Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - فرمانده نیروی انتظامی کاشان گفت: کلاهبردار حرفه‌ای در دام پلیس نطنز افتاد - اخبار استانها -

سرهنگ مرتضی هادیان گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در نطنز از دستگیری فرد جاعل و کلاهبردار حرفه‌ای در شهرستان نطنز خبر داد و اظهار داشت: با اعلام وصول این خبر مراتب در دستور کار ماموران نیروی انتهای شهرستان نطنز قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هادیان تاکید کرد: این کلاهبردار حرفه‌ای و سابقه‌دار با حضور در فروشگاه‌های بزرگ‌ و با شگرد استفاده از نرم افزار، اقدام به کلاهبرداری از 12 نفر از شهروندان در این شهرستان کرد که با هوشیاری پلیس فتای شهرستان نطنز و عملیات حرفه‌ای دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نطنز ضمن اشاره به شگرد جعل رسید و سند این متهم گفت: این کلاهبردار با مراجعه به مغازه‌داران و خرید کالا، رسید جعلی به فروشنده می‌داد و در واقع وجه کالای خریداری شده را پرداخت نمی‌کرده است.

4 کارمند شهرداری بوکان به علت تخلفات مالی دستگیر شدنددستگیری اعضای باند سازمان یافته قاچاق 8 هزار دام مولد در استان فارستوقیف 4 لنج با بیش از دو تن انواع آبزیان دریایی/ دستگیری 22 متهم در این عملیات

وی در توصیه‌ای خطاب به شهروندان خصوصاً فروشندگان گفت: لازم است تا صاحبان صنوف سیستم پیامکی خود را فعال کرده تا از واریز واقعی موجودی به حساب خود مطمئن شوند و در دام چنین کلاهبردارانی گرفتار نشوند.

هادیان در بخش دیگری از سخنان خود از دستگیری قاچاقچی سابقه‌دار مواد مخدر در شهرستان نطنز خبر داد و افزود: با تلاش و هوشیاری ماموران انتظامی شهرستان از یکی از سوداگران مرگ که مقادیر قابل توجهی مواد مخدر را در بین بسته‌های خرما پنهان کرده بود کشف شد.

وی ضمن اشاره کشف به مقادیری مواد مخدر از این قاچاقچی سابقه‌ددر افزود: پرسنل فرماندهی انتظامی شهرستان نطنز در یک عملیات اطلاعاتی موفق به دستگیری این قاچاقچی سابقه‌دار مواد مخدر  شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نطنز ابراز داشت: از مردم درخواست داریم در مقابل این سوداگران و افرادی که امنیت جامعه را به مخاطره می‌اندازند پلیس را یاری کرده و هرگونه خبری را در این خصوص اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/804/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کلاهبردار حرفه ای انتظامی شهرستان شهرستان نطنز مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۳۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری کلاهبردار میلیاردی بعد از ۷ سال ‌در شیروان

ایسنا/خراسان شمالی فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی از دستگیری کلاهبردار حرفه ای که مدت ۷ سال تحت تعقیب بود، خبر داد.

سردار سعید مطهری زاده در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در پی اقدامات اطلاعاتی و پلیسی ماموران سازمان اطلاعات شهرستان شیروان یک نفر متهم به کلاهبرداری میلیاردی از تعدادی از شهروندان در این شهرستان شناسایی شد.

وی افزود: ماموران طی یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر ‌و به مقر پلیس انتقال دادند.

سردار مطهری زاده خاطرنشان کرد: این متهم دارای سوابق متعدد کلاهبرداری با مبالغ میلیاردی در استان خراسان رضوی بوده و به مدت هفت سال متواری شده بود و به همین جهت از سوی پلیس بین الملل تحت تعقیب بود که با تیزهوشی ماموران پلیس شیروان دستگیر شد.

این مقام ارشد انتظامی در پایان گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر
  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در تبریز
  • دستگیری سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین
  • دستگیری کلاهبرداران ۲۰۰ میلیاردی در دیواندره
  • دستگیری کلاهبرداران ۲۰۰ میلیاردی با ۱۹ شاکی در کردستان
  • دستگیری کلاهبردار ۲۰۰ میلیاردی با ۱۹ شاکی در کردستان
  • دستگیری کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی بعد از ۷ سال ‌در شیروان
  • اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر دستگیر شدند
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در اسفراین