Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@16:48:57 GMT

وضعیت نامشخص ۲۷ کوره آجرپزی در منطقه ۱۹

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۵۳۴۴۸

وضعیت نامشخص ۲۷ کوره آجرپزی در منطقه ۱۹

عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه ۲۷ کوره آجرپزی در منطقه ۱۹ ظرفیت خوبی را دارند که بهره‌گیری از آنها مغفول مانده است، گفت: این کوره‌های آجرپزی وضعیت نامشخصی دارند و مالکین به خاطر عدم جذابیت پهنه‌ای و اقتصادی تمایلی به حل این مسئله ندارند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ مهدی پیرهادی در ادامه جلسه امروز شورای شهر تهران با اشاره به بازدید صورت گرفته از منطقه 19، نسبت به غفلت از ظرفیت‌های مختلف این منطقه، گفت:‌ بوستان ولایت به عنوان یکی از بزرگ‌ترین ظرفیت‌های تهران در حوزه گردشگری و سپری کردن اوقات فراغت شهروندان در این منطقه واقع شده است اما متاسفانه چند سالی است این بوستان رها شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه بسیاری از ظرفیت‌های شهر تهران در بوستان ولایت در این منطقه مستقر شده‌اند، گفت: این بوستان به عنوان یکی از سرمایه‌های پایتخت در منطقه نیازمند حمایت و سرمایه‌گذاری جدی در این زمینه است.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به اهم معضلات این منطقه گفت: متاسفانه در این منطقه حتی یک بیمارستان وجود ندارند که به عنوان یکی از نیازهای اساسی منطقه باید به آن توجه شود. 

پیرهادی ادامه داد: 27 کوره آجرپزی در این منطقه ظرفیت خوبی را دارند که بهره‌گیری از آنها مغفول مانده است و این کوره‌های آجرپزی وضعیت نامشخصی دارند و مالکین به خاطر عدم جذابیت پهنه‌ای و اقتصادی تمایلی به حل این مسئله ندارند.

وی به اراضی 180 هکتاری محدوده خلازیل اشاره کرد و گفت: متاسفانه این محدوده در حال حاضر جرم‌خیز است و باید این محدوده تعیین تکلیف شود و می‌تواند منجر به افزایش سرانه‌های فرهنگی، خدمات و اجتماعی منطقه شود. علاوه بر اینکه باید به وضعیت املاک موقوفه‌ای در قسمت‌هایی از منطقه و ساخت و سازهایی که در گذشته شده است و شرایط پیچیده‌ای که ایجاد کرده است توجه شود.

هشدار عضو شورای شهر تهران درباره تشدید آلودگی هوا و ترافیک در آینده

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس شورای شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۳۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نفت کوره قاچاق در هامون کشف شد

سرهنگ حسینعلی کریمی امین اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز،مأموران این پلیس، حین کنترل خودرو های عبوری در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان هامون به ۲ دستگاه تریلی کشنده مشکوک و جهت بررسی آن‌ها را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی به بازرسی از این خودرو پرداخته و موفق به کشف ۵۰ هزار لیتر فراورده های نفتی ( نفت کوره ) قاچاق که فاقد هرگونه مدارک قانونی و معتبر گمرکی بود شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی سیستان و بلوچستان با اشاره به دستگیری یک نفر و توقیف ۲ دستگاه کامیون تریلی کشنده در این رابطه تصریح کرد: کارشناسان مربوطه ارزش محموله مکشوفه را ۲۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

لاستیک های قاچاق به مقصد نرسید

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان نیز از توقیف یک دستگاه کامیون و کشف ۲۰۲ حلقه لاستیک قاچاق به ارزش تقریبی ۴۰ میلیارد ریال در شهرستان نیمروز خبر داد.

سردار دوستعلی جلیلیان اظهار کرد: ماموران ایست و بازرسی سفیدآبه ، حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: با هماهنگی های لازم قضائی در بازرسی از این خودرو ۲۰۲ حلقه لاستیک خارجی کامیون که قاچاق و فاقد مجوز بوده کشف شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به دستگیری یک نفر متخلف در این رابطه بیان کرد: کارشناسان ارزش محموله کشف شده را به ارزش تقریبی ۴۰ میلیارد ریال اعلام کردند.

وی خاطر نشان کرد: قاچاق کالا به تولیدات داخلی کشور ضربه می‌زند و شهروندان هرگونه اخبار در خصوص کالای قاچاق را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • بازدید وزیر کشور از آخرین وضعیت پروژه شهید بروجردی در تهران
  • بازدید وزیر کشور از پروژه بزرگراه شهید بروجردی در جنوب تهران
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • آینده نامشخص ژاوی در بارسلونا از نگاه فابریتزیو رومانو
  • استفاده از ظرفیت های منطقه ویژه اقتصادی بانه
  • وضعیت آلودگی هوای تهران در خنک ترین روز بهاری | نقشه میزان آلاینده ها در هر منطقه را ببینید
  • این مرد با چنگ و دندان شغلش را حفظ کرده است | در کوچه درختی چه می گذرد؟
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • نفت کوره قاچاق در هامون کشف شد