Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، گینزبورگ روز سه شنبه در گفت و گو با شبکه تلویزیونی سراسری روسیه۲۴ گفت: همه گیری کرونا در روسیه زمانی به پایان می رسد که در ۷۰-۷۵ درصد جمعیت روسیه، به اندازه کافی پادتن (علیه ویروس کرونا) تولید شود.

این دانشمند روس افزود: وضعیت به این صورت نیست که صرفا این تعداد مردم واکسن کرونا بزنند بلکه این درصد ازجمعیت روسیه به اندازه کافی پادتن علیه ویروس کرونا در بدن خود داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در آن صورت همه گیری ویروس کرونا فروکش خواهد کرد.  

وی برای این منظور و رسیدن به این هدف مهم، از مردم روسیه خواست تا هر چه سریعتر واکسن کرونا بزنند.  

 تاتیانا گولیکووا معاون نخست وزیر و رئیس ستاد مقابله با کرونا در روسیه به تازگی اعلام کرد که حدود ۵۰ درصد مردم روسیه مصونیت دربرابر کرونا بدست آورده اند.  

مقام های روسیه به واکسیناسیون کرونا هم توجه خاص دارند و برنامه هایی برای تبلیغ آن در رسانه و آگاهی رسانی به مردم برای استقبال از آن اجرا می شود.

ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه روز یکشنبه در دیدار با معاون سازمان گامالیا (تولید کننده اسپوتنیک وی) اعلام کرد که دز سوم واکسن کرونا را زده است.

وی خاطرنشان کرد که این بار از واکسن اسپوتنیک لایت استفاده کرده است و حال عمومی وی پس از تزریق واکسن خوب است.

پوتین که برای تشویق مردم به زدن واکسن کرونا این سخنان را در برابر دوربین تلویزیون گفت و خاطرنشان کرد که داوطلب برای شرکت در آزمایش واکسن اسپری کرونا که سازمان گامالیا تولید کرده است، خواهد شد.  

دیمیتری پسکوف سخنگوی رییس جمهوری روسیه بتازگی گفت که آهنگ واکسیناسیون کرونا در روسیه کندتر از کشورهای اروپایی است و این مساله با سطح آگاهی مردم ارتباط دارد.

 افزایش بی سابقه مرگ و میر و ابتلا به بیماری کرونا در روسیه در حالی همچنان ادامه دارد که روند واکسیناسیون در این کشور کند است و مردم تمایلی به دریافت واکسن ندارند.

به گزارش ایرنا از مسکو، روسیه اولین کشوری بود که واکسن موسوم به «اسپوتنیک وی» را علیه ویروس کرونا ثبت کرد و همین کشور هم برای نخستین بار در جهان واکسیناسیون شهروندان خود را با همین واکسن آغاز کرد، اما آمار رسمی نشان می دهد که در مقایسه با بسیاری از کشورها، میزان تزریق واکسیناسیون کرونا در روسیه پایین است و با پیش بینی های قبلی مقام های این کشور مطابقت نمی کند.  

طی روزهای اخیر آمار مبتلایان به کرونا و  همچنین فوتی های بیماری کووید-۱۹ در روسیه به اوج رسیده است به طوری که روزانه حدود ۴۰ هزار نفر  به این بیماری گرفتار می شوند و بیش از یکهزار و ۲۰۰ نفر هم جان خود را از دست می دهند.  

مجموع بیماران کرونایی در روسیه تاکنون به  حدود ۹ میلیون ۴۰۰ هزار نفر رسیده است و  بیش از ۲۶۶ هزار نفر نیز جان خود را از دست داده اند.  

برچسب‌ها کرونا روسیه اسپوتنیک وی پروندهٔ خبری واکسن کرونا، از نظریه تا عمل هراس جهانی از ویروس کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا روسیه اسپوتنیک وی کرونا روسیه اسپوتنیک وی کرونا در روسیه ویروس کرونا واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۴۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۲ درصدی درآمد داروخانه‌های هلال احمر اردبیل

حمید قویدل در حاشیه جلسه مدیران و معاونان جمعیت هلال احمر استان اردبیل با حضور نماینده ولی فقیه در هلال احمر ایران با اشاره به اقدامات جمعیت هلال احمر اردبیل اظهار کرد: استان اردبیل دارای ۱۰ شهرستان جمعیت هلال احمر است که دو شعبه نیز در آینده نزدیک به آن اضافه خواهد شد.

او خاطرنشان کرد: در این استان ۱۳ پایگاه امداد و نجات فعال وجود دارد که تا شهریور ماه سال جاری دو پایگاه امداد نجات دیگر با کمک خیرین اضافه خواهد شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل به افزایش در آمد‌های استانی اشاره کرد و گفت: در بحث‌های عمرانی اقدامات خوبی در سال‌های گذشته در سطح استان انجام شده است که جای تقدیر دارد.

قویدل با بیان اینکه در سال گذشته همچنین در آمد دارو خانه‌های استان ۱۱.۸ درصد افزایش یافته است، افزود: داروخانه‌های استان اردبیل یکی از داروخانه‌های فعال کشور به شمار می‌رود.

او همچنین جذب ۱۸۰ نفر از امدادگران در سطح استان را یادآور شد و بیان کرد: این افراد در سطح پایگاه‌های استان در حال امداد رسانی هستند که این اقدام نیز در نوع خود بی نظیر است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با اشاره به به تجهیز پایگاه‌ها و تیم‌های واکنش سریع به تجهیزات امدادی انفرادی اشاره کرد و گفت: سال گذشته امدادگران جمعیت هلال احمر استان اردبیل بیش از ۱۲ حادثه را در سطح استان مدیریت کردند، که جای تقدیر دارد.

قویدل از کسب دو مقام برتر کشوری در حوزه داوطلبان خبرداد و ادامه داد: در سال گذشته در حوزه داوطلبان نیز ۱۱ میلیارد اعتبار از تهران جذب و در اختیار مردم قرار گرفته است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • افزایش ۱۲ درصدی درآمد داروخانه‌های هلال احمر اردبیل
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس برای برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد