کیلومتر از حاشیه راه های مازندران
  • نرخ بیکاری در قزوین به ۴.۷ درصد کاهش یافت
  • اجرای ایمن سازی و اصلاح شیب شیروانی ۱۴۰ کیلومتر از حاشیه راه‌های مازندران
  • کاهش تلفات تصادفات رانندگی با واردات خودرو
  • کاهش ۵۰ درصدی تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در ابتدای امسال
  • مشکلات ۴۱۲ نقطه حادثه خیز پرتصادف مرتفع شد/ پیش‌بینی ۴ میلیون زائر برای اربعین امسال
  • تلاش ها برای بهبود ایمنی جاده ها کارساز است