Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@14:14:10 GMT

جمعیت در آزادی؛ تیم ملی در شیرودی(عکس)

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۵۳۱۷۶

در اوایل دهه 60تیم های کمتری برای بازی تدارکاتی با ایران به تهران سفر می کردند، به همین دلیل استقبال از نبردهای برون مرزی همیشه با اشتیاق طرفداران همراه بود.

به گزارش"ورزش سه "، ایران در سال 63 و برای آماده سازی در راه جام ملتهای آسیا 1984سنگاپور در روز دوم آذر سال 63 میزبان باشگاه بوتف بلغارستان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم راه یافته به مرحله نهایی جام ملتهای آسیای مرحوم محمود یاوری به ناصر ابراهیمی سپرده شده بود و ایران قبل از رفتن به سنگاپور در ورزشگاه شهید شیرودی میزبان باشگاه بوتف بلغارستان بود. 


جراید هفتگی آن روزها در اول هفته میزبان ورزشگاه را آزادی اعلام کرده بودند و خیل جمعیت به این ورزشگاه برای دیدن بازی رفته بودند که با در های بسته روبرو شدند، خبر رسید به دلیل برگزاری مراسم روز بسیج نبرد دو تیم به ورزشگاه شهید شیرودی انتقال پیدا کرده است. خیلی از کسانی که به آزادی رفته بودند قید دیدن بازی را زدند و خیلی ها راه ورزشگاه پیر شهر را گرفتند تا به دیدار دو تیم برسند. ورزشگاه مملو از جمعیت شده بود و یگان ویژه از دروازه دولت و سر هفتم تیر جلوی عبور مردم به طرف ورزشگاه را گرفت تا اتفاق ناخوشایندی در این دیدار تدارکاتی روی ندهد. نبردی که با تک گل شاهرخ بیانی به نفع یاران ناصر ابراهیمی به پایان رسید و ایران با کلی امید عازم سنگاپور شد . تیم ملی در جام ملتهای آسیا 1984 به عنوان تیم اول از گروه خود صعود کرد و در نیمه نهایی رقیب عربستان شد. نبردی که با گل شاهرخ بیانی و گل به خودی لحظات پایانی شاهین بیانی به وقت های اضافه و ضربات پنالتی کشیده شد تا  باخت تلخ به عربستان در نیمه نهایی جلوی فتح چهارم ایران در جام ملتهای آسیا را از تیم دوست داشتنی آن سالهای ایران بگیرد. جامی که بعد از آن شکست همچنان برای ایران دست نیافتنی است و  چهار دهه است ایران به آن نرسیده  است و افتخارات کسب شده آن در تاریخ  به نسل های قدیمی برمی گردد.

 

تیم ملی ایران برگی از تاریخ

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی ایران برگی از تاریخ جام ملتهای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۳۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام هلی کوپتر عراقی توسط شهید شیرودی

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 19 شهید علی اکبر شیرودی یکی از برترین خلبان‌های تاریخ دفاع مقدس است. تصاویری از لحظات تعقیب هلی کوپتر عراقی توسط هلی کوپتر کبرای شهید شیرودی و هدف قرار دادن این هلی کوپتر را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • شرط برگزاری پیکان - استقلال در ورزشگاه آزادی
  • عکس| اتفاق ویژه در ورزشگاه آزادی؛ جایگاه خاطره انگیز باز شد
  • طارمی پرتغالی، فرعون فروشی و اولین شوک به استقلال!
  • (عکس) برای اولین بار این جایگاه ورزشگاه آزادی برای پرسپولیس باز شد!
  • عکس| برای اولین بار جایگاه غربی آزادی برای پرسپولیس باز شد!
  • اتفاق ویژه: جایگاه غربی آزادی برای پرسپولیس باز شد
  • بازسازی ورزشگاه آزادی به کجا رسید؟
  • جام ملتهای فوتسال آسیا | ازبکستان سوم شد
  • انهدام هلی کوپتر عراقی توسط شهید شیرودی
  • ۸ اردیبهشت ، سالروز عروج خلبان تیز پرواز آسمان ایران