Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، محمدرضا اسکندری سه‌شنبه اظهار داشت: پس از اعلام فروش ساختمان سازمان منطقه آزاد اروند از سوی دبیر شواری عالی مناطق آزاد، نهادها و سرمایه گذارانی برای خرید این ساختمان ابراز تمایل کردند که در سفر رییس دانشگاه آزاد اسلامی توافق اولیه‌ نیز حاصل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: با ایجاد یک مرکز جامع دانشگاهی، خصوصا دانشکده‌های بین المللی در این ساختمان و جذب دانشجویان خارجی، این منطقه ظرفیت تبدیل شدن به قطب علمی در بین مناطق آزاد را خواهد داشت و بی‌تردید از عواید آن زیرساخت‌های عمرانی و فرهنگی منطقه نیز رشد چشم‌گیری خواهند داشت.

اسکندری بیان کرد: همجواری اروند با کشورهای همسایه خصوصا عراق، از جمله ظرفیت‌های قابل توجه این منطقه است که می‌تواند دانشجویان بسیاری را جذب شهرستان‌های آبادان و خرمشهر کند و به دنبال آن مبحث گردشگری به ویژه گردشگری سلامت را بیش از پیش شکوفا و توسعه اقتصادی را به دنبال داشته باشد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند با اشاره به  تصمیم دولت سیزدهم مبنی بر واگذاری املاک دولتی، گفت: به وزارت امور اقتصادی و دارایی اجازه داده شده تا سقف ۱۷۶ هزار میلیارد ریال از اموال و دارایی‌های منقول و غیرمنقول و حقوق مالی مازاد دولت جمهوری اسلامی ایران به استثنای انفال و موارد مندرج در اصل هشتاد و سوم (۸۳) قانون اساسی را بدون رعایت تشریفات مربوط به تصویب هیات وزیران با رعایت قوانین و مقررات از طریق حراج عمومی در بورس املاک و مسکن و یا از طریق مزایده عمومی به فروش برساند.

به گزارش ایرنا سعید محمد مشاور رییس جمهوری و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه کشور مهرماه سال جاری با سفر به منطقه آزاد اروند از فروش ساختمان مجلل سازمان منطقه آزاد اروند خبر داد.

منطقه آزاد اروند با مساحت ۳۷ هزار و ۴۰۰ هکتار در شمال غربی خلیج فارس شامل شهرهای آبادان، خرمشهر و مینوشهر(جزیره مینو) است که در محل تلاقی ۲رودخانه اروند و کارون واقع است. 
 این منطقه در همجواری با کشورهای عراق و کویت با داشتن ظرفیت‌های مناسب نظیر حمل و نقل جاده‌ای، ریلی، دریایی و هوایی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

برچسب‌ها سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی اروند طرح های عمرانی خوزستان آبادان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی اروند طرح های عمرانی خوزستان سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی اروند طرح های عمرانی خوزستان آبادان سازمان منطقه آزاد اروند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۳۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنکوری های اروند در حال رقابت با یکدیگر

دختران و پسران آبادان و خرمشهر از صبح امروز همزمان با سراسر کشور در رشته علوم تجربی در حال رقابت با یکدیگر هستند.

 ۸۸۴نفر،۶۳۵خانم و ۲۴۹مرد در گرده آزمایشی تجربی در خرمشهر و ۶۶۷نفر،۳۶۸خانم و ۲۹۹مرد در گروه آزمایشی تجربی در آبادان در کنکور سراسری رشته علوم تجربی به رقابت می پردازند‌.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • اروند بر سکوی برتر رقابت مناطق آزاد
  • رتبه برتر سازمان منطقه آزاد اروند در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی
  • کنکوری های اروند در حال رقابت با یکدیگر
  • راه‌اندازی بخش «آنژیوگرافی» در منطقه آزاد اروند
  • بیماران اروندی در منطقه آنژیوگرافی می شوند
  • کشف محموله قاچاق در آبراه اروند
  • کشف سوخت قاچاق در آبراه اروند
  • تحولات خیره کننده حاصل از تلاقی فین تک با مدیریت درآمد شرکت های هواپیمایی
  • بازدید مدیرعامل سازمان عمرانی شهرداری تهران از سه پروژه
  • اوج گیری گرما در اروند