Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، صفا حبیبی فر بخشدار دیشموک خواستار افزایش سرانه آرد سهمیه‌ای نانوایی‌های دیشموک توسط اداره آرد و غله استان کهگیلویه و بویراحمد شد.

او با اشاره به تعطیلی‌های مکرر نانوایی‌های شهر دیشموک گفت: شش نانوایی در سطح شهر دیشموک فعالند که تعدادی از این نانوائی‌ها به علت کمبود سهیمه آرد در هر هفته تعطیل می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حبیبی فر افزود: با پیگیری‌های انجام شده آرد برای نانوایی‌ها حمل و مشکل پخت نان به صورت موقت برطرف شده است.

او ادامه داد: سهمیه فعلی آرد تحویلی به بخش دیشموک براساس سرانه جمعیتی سال ۱۳۹۵ که ۵ هزار و ۷۹۰ تن بوده و این در حالی است که جمعیت فعلی این شهر هم اکنون ۷ هزار و ۹۰۰ تن است و این مقدار سهمیه جوابگوی نیاز مردم ساکن شهر دیشموک نیست.

بخشدار دیشموک افزود: علاوه برافزایش جمعیت شهر دیشموک تعدادی از دانش آموزان روستا‌های همجوار و فرهنگیان غیر بومی هم ساکن دیشموک هستند که مصرف آرد را در این شهر افزایش داده است.

او خواستار افزایش سرانه آرد برای این مردم این بخش از سوی اداره غله استان شد گفت: مسئولان ادارات صمت و تعزیرات حکومتی با نانوایی‌های متخلف که اقدام به فروش آرد سهمیه‌ای و تعطیلی زودهنگام می‌کنند برخورد کنند.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد آرد یارانه ای نانوایی ها شهر دیشموک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۲۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش کتابخانه‌های سیار، نیاز استان ایلام

ایسنا/ایلام مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان ایلام گفت: با وجود نیاز استان در مناطق روستایی و عشایری به کتابخانه سیار، ما فعلأ فقط یک کتابخانه سیار در استان داریم.

«سمیه حیدری» با حضور در ایسنا در این خصوص اظهار کرد: ما در استان کتابخانه سیار نداشتیم و یکی از ضروری‌ترین کارهای راه‌اندازی کتابخانه سیار بود، با مسئولان سپاه امیرالمومنین (ع) استان هماهنگی شد و یک خودرو متناسب در اختیار اداره کل کتابخانه‌های استان قرار گرفت.
وی خاطرنشان کرد: برای تجهیز این کتابخانه سیار ۲۰۰ میلیون تومان هزینه شده است و ۷ روستا در شهرستان ایلام را در ۵ روز هفته، پوشش می‌دهد.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان ایلام افزود: با توجه به تعدد روستاهای استان و دسترسی نداشتن کتاب دوستان به‌خصوص دانش‌آموزان، افزایش تعداد کتابخانه ‌های سیار استان ضروری است.
حیدری گفت: تعداد زیادی روستا در شهرستان سیروان وجود دارد که نیازمند کتابخانه سیار هستند اما امکانات نداریم.
وی ابراز امیدواری کرد: رایزنی‌ها با مسئولان کشوری و استانی برای افزایش کتابخانه‌های سیار استان ادامه دارد.
انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • سرانه فضاهای آموزشی هرمزگان افزایش می‌یابد
  • سرانه فضاهای آموزشی هرمزگان افزایش می‌یابد+فیلم
  • توزیع کنسرو انفجاری بین مردم گرسنه غزه! +عکس
  • صادرات مرغ گرم افزایش می‌یابد
  • افزایش کتابخانه‌های سیار، نیاز استان ایلام
  • بودجه فعلی ساری جوابگوی جمعیت شناور آن نیست
  • توزیع مهربانی در نانوایی | ببینید
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها در یزد
  • تولید مازاد بر نیاز مرغ در استان قزوین
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها