Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ورزش و جوانان گفت: احترام به پیراهن تیم ملی باید مورد دقت و رعایت قرار بگیرد.

خبرگزاری میزان - به مناسبت هفته بسیج، مراسم گرامیداشتی در وزارت ورزش و جوانان صبح امروز(سه‌شنبه) برگزار شد. در این مراسم حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، مهدی میرجلیلی رییس سازمان بسیج ورزشکاران و دیگر مسئولان حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست اسبقیان و میرجلیلی توضیحاتی را درباره شرایط سازمان بسیج ورزشکاران و اقدامات صورت گرفته و همچنین برنامه‌های پیش‌رو ارائه کردند.   سجادی در این مراسم اظهار داشت: من به عنوان عضوی کوچک از جامعه ورزش افتخار می‌کنم که در این جلسه و جمع بسیجیان هستم. تقریباً یک دهه از عمر وزارت ورزش و جوانان می‌گذرد و اینجا باید با روحیه بسیجی عجین باشد. سعی می‌کنیم در تصدی پست ها به جامعه بسیج اعتماد شود و از مسئولان نیز خواسته‌ام در جذب افراد به داشتن روحیه بسیجی مورد رعایت قرار بگیرد. بله، درست است که مادیات در برخی جاها دیده می‌شود و باید تقویت کنیم که حضور در رقابت‌ها و المپیک و پوشیدن پیراهن تیم ملی یک افتخار است. احترام به پیراهن تیم ملی باید مورد دقت و رعایت قرار بگیرد.   وی افزود: تصمیم گرفته‌ایم که نامگذاری اماکن ورزشی مزین به اسامی فرهنگی باشد. چرا ما در مجموعه انقلاب شهدای گمنام نداریم؟ چرا جاده تندرستی اسم ندارد؟ باید نامگذاری‌ها جدی گرفته شود. همچنین باید اعضای بسیج ورزشکاران بیشتر شوند و ملی‌پوشان رشته‌های مختلف آب شوند.    وزیر ورزش ادامه داد: حضور ما به صورت ملموس و ناملموس باید در ورزش بیشتر شود. می‌توان بخشنامه به فدراسیون ها داد، اما باید به آن بخشنامه عمل کرد. همچنین باید تقویت رویدادهای فرهنگی در ورزش بیشتر شود. چقدر خوب است که ضرب زورخانه در مراسم‌های مختلف جایگزین آهنگ‌های غربی شود و البته باید تعادل در این باره رعایت شود.    سجادی ادامه داد: باید یک فرهنگ‌سازی در جامعه ورزش صورت بگیرد. حتما بسیج می‌تواند در این باره کمک کند. در حوزه ورزش بانوان موضوع استقلال و خودکفایی مورد تاکید است.    وی عنوان کرد: هر زمان که نام بسیج مطرح می‌شود، یاد ایثار و خستگی ناپذیری و انقلابی بودن می‌افتیم. بسیج در همه اتفاقات جلو می‌آید و باید قدردان این روحیه باشیم.

 

بیشتر بخوانید: نواخته شدن زنگ گرامیداشت هفته بسیج در زورخانه‌های سراسر کشور

انتهای پیام/

برچسب ها: وزارت ورزش و جوانان سید حمید سجادی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ورزشکاران وزارت ورزش و جوانان سید حمید سجادی پیراهن تیم ملی ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۳۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی با اشاره به اینکه بسیج شجره طیبه انقلاب اسلامی است، گفت: جوانان بسیجی در گروه‌های جهادی مایه فخر و مباهات کشور هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری در پیامی به مناسبت هفدهم اردیبهشت و گرامیداشت سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری نوشت: بسیج شجره طیبه انقلاب اسلامی است که به تدبیر بنیانگذار جمهوری اسلامی، حضرت امام راحل عظیم‌الشأن بنیان نهاده شد؛ سازمانی مردمی که در برهه‌های خطیرِ بیش از چهار دهه عمر با برکت انقلاب اسلامی خدمات بی‌شماری را در عرصه‌های مختلف، از حضور خالصانه در دفاع مقدس تا عرصه خدمت‌رسانی به محرومان جامعه و سازندگی به نظام مقدس جمهوری اسلامی و میهن اسلامی تقدیم کرده است.

وی یادآور شد: ۱۷ اردیبهشت؛ سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری است که فرمودند: «این کارِ اردوهای هجرت و حرکت عظیم بسیج سازندگی یکی از برکاتش خدمت‌رسانی است که میلیون‌ها نفر از این خدمت شما به صورت مستقیم بهره‌مند می‌شوند».

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح بیان کرد: از این‌رو فرصت را غنیمت شمرده و سلام، خدا قوت و ارادت قلبی خود را به جوانان بسیجی در گروه‌های جهادی که مایه فخر و مباهات کشور هستند، تقدیم می‌کنم.

کد خبر 751043

دیگر خبرها

  • پاداش ۲۳ میلیاردی به مدال آوران کشتی
  • ایران اسلامی امنیت، عزت و افتخار خود را مرهون خون شهدا است
  • گزارش وزیر ورزش از اقدامات و افتخارآفرینی ورزش کشور به رئیس جمهور
  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم مرحوم اسکویی
  • رضا اطری مسئول ورزش و جوانان رودبست شد
  • جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • حضور مخرب هوش مصنوعی در سینما/ به جوانان اعتماد کنیم
  • مسی و رونالدو تحمل هم را ندارند، رونالدو بیشتر!‏
  • اعتماد‌ به‌ نفس بیشتر با استفاده کمتر از شبکه‌های اجتماعی
  • طرح آمایش سرزمین با هدف توسعه ورزش در استان اجرا می شود