Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از برگزاری تظاهرات ضد آمریکایی، جنگنده‌های ائتلاف سعودی مناطق مختلفی از یمن را زیر آتش بمباران گرفتند.

به گزارش مشرق به نقل از النشره، جنگنده‌های ائتلاف سعودی مناطق مختلفی از یمن را زیر آتش بمباران گرفتند.

بیشتر بخوانید: دو یمنی دیگر با حمله جنگنده‌های سعودی کشته شدند

در همین ارتباط در نتیجه بمباران ائتلاف سعودی در روستای المریر شهر حبس استان الحدیده، منزل یکی از شهروندان یمنی با نام «عبدالله شریان» هدف قرار گرفت که در نتیجه آن یک مرد و یک جنین در شکم مادرش کشته و مادر هم به شدت زخمی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین مناطق الرقو و آل الشیخ در شهر مرزی منبه در استان صعده نیز زیر آتش توپخانه ای ائتلاف سعودی قرار داشت که در نتیجه آن چهار شهروند یمنی به شدت زخمی شدند.

دو شهر صرواح و الجوبه استان مارب نیز طی ۲۴ ساعت ۳۰ بار از سوی ائتلاف سعودی بمباران شد و در استان الحدیده نیز شهر حبس پنج مرتبه و شهر حرض استان حجه نیز دو بار از سوی ائتلاف نظامی عربستان سعودی بمباران شدند.

این حملات در حالی انجام شد که صبح همان روز شهروندان یمنی در صعده و دیگر استان‌های این کشور از جمله تعز، حجة، عمران، البیضاء، ریمه و أب تظاهرات کردند.

این تظاهرات علیه آمریکا و با این شعار که واشنگتن در پشت پرده فشارهای اقتصادی و نظامی و استمرار خصومتها و محاصره یمن قرار دارد، برگزار شد.

کمیته سازماندهی اعتراضات از مردم یمن خواسته بود که در تظاهرات علیه فشارهای نظامی آمریکا شرکت کنند.

در همین راستا، «عبدالله بن عامر» معاون اداره ارشاد وزارت دفاع یمن اعلام کرد که این اداره طی روزهای آینده نقش آمریکا در جنگ یمن را مستند خواهد کرد. این اقدام شامل مستند کردن نقش آمریکا در تأمین تسلیحاتی، حمایتهای لجستیکی و مدیریت عملیات هوایی و تمامی گام‌های این کشور که آمریکایی بودن ائتلاف متجاوز تحت سرکردگی عربستان را تأیید می‌کند، است.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو واشنگتن البیضاء آب استان صعده استان حجه ائتلاف سعودی تعز عربستان سعودی یمن ائتلاف سعودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۳۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلینکن: ناتو طرحی برای حمله به روسیه نداشته و نخواهد داشت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری تاس، آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا امروز دوشنبه در نشست ویژه مجمع جهانی اقتصاد در ریاض اعلام کرد که ناتو هرگز هیچ طرح مخربی علیه روسیه نداشته و در آینده نیز نخواهد داشت.

این دیپلمات ارشد آمریکایی در نشست مذکور با طرح ادعایی مضحک مدعی شد: همانطور که قبلا اشاره کردم، ائتلاف ناتو یک اتحاد دفاعی است (!)، بدون هیچ طرحی در مورد روسیه، هرگز آنها را نداشته و نخواهد داشت.

به گزارش تاس، در جریان اجلاس ماه جولای سال ۲۰۲۳ در ویلنیوس، سران ائتلاف نظامی ناتو روسیه را «جدی ترین و مستقیم ترین تهدید برای امنیت» نامیدند و اولین طرح دفاعی در صورت درگیری با روسیه از دوران جنگ سرد را تصویب کردند.

در اواخر ماه مارس، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، ادعاهای غرب مبنی بر اینکه مسکو قصد دارد در جنگ علیه ناتو بجنگد را یک هذیان خوانده بود.

کد خبر 6092542

دیگر خبرها

  • وزیران صهیونیستی: اعتراضات دانشجویی تهدیدی وجودی است
  • رژیم صهیونیستی در باتلاق سراشیبی/ خیزش ضدآمریکایی دانشجویان دانشگاه آزاد به روز سوم رسید
  • رژیم صهیونیستی در باتلاق سرآشیبی/ خیزش ضدآمریکایی دانشجویان دانشگاه آزاد به روز سوم رسید
  • طنز تلخ آمریکا؛ با مردم عراق جنگ نداریم(!)
  • تشکل یافتگی دانشجویان یک ویژگی خاص در تظاهرات دانشگاه‌های آمریکا است
  • روایت «شینهوا» از ماشین سرکوب آمریکا دربرابررستاخیزدانشجویان
  • بلینکن: ناتو طرحی برای حمله به روسیه نداشته و نخواهد داشت
  • بلینکن: ناتو طرحی برای حمله به روسیه ندارد
  • فیلم بارش برف سنگین در عربستان سعودی در اوایل اردیبهشت
  • دیدنی های امروز؛ از اعتراضات ضداسرائیلی تا مهمات منفجر نشده در غزه